Tom1988p

Members
  • Ilość treści

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Tom1988p

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 03/11/1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    LHR
  • Zainteresowania
    .
    Szczęśliwy posiadacz C-360;
    Elektronika;
    Mechanika;

Kontakt

  • Skype
    tom1988p

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Przeważnie jest przełamany przewód od czujnika obecności operatora, czasami trzeba podłożyć kawałek np. tektury pod czujnik w zależności od jego wersji. Pierwsze trzeba próbować naprawić a nie drutować rezystorem (8ohm to nie będzie zgodny ze schematem czujnika, nie udzielam informacji do drutowania)
  2. Jaka skrzynia biegów? Szarpie tylko przy puszczaniu sprzęgła czy zmiana kierunku jazdy też szarpie?
  3. Wyprowadzenia ma jak na obrazku poniżej, etykieta jest nieczytelna.
  4. Dodam od siebie jako że jeżdżę tym ciągnikiem. Dodatkowe objawy to: brak piknięcia przy wciśnięciu pedału sprzęgła, przełożenie dźwigni rewersu w zależności od humoru pokarze strzałkę do tyłu a jedzie w tył lub w przód, (czyli elektrozawory funkcjonują) na 40% mocy świecą kontrolki od blokady i przedniego napędu, czy zapalony czy zgaszony, co jakiś czas zaświecają się kontrolki te które zapalają się przy wciśniętym sprzęgle i wyłączonym, zapłonie. ABCD działają, słychać reakcje silnika jak dawniej. kontrolki kierunku zachowują się dość losowo, często obie razem świeca wraz z sygnałem dźwiękowym przerywanym. Bardziej obstawiam że padł sterownik.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj