Kamil0012

Members
  • Ilość treści

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

8 obserwujących

O Kamil0012

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jakie miałeś objawy ze wymieniałeś pompkę sprzęgła i booster? pedał zostawał w dolnym położeniu, ale wysprzęglał czy pedał normalnie po puszczeniu nogi szedł w górę a nie dało się wrzucić biegu jak był wciśnięty? Jak odpowietrzasz ten booster przy akumulatorze?
  2. Cześć. Sam wymieniłeś tą cewkę? Na co zwròcić uwagę przy wymianie? Mam takie same objawy jak u Ciebie.
  3. Witam. Czy ktoś diagnozował dlaczego występuje wzrost obrotòw przy gaszeniu? Z tego co się orientowałem to wszystkie tak maja. Jedne mniej inne więcej. Nawet korbanek w ktòrymś filmie o tym wspominał jak dobrze pamiętam. Ale może ktoś coś wiecej wie?
  4. Witam. Panowie jak oceniacie te ładowarki? Kupili byście je jeszcze raz? Jak wypadają na tle konkurencji?
  5. Witam. Od czego się to zaczeło? Po jakimś myciu czy tak poprostu? Czy dopiero chcesz kupić ten traktor? Prędkościomierz działa?
  6. Dobra, jak sprawdzić dolot, intercooler? A może znacie jakiegoś dobrego pompiarza z Polski :p
  7. spalanie ok 43 litry na hektar normalka jak na mengele. Mówisz żeby sprawdzić turbo? Tzn. ciśnienie? Wtryskiwacz wydaje mi się ze lał by i na niskich obrotach. A co myślicie o pompie? Może kąt zapłonu nie ten? albo przyśpieszacz w pompie się zacioł?
  8. Witam. Jest trochę czasu do zimy więc postanowiłem spróbować rozwiązać problem z sieczkarnia. Wiosną nie znajdę na to czasu, a irytuje mnie ten dym. Sieczkarnia Mengele Mammut 7800. Na wysokich obrotach tj. 2300 obr/min z komina idzie lekki czarny dym. Moc jest. Oleju nie bierze (10w40 fusch). Filtr powietrza nowy, paliwowe nowe. Na wolnych obrotach nie ma dymu, jest czysto. Pokazuje się tak od ok 1800 obr/min. W czym szukać przyczyny? Podejrzewam pompę paliwa że gdzieś na któryś cylinder daje za duże ciśnienie paliwa. Jakiś dobry pompiarz od tych silników? raczej nie wtryski bo by na wolnych obrotach też jakiś dym szedł. Może ktoś miał podobny problem?
  9. I jak to za zwyczaj bywa problem został rozwiązany, ale w jaki sposób, co się do tego przyczyniło, czyja rada pomogła już autor postu nie napisał. Zostało by dla potomnych.
  10. jak dobry gospodarz i dobrze zadbał to QQ taka aż w kabinie ciemno jak tam u was z grubością sieczki? u nas im drobno chcą to i maszyną nie pogonisz bo wałki w gardzieli wolno wciągają.
  11. dobry handlarz : D w takiej 3.5 metra koło 6-7km/h bedzie chodziła? mam dobry odwóz i przydał by się większy sprzęt. sprawdz dobrze te sworznie, siłownik, czy ta rura ładnie w tą flansze pasuje. ijak ok to wymień ori kempera. Tylko lipa jak te ori pochodzi tyle samo co te zamienniki. Wtedy to już naprawdę wszystko trzeba dokładnie przejrzeć.
  12. tym już można polatać : ) ile to ma koni? z jaką prędkością latasz w takiej dobrej QQ? a jeszcze spytam może kemper gdzieś podgięty delikatnie i to sprzęgło nie równo się zazębia?
  13. skoro tak to rzeczywiście przyczyna może leżeć po stronie jakości sprzęgła. Ja mam pozakładane zamienniki po 270 zł za komplet na stronę przechodziły ok 90 ha i nie widać na nich nic niepokojącego. jakim jaguarem latasz?
  14. A z drugiej strony masz orginały? jeśli nie to napewno nie jest kwestia jakości sprzęgła.
  15. Panowie sprawdźcie czy 1.sworznie na który kemper się skałada nie są wyrobione. 2. czy jeśli kemper jest rozłożony siłownik jest sztywno czy ma luz( jak ma luz to bęben podskakuje i sprzęgło się rozłącza podczas pracy) i pytanie ile razy na 1 hektar musisz właczyć wsteczne obroty kempera? (tzn ile razy QQ Ci się zapycha?)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj