-
Ilość treści
11284 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
1848 ExcellentO Adi96
-
Ranga
Zaawansowany
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Zainteresowania
Mechanika,Fotografia,Polska Motoryzacja
Ostatnio na profilu byli
37953 wyświetleń profilu
-
Hmmm gdyby zalać jakimś tworzywem tą powierzchnię nitów było by pewniej
-
Adi96 zaczął obserwować Oryginalne naklejki Ursus C-360/C-330 i pochodne
-
Ale dyskusja się rozpoczęła głównie o naklejki.... Naklejki weszły od 1988,co ciekawe Mki produkowane od 86 roku miały naklejki a c-330 oraz c-360 w tych latach napisy malowane.Eksportowe wersje głównie miały naklejki na całą maskę ale zdarzały się eksporty że były napisy malowane,może zależało na jaki kraj szło.Kiedyś jeden gościu sprzedawał komplet naklejek jak na eksport do c-360 na cała maskę,szkoda że nie kupiłem.C-360 znak był nie zmieniony na takich naklejkach ale napis "URSUS" wydawał się większy na naklejkach niż ten co był malowany na krajowe wersje z szablonu.Według mnie szablony miają swój urok i lepiej to wygląda.
-
-
Znafffca się odzewał jedynie co tu można się przyczepić tego alternatora na siłe.... Kierownica jest nowego typu jak byś nie zauważył,roczniki 85 jak na foto miały tłumiki okrągłe a nie płaskie jak ty myślisz,tak samo wsporniki lamp przednich były do roku 1984 jak wyglądały roczniku 84 jest u mnie w galerii,bo 83 jeszcze miał te wsporniki z tych wyższych.Izolacja kabli była Szara,Kremowa,Czarna i Biała,nie zawsze była biała.Odmalowany nawet nieźle hahaha No nie wiem czy Trollujesz czy ty tak na poważnie🤣
-
-
-
-
Przecież ta kabina to produkcja Czechosłowacji gdzie najpierw była zaprojektowana na Zetorze 3011,Polacy Skopiowali i tak z oszczędnościami bo szyby boczne w Czeskich były z pleksy całe pełne,u nas zastosowali szkło z uszczelkami... Nawet jak w ciągniku jest siedzenie starego typu,to przy moim wzroście na około ciągnika głową bym haczył o lusterka....
-
-
-
Jak robic to głowice to całą,2017 rok remont i takie ciśnienie to słabo.Pierścienie brać z primy i tylko takie,może zmierzyć tuleje czy nie mają owalu oraz luz na zamku na nowych pierścieniach.Pytanie czy nie ma luzu w rowkach tłoka jak pierścień założysz.Pierścienie będą pracowały pod kątem i nie będzie zgarniało ci oleju z ścianki tuleji będzie jak u @Roki212 i nigdy to sie nie ułoży.Dobry tłok to koszt 200 zl 1 szt nie wiele dokładasz i masz kompletne zestswy nieco gorszej jakosci.
-
-
-
-
-
Zostaje ci zmierzyć sprężanie,kąt wtrysku sprawdzany? Paliwo zalane zimowe? Też ma znaczenie nawet jakbyś miał 25 26 27 to powinien dobrze palić.Końcówka ma wystawać 3,5mm-4mm .Zrób zdjęcie jeśli zdejmiesz głowicę