maxtronix

Members
  • Ilość treści

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

1 obserwujący

O maxtronix

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Jak tam się dostać, jak wyciągnę siedzenie będzie dostęp?
  2. Jak tam się dostać, jak wyciągnę siedzenie będzie dostęp?
  3. Jak w temacie, mam problem z prawym tylnym kołem, po zahamowaniu muszę łyżką montażową odblokować dźwignię bo hamulec nie puszcza, po zahamowaniu hamulcem ręcznym wszystko jest ok. Próbowałem odpowietrzyć, powietrza brak idzie sam płyn ale niestety koło dalej się blokuje, co może być przyczyną?
  4. W teorii będzie większe ciśnienie, a wiec i lepsze dopalanie paliwa, mniej szkodliwych substancji dostaje się do atmosfery, a w praktyce będzie minimalnie mniej dymu przy dużym obciążeniu.
  5. Ja bym się dobijał do Miechowa, serwis gwarancyjny i po, chyba mają, a końcówki z aferą za niekompetencje i brak fachowości oddałbym do sklepu, albo niech szukają oryginałów.
  6. U kogo brałeś ten ciągnik, bo sam się przymierzam do takiego, chociaż mam 820 z 2007r, ale ten to zawsze parę koni więcej. ścigaj sprzedawcę w końcu on jak ci dał gwarancję to i jakiś serwis zapewnia, a jak nie to niech Ci załatwią wtryski.
  7. Oczywiście, że do zwykłego jak i do turbo mogą iść identyczne końcówki, ale tutaj jest pompa Motorpal i ciśnienie 230 a nie 180 jak w starszych silnikach w końcu tam jest norma spalin EURO III.Trzeba dojść kto jest producentem tych końcówek, jeśli ruscy to szukaj tutaj: www.tk-azpi.ru
  8. Co się działo z twoimi starymi końcówkami, pisałem Ci wcześniej, że w niektórych wtryskiwaczach są montowane sitka, które po jakimś czasie się sypią do końcówek, może wystarczy je dać na myjkę ultradzwiękową i po sprawie.
  9. Więc szukaj oryginałów, na wtryskach powinny być wybite numery, jak nie kupisz w swojej okolicy to pytaj w firmie GRAND.
  10. Musisz być pewny, że wymienione końcówki w 100% zastępują oryginalne, jeśli tego nie jesteś pewien, to szkoda tu gdybać.
  11. Właśnie w końcówkach może być problem, mogą mieć inny kąt pylenia, a na oryginalnych nie ma numerów, podaj typ silnika D245.......
  12. Wtryskiwaczy 5-cio otworkowych jest kilka rodzai, podaj numery z wtryskiwaczy i typ silnika, od tego trzeba zacząć.
  13. Nie da rady tych śrub wykręcić, jedynie nakrętki, a ten silnik to nie jest d243c?
  14. Nic to nie pomoże, pytałem wcześniej jakie masz wtryski i jaką pompę ,większość pompiarzy zakłada wtryski starego typu czterootworkowe i ciśnienie na nich ustawiają 170-180 a to błąd.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj