lukaszk1515

Members
  • Ilość treści

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O lukaszk1515

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 01/09/1993

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Świerczyna k/ Drzewicy, woj. łódzkie
  • Zainteresowania
    Mechanika, sport, rolnictwo

Kontakt

  • Skype
    lukaszk9991
  1. Kolego dzięki za radę, zrobiłem to już w inny sposób, dosyć szybki, a mianowicie rozkręciłem wałek napędzający targańca razem z wałkiem targańca jest to raptem chyba 10 śrubek i cofnąłem wszytsko do tylu zdjemując przy tym pasek i łańcuch wszystko z montażem zajęło mi niecałą godzinę.
  2. Kolego Romanos27, prawdopodobnie nie masz ładowania, może padł Ci alternator/ prądnica? w najlepszym wypadku kable nie łączą.. Dzięki Wojton.
  3. Panowie czy ktoś może mi powiedzieć jak rozebraćwałek targańca? chodzi mi o górę, jak ściągnąć koło na targańcu z pasem co napędza motowidła, muszę wymienić "podtrzymke wałka targańca, tą tuleje i chyba nie ma innego sposobu jak wymontować cały wał? Ktoś może już to robił kiedyś??
  4. Sprawdź tłoczki napędu młocarnii, może przepuszczają i nie mają siły naciągnąć bardziej pasów.
  5. Jestem w pracy teraz, jak wrócę do domu to sprawdzę ile zębów ma moje koło i Ci dam znać. Jeśli chodzi o sprzęgło to musisz rozkręcić wariator, kilka stron wcześniej ktoś tłumaczył jak to zrobić, ale nie jest to jakoś specjalnie skomplikowane.
  6. Tak Kolego, bez rozpołowienia skrzyni nie uda Ci się tego naprawić.. Dodatkowo bez ściągnięcia koła chyba też się nie obejdzie, bo nie wyciągniesz wałków i będzie niewygodnie wgl pracować. PS. Jeśli byłbyś zainteresowany to mam w domu nowe tryby tylko nie pamiętam czy do biegu ( jedynka/wsteczny) czy (dwójka/trojka) i czy by ilość zębów się zgadzała z Twoim trybem. Jeszcze jedna sprawa, jak już robierzesz to sprawdź czy tryb od pozostałych biegów (1/R) jest w dobrym stanie i wałki, bo żeby się za rok nie okazało, że kolejne masz do wymiany, lepiej zrobić raz a porządnie, choć wiadomo, że to są dosyć duże koszta. Pozdrawiam.
  7. Tak jak Kolega wyżej napisał, rotacyjna jest smarowana paliwem..
  8. Nie wiem czy w każdym typie, ale w mojej jest paliwem, więc prawdopodobnie i w Twojej
  9. Koledzy przecieka mi dosyć intensywnie siłownik od hederu i siłowniki przyspieszacza, chciałbym wymienić w nuch uszczelniacze, może mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać? Jeśli chodzi o te dwa siłowniki przyspieszacza to mniej więcej wiem jak zrobić, ale przy hederze nie mam pojęcia od czego zacząć.
  10. Witam. Panowie niedługo będę po sesji i planuje w wolnym czasie naprawić hamulce w swoim mercatorze. Mógłby ktoś mi podpowiedzieć jak sie do tego zabrać? Lewy wgl nie działa, a prawy co chwilę się zapowietrza, co może być powodem, dodam że pompka i cylinderek w prawym są wymienione? Jeśli chodzi o lewy to prawdopodobnie przepuszcza w środku jest mokro od płynu? czy to wina cylinderka? i najważniejsze czy aby rozebrać hamulec muszę zdjąć całą ośkę? Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj