mlody28

Members
  • Ilość treści

    512
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

39 Excellent

11 obserwujących

O mlody28

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. nie wiem czy dawno, to jest takie miejsce gdzie raczej się tego nie widzi, tylko tak przy malowaniu zauważyłem
  2. Dzięki za szybką odpowiedź! Jest tam tylko podkładka sprężysta (tak jest też w katalogu części) dlatego dziwi mnie jak to ma być uszczelnione. Czy jest dokręcone, nie wiem, bo nie wiedziałem czy można nią ruszać, teraz jak piszesz że można to spróbuje dokręcić. A jak to nic nie da to może wykręcić trochę i dać na gwint silikonu. Nie leje się bardzo, wcześniej nie zwracałem na to uwagi ale po pomalowaniu ciągnika jednak mnie to denerwuje.
  3. Podłącze się pod temat Z drugiej strony skrzyni od strony hamulców jest takie wybrzuszenie i jest tam wkręcona śruba. Cieknie mi spod tej właśnie śrubki. Od czego jest ta śruba? (wg katalogu jest to jakaś śruba ustalająca). Jest tam jakiś oring? jak to uszczelnić, można ją wykręcić? ona coś trzyma w środku skrzyni?
  4. mlody28

    Podnośnik C-360

    pompa zwykła czy wzmocniona? PS możesz go oddać do jakiejś szkoły mechanicznej w celach edukacyjnych bo ładnie przekrój widać
  5. No dobra, cylinder ocierał prawdopodobnie o mechanizm różnicowy, bo innej możliwości za bardzo nie ma. Pytanie dlaczego? Do tylnego mostu nikt od nowości nie zaglądał. Pomyślałem, że może cylinder był niedokręcony dobrze na jednej śrubie i wisiał trochę niżej, ale nie jestem w stanie tego teraz stwierdzić, przy rozkręcaniu nie zwracałem na to uwagi. Wydaje mi się ze to mało prawdopodobne. I jest jeszcze jedna możliwość. Kupiłem nowy cylinder, ustawiłem obok starego, porównałem rozmiary i okazało się że nowy jest wyraźnie niższy (tak z 0,5zm) ale widać gołym okiem. Może stary miał jakąś wadę, był "za duży"?, choć prędzej uwierzę że to nowy jest za mały... ale w moim przypadku to akurat dobrze, bo nie muszę go szlifować na wzór starego żeby nic nie ocierało. Serio nikt się z czymś takim nie spotkał? A może to kwestia jakiejś regulacji samego podnośnika że on może za daleko podnosił i ocierał?
  6. Ok, dzięki, ale słabo z dostępnością, o ile tłoki jeszcze gdzieś tam są to korpusów praktyczni nie ma a całych zestawów tłok + cylinder + uszczelnienia to w ogóle nie widzę z firmy skropol. No bo najlepiej kupić cały zestaw w jednym sklepie.
  7. Co mogło być przyczyną takiego wytarcia na korpusie cylindra? Jaki polecacie zestaw naprawczy tłok+cylinder, bo widzę że są takie po 300zł i po 500-600zł, pytanie tylko czy warto dopłacać?, bo to nie zawsze jest oczywiste że cena = jakość. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie? Przeważnie te polskie są droższe, firmy morga, lemet itp. może znacie jeszcze jakieś inne i polecacie?
  8. Dzięki za opinię. Ja się też jeszcze zastanowię, bo mi ten oryginalny kolor i ten 7046 średnio się podoba, a prawdę mówiąc reszta bloku jest taka jakby jaśniejsza. Mamy ten ciągnik od nowości, był raz malowany (25 lat temu) i zawsze mi się wydawało że malowane były tylko blachy bez bloku ale jak tak patrzę to wszędzie jakieś inne odcienie tych szarych kolorów. Może różnie to wyblakło, albo w fabryce tak malowali...
  9. Taka jest pogoda dzisiaj że te kolory szare też wszystkie wyglądają podobnie, ale jak słońce przyświeci to nie mają ze sobą nic wspólnego, no ale wrzucę zdjęcie. W czerwonym kółku zaznaczyłem gdzie było pryśnięte sprayem RAL 7046. I być może nie jest to 100% to ale trzeba też wziąć pod uwagę że oryginalny lakier ma 42 lata. Z kolei dla porównania ten dołożony element podnóżka ma kolor ral 7004 Czyli rozumiem że Ty tez miałeś oryginalnie taki kolor niebieskawy i uważasz że ral 7040 jest mu najbliższy?
  10. Widziałem właśnie wcześniej Twój rozrzutnik i mi się wydaje że to jest właśnie ten kolor. Zrobię jutro zdjęcie przedniej osi i wrzucę tutaj. 7040 wydaje się ok, ale na filmiku czy zdjęciu to też tak ciężko stwierdzić czy to jest to, wiele zależy od tego jaki kamera/aparat ustawi balans bieli, wtedy jest on albo bardziej albo mniej niebieski (popatrz na 39 sekunde filmu gdzie kolor robi się zupełnie inny, wygląda jak ral 7004). A pomarańcz jaki to jest na filmie? Wiesz może jaki był oryginalny ral tych pomarańczowych 60-tek? albo jaki najbliższy.
  11. Ponawiam pytanie. Jaki to może być kolor z palety RAL albo jaki jest mu najbliższy?, jakoś ciężko coś znaleźć w internecie, wszyscy malują czy polecają szary 7004 ale chciałbym pomalować kolorem zbliżonym do oryginału jak na zdjęciach Tutaj jest filmik na którym gościu ze wzornikiem stwierdza że najlepszy jest 7040, co wy na to? czemu tak mało osób odnawia ciągnik na taki właśnie kolor? https://youtu.be/NSzzNI10Sns?t=991 chodzi mi o ten kolor taki szaro niebieskawy, nie wiem czemu zdjęć nie widać z cytowanego postu Wygrzebałem gdzieś w garażu jakąś resztkę ral 7046 i muszę powiedzieć że to jest chyba to
  12. mlody28

    Odpady na polu

    Teraz jest problem z folią i tworzywami, są one na rynku recyklingu praktycznie bezwartościowe, dlatego nikt nie chce tego brać.
  13. mlody28

    MTZ

    Ale przecież ty masz solić po drogach a nie po ciągniku ;p i jakby nie patrzeć gorzej mają ci co jadą za tobą Tym złomem to jeszcze wyjedziesz od czasu do czasu, reszta jeździ po tej soli całą zimę. Może warto było by go po prostu umyć po takich 30 godzinach?
  14. mlody28

    Glina 2017

    Ja mam na jednym małym kawałku i lżejszą ziemie i glinę to z każdym przejazdem czuję jaka jest różnica między tymi glebami. Jak jadę pługiem UG2 przez tą lżejsza część to myślę sobie że spokojnie mógłbym zapiąć 3 skibę, że ciągnik praktycznie tego pługa nie czuje, ale na glinie szybko przychodzi opamiętanie gdy muszę nawet lekko spłycić orkę bo ciągnik z tymi dwiema skibami nie daje rady. Cudów nie ma, fajnie że ludzie ciągną 60-tkami 4 skiby, ale na jakiej ziemi... i na jakiej głębokości.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj