piotrek538

Members
  • Ilość treści

    516
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

15 Good

O piotrek538

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Czy odchwaszczanie środkiem który powinien być stosowany od początku do końca fazy krzewienia teraz gdy pszenżyto ma już widoczne pierwsze kolanko może je przypalić lub negatywnie wpłyną na jego rozwój i plon ?
  2. Luzy zaworowe dla ssących i wydechowych mają być takie same ? Co do podnośnika to po przesunięciu dźwigni od podnośnika (tej przy lewarku od biegów) podnośnik podnosi na jakieś 2/3 swoich możliwości a tą dźwignią bardziej z tył podnośnik pracuje w pełnym zakresie swoich możliwości. Czy tą dźwignią do regulacji siłowej można w ogóle sterować podnośnikiem ?
  3. To jednak będzie robota dla mechanika Jakie powinno być ustawione ciśnienie na wtryskiwaczach i jakie powinien mieć luzy zaworowe w silniku ? Czy tą dźwignią od podnośnika przy lewarku od biegów po jej całkowitym przesunięciu w tył podnośnik ma pracować w całym swoim zakresie ruchu czy tylko do pewnego momentu ?
  4. Jeśli była by to usterka mechaniczna to dla czego po podpięciu tego czujnika przy pedale sprzędła ciągnik się toczy a po zmostkowaniu kabli już się nie toczy ?
  5. Dokładnie jest to 4230 xl .Brak półbiegu to brak zająca . To że ta zmiana półbiegu w sprzęgle jest uciążliwa iż chcąc rozpędzić ciągnik np: z 3 na 4 bieg robiłem tak że podczas zmiany sam zmieniałem z zająca na żółwia zmieniałem bieg na 4 silnik wszedł na wyższe obroty i wtedy przełączenia na zająca teraz po podpięciu tego czujnika w sprzęgle zmienia faktyczne sam na żółwia i to jest bardzo ok tylko że po w biciu 4 biegu i puszczeniu sprzęgła robi to zbyt szybko i silnik nie ma mocy żeby się rozpędzić i trzeba albo zbijać na żółwia albo przytrzymywać pedał sprzęgła aby nie załączył zająca i tu nie chce mulić silnika albo co chwile przełączać tego półbiegów.Mam nadzieje że jest to teraz zrozumiale opisane
  6. Ciągnik faktycznie z Francji wydaje mi się że te 40 pojedzie bo na 4 biegu zapina zająca chyba że też jest cos pokombinowane i tam ? Co do podnośnika czy w waszych ciągnikach tęż tak podnosi podnośnik że tą dźwignią przy biegach na maksa w tył i podnośnik unosi na jakieś 60 cm a jak tą druga da się na maksa to unosi aż pod sama szybę? Gdzie znajduje się czujnik prędkości bo u Mnie licznik wskazuje dwa zera ?
  7. Założyłem kable na ten drugi czujnik od pedału sprzęgła i zaczęło działać ta automatyczna zmiana półbiegu i ciągnik zaczął się w końcu toczyć na wszystkich biegach tylko ta automatyka jest bardzo nie wygodna w jeździe i już wiem dla czego było to ominięte. Po rozpięci tych kabli nie ma półbiegu po spięciu z ominięciem czujnika ciągnik się nie toczy po podpięciu w czujnik jest uciążliwa zmiana tego półbiegu i tu moje pytanie czy da się znaleźć jakiś złoty środek aby ciągnik się toczył,działał półbieg i nie było go w tym sprzęgle ?Z ta hydrauliką dam sobie na razie spokój bo i tak nie mam czym tego pomierzyć.Od podnośnika prawidłowo powinno się podnosić tą dźwignią przy lewarku od zmiany biegów czy ta bardziej odsuniętą w tył ? Do czego służy czujnik który jest zamontowany na cięgnach od zmiany biegów ? Tam ma być jakiś magnes ?
  8. A ta automatyczna zmiana półbiegu mogła by nie działać porze to że jeden z czujników który jest przy pedale sprzęgła (ten od góry) jest spięty na stałe ? Zmiana następuje przy każdym naciśnięciu przycisku i kontrolka również wskazuje prawidłowe położenie półbiegu.A problem występuje na każdym biegu z czego na 3 i 4 jest on bardziej wyczuwalny aż do tego stopnia że nie można wbić ani wyjąć biegu na żółwiu po przełączeniu na zająca wszystko wraca do normy.Ta słaba hydraulika objawia się tym że traci wydatek po rozgrzaniu i zauważyłem że przy mocnym obciążeniu wom i zmianie półbiegu na żółwia wom zatrzymuje się na 1-2 sekundy po czym rusza ponownie jak by gdzieś brakło ciśnienia i występował uślizg.
  9. Witam Co może być przyczyną że na żółwiu ciągnik swobodnie się toczy do tył a po przełączeniu na zająca zatrzymuje się nawet przy wciśniętym sprzęgle? Dodam że po rozgrzaniu oleju w skrzyni słabnie hydraulika o prócz wspomagania kierownicy ?
  10. piotrek538

    Poletko doświadczalne

    Dowaliło deszczu w nocy ?
  11. A dlaczego musi być przelew ?
  12. Na bydło vat spadł na 0% czy zostało po staremu ?
  13. https://www.olx.pl/d/oferta/massey-ferguson-699-jak-3080-z-turem-faucheux-f1-CID757-IDOhQuV.html?isPreviewActive=1&sliderIndex=0
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj