BarKow

Members
  • Ilość treści

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O BarKow

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Chciałbym odświeżyć wątek dotyczący braku reduktora/dźwigni biegów w MTZ'cie i szukam pomocy oraz informacji. Kupiłem w tym tygodniu od mojego wujaszka mtz 82 rocznik 88 albo 93 (zawieruszył mu się brif ale raczej 88rok prod.) - traktor sprowadzony z Anglii. Wujek go praktycznie nie używał - w ciągu dwóch lat maszyna służyła mu tylko do ładowania w żniwa bel słomy turem na przyczepy, więc nie wiele mogę się od niego dowiedzieć, gdyż sam nie za dobrze go zna. Ale do sedna sprawy .... Traktor posiada dźwignię zmianu biegów po środku czyli miedzy nogami, ale nie posiada żadnej dźwigni pod kierownicą lub pedału do redukcji przełożeń. Układ biegów 1-9 oraz szosowe(zając) lub polowe(żółw) opanowałem w 3minuty i nie mam z tym problemu. Czy może ktoś mi wytłumaczyć o co chodzi ????? Na 99% jest to orginał i nie jest to jakaś przeróbka z mtz 50/550. W podłodze kabiny oraz w gumowym dywaniku podłogi nie ma żadnych otworów, które by świadczyły, że ktoś w Angli zapiął reduktor, a dżwignię zdemontował. Dodam, że na szosowych jest dość wolny na 9 biegu prędkość maksymalna tak na oko to ok. 20-25km/h - wynika z tego jakby był reduktor zapięty, ale nie mam zielonego pojęcia gdzie go wyłączyc/przełączyć na normalne biegi / prędkości. Proszę o POMOC !!!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj