KrzychuMTZ

Members
  • Ilość treści

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O KrzychuMTZ

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

650 wyświetleń profilu
  1. Jak masz poodkręcane dekle to nie trzyma się to na 4 albo 6 śrubach już nie pamiętam chyba 4 luzujesz te śruby i albo dokładasz podkładki albo ujmujesz oczywiście sprawdzając luz pomiędzy atakiem a kołem mechanizmu różnicowego
  2. jak masz obudowę łożyska wałka atakującego przykręcaną do skrzyni to pomiędzy tą obudową łożyska a skrzynią są takie blaszki dystansowe i nimi się reguluje ten luz pokładając kolejne zmniejszasz a ujmując zwiększasz luz te podkładki się kupuje to są takie specjalne blaszki ,luz powinien być na tak zwaną kartkę papieru
  3. Lukasz3991 opony 320/85r20 i 360/70r20 mają prawie taką samą średnice katalogową opony 320/85 r20 mają 1052mm średnicy a opony 360/70r20 mają 1040mm więc te opony są takie same tylko że szersze , z tyłu mam założone 16.9 r38 a na przód będą 320/85 r20
  4. Luz na którym ataku ??? przedniego mostu czy tylnego ????
  5. Po 1.Ja chciałem żeby zawór był w kabinie pod dźwigniami po 2.Mój tata który ma już ponad 50 lat sam wymyślił żeby zawór dać tam a nie gdzie indziej. a po 3 .Każdego to jest indywidualna sprawa gdzie sobie ten zawór zamontuje
  6. zawór zostaje tam gdzie jest a jeśli nawet trzeba będzie regulować to co za problem wyjść z kabiny otwierasz prawe drzwi i masz dźwignie od podnoszenia podnośnika a pod spodem zawór więc dostęp jest dobry
  7. zawór doregulowałem sobie z plugiem i jest wporzadku nie trzeba nic nim krecić szybkość opuszczania maszyny jest ustawiona a schowałem ten zawór właśnie w tamtym miejscu żeby się mu nic nie stało żeby nie zachaczyć itp.
  8. Witajcie ponownie złożyłem a raczej przerobiłem swoją hydraulikę konkretnie podnośnik pozbyłem się regulatora z pod siedzenia i wszystko gra zawór zwrotny dławiący działa jak należy podnośnik podnosi szybko i trzyma jak cholera a opuszcza delikatnie(zależy jak sie ustawi na zaworze) zawór mam wpięty na tłoczeniu wszystko gra aa no i pospawałem troszeczke tą wąską rurkę od rodzielacza pod kierownica przespawałem i wpiąłem w powrót do zbiorniczka chodzi wszystko eleganto dzięki wszystkim a tu macie parę zdjęć jak by ktoś chciał moge jeszcze dosłać
  9. tak mam przedni napęd a jeszcze jedno jeśli jest za rzadki olej to też mogą być takie objawy w postaci ciężkiego kręcenia ?
  10. Panowie sprawa jest jaki olej do wspomagania do mtz 82 (osobny zbiornik z przodu w kolumnie ) mam orbitol ludzie mówią że taki jak do silnika ale niezabardzo w to wierze a no i ciężko się kręci może byc już pompa wyjechana ??
  11. Ja chcę się pozbyć tylko tego regulatora spod siedzenia ten pod kierownicą rozdzielacz chce zostawić
  12. Witam. mam problem z regulatorem siłowym pod siedzeniem(ten na 5 otworów),ponieważ uszczelniałem go już 2 razy i mam dość wpadłem na pomysł żeby się go pozbyć i moje pytanie jakie do was kieruje to czy da się go wywalić a jeśli tak to jak to potem wszystko połączyć?
  13. Witam Mam problem z regulatorem siłowym pod siedzeniem mtz 82 regulator na 5 otworów (ten z tym cyklem mieszanym coś takiego. Bez owijania w bawełnę,mam już dość tego regulatora 2 razy uszczelniany i dalej leje, moje pytanie brzmi czy da się go wywalić,a jeśli tak to jak to potem połączyć wszystko żeby wszystko działało. Z góry dziękuję wszystkim z pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj