grzeniu

Members
  • Ilość treści

    5
  • Rejestracja

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O grzeniu

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Sprawdź czy nie ślizga ci się pasek, tzn jego naciąg i stan kółka pasowego alternatora.
  2. Jeśli regulator upuszcza powietrze, to znaczy że sprężarka i układ jest sprawny. Jego można podkręcić, ale nie rób tego za mocno, tak żeby na wskaźniku nie było wyraźnie ponad zielone pole. Te 5-5,5 at wystarcza do pompowania kół (jak z odolejacza weźmiesz to i 7at nabijesz) i hamowania przyczep, a na pewno jest za mało do narzędzi pneumatycznych. To są sprzęty z epoki, która już minęła. Jeśli zaś nie upuszcza a sprężarka cały czas pompuje, to znaczy że cały układ nie jest szczelny, co łatwo sprawdzisz bo słychać gdzie syczy powietrze (na zgaszonym) albo zaworki w głowiczce nie trzymają. Nie jest łatwo trafić na szczelną głowiczkę, ze nowa nic nie znaczy.
  3. Grzechotką z przedłużką od tyłu dojdziesz.
  4. Bo może uciekać. Na wałku głównym pompy wtryskowej jest uszczelniacz i jeśli jest uszkodzony, to olej z pompy przez sprężarkę może iść do silnika. Silnik nie musi być zarzygany, bo między pompą a korpusem sprężarki jest oring i jeśli trzyma, to wycieku nie widać. Pompa na stół i zweryfikować to, albo dać pompiarzowi do przeglądu.
  5. Dyskusja bezprzedmiotowa. Producent pomp podaje ich wydajność przy obrotach znamionowych pompy. ZAWSZE. Jego nie interesują obroty silnika w traktorze, tym bardziej jeśli można włączyć napęd zależny przez skrzynię biegów. Policzcie sobie, komu się chce, jakie obroty ma pompa hydrauliczna przy jakich obrotach silnika. Najpierw przy napędzie niezależnym, a później zależnym. Potem możecie robić próby i zgłaszać reklamacje do producenta. PS Posta musi zatwierdzić mod, więc nie wiem kiedy się ukaże.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj