Ryjek1238

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Ryjek1238

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Z tego co mi wiadomo to co najmniej dwóch producentów przyczep ma w swojej ofercie przyczepy z układami hamulcowymi hydraulicznymi z homologacją drogową. Natomiast hamowanie przyczepy po samo odpięciu też nie jest problemem, wystarczy aby układ hamulcowy wyposażony w hydrauliczny akumulator ciśnienia i zawór bezpieczeństwa.
  2. Czy ktoś w tym roku rejestrował nowy ciągnik (od dealera) bez pneumatycznego układu hamulcowego przyczepy? Ponieważ jestem na etapie wyboru wyposażenia dodatkowego do ciągnika, i sprzedawca powiedział mi że muszę dokupić pneumatyczny układ dwuprzewodowy, ponieważ bez tego wyposażenia nie zarejestruje nowego ciągnika. Jako że mój starszy ciągnik wyposażony był w hydrauliczny układ hamulcowy przyczepy (moje wszystkie przyczepy mają także hamulce hydrauliczne), chciałem wyposażyć nowy ciągnik tylko w układ hydrauliczny. Dopłata do układu pneumatycznego to prawie 16 000 zł!!! Przeglądałem "OBWIESZCZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA1) z dnia 27 października 2016 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia" i w tym obwieszczeniu znalazłem tylko zapis iż układ hamulcowy ciągnika z przyczepą ma być połączony "pneumatyczne typu dwuprzewodowego lub hydrauliczne typu jednoprzewodowego". Czy zna ktoś inny akt prawny na temat wymagań technicznych ciągników rolniczych? Czy to dealer próbuje mnie oszukać?
  3. Usterka tymczasowo (zapewne) usunięta. Ze względu na to iż w najbliższym sklepie na ten czujnik muszę czekać kilka dni, a miałem dzisiaj chwilę wolnego. Obstukałem ten czujnik kluczem, co spowodowało ze kontrolka przestała się świecić co przy okazji upewniło mnie w tezie o niesprawnym czujniku. Zmierzyłem także ciśnienie na pompie tłoczkowej, które wyniosło około 200 bar, czyli całkiem niezłe .
  4. Ja bym tak nie mógł żeby coś się świeciło czerwonego na desce przez tak długi czas. Pompa zębata jest dobra ponieważ w tamtym sezonie została wymieniona na nową, natomiast tłoczkowa też wydaje się dobra, ponieważ ciągnik podnosi wszystkie narzędzia.
  5. Ze względu na pracę, dopiero wczoraj mogłem obejrzeć traktor w celu zlokalizowania tego czujnika, i dzięki podpowiedzi kolegi extrabyk udało się to. W moim ciągniku znajduje się on na przewodzie do chłodnicy oleju, ale jest on umieszczony nad skrzynia za silnikiem. Szukałem tego czujnika w celu jego wymiany, ponieważ najprawdopodobniej zepsuł się. Wszystko w ciągniku działa, natomiast kontrolka się zaświeca.
  6. Najczęściej na zapalonym (aby pracowała pompa hydrauliczna), ale także próbowałem na zgaszonym silniku. W każdym wypadku cały czas z odpowietrzników wydobywały się pęcherze powietrza.
  7. Witam. Po remoncie hydrauliki w John Deere 2130, a mianowicie po wymianie obydwóch pomp hydrauliki (spowodowane użytkowaniem traktora bez filtra oleju ze zużytymi tarczkami sprzęgła mokrego w skrzyni, przez poprzedniego właściciela), mam problemy z hamulcami. Mianowicie hamulców nie da się odpowietrzyć standardowymi metodami, cały czas z odpowietrzników wydostają się pęcherze powietrza. Czy miał już ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać? Ponieważ dosyć sporo zainwestowałem w ten sprzęt i kończą mi się pomysły jak rozwiązać ten problem. Pozdrawiam Tomasz.
  8. Witam. Czy orientuje się ktoś, gdzie w MF 698 umiejscowiony jest czujnik ciśnienia oleju przekładniowego.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj