wojnest

Members
  • Ilość treści

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O wojnest

  • Ranga
    Użytkownik
  1. Bredzisz. Gdyby było tak jak piszesz to czemu są ślady na tłokach? Autor posta napisał zresztą, że rozrząd jest dobrze ustawiony. Można też zmierzyć ile tłok wystaje a potem sprawdzić ten parametr w instrukcji serwisowej. Na przyszłość radziłbym uważać na użytkownika "bears" bo jak widać powyżej jest to osoba z gatunku "nie wiem ale się wypowiem", która będzie tłumaczyć człowiekowi, który na pamięć zna budowę silnika Perkins AD3.152UR, że nie ma racji.
  2. Odpowiedź od kierownika w Zakładzie Doswiadczalnym Ciągników Rolniczych w ZPC Ursus (mojego ojca): Splanuj tłoki.
  3. Szkoda że nie wprowadzili tych nazw zgodnie z pierwotnymi założeniami (C-385 to była nazwa najcięższego ciągnika w ówczesnej ofercie) i nie wykorzystali oblachowań zaprojektowanych w Warszawie w 2010 roku (Mido i Forte). Mam nadzieję że pojawi się żółty model. PS. Bardzo ciekawy artykuł o restrukturyzacji zakładów: http://horyzontytechniki.pl/bo-nawet-jesli-odchodzisz-nigdy-nie-odchodzisz-do-konca-historia-ursusa-od-1990-roku/ Gdyby nie głupi Wrzodak to zakłady do dzisiaj istniałyby w Warszawie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj