Robert695

Members
  • Ilość treści

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

1 obserwujący

O Robert695

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

1506 wyświetleń profilu
  1. Tak. Według tabeli 18.4 38 może pracować z 420/70/24
  2. Witam. Jakie opony mogę założyć do case 5150? Przod i tyl żeby się zgrywalo. Proszę o konkretne rozmiary Dodam że nie posiadam dużych maszyn. Agregat z siewnikiem 3m. Talerzowka 3m. Plugi 4 kverneland obracanie. Z tylu mam 600/65r38. Chciałbym coś węższego
  3. Tak też 4. Liniowanie chce po to żeby nie zaczepiać kołem podczas obrotu o ziemie. Plug zliniowany O wiele lżej się obraca. Kostka obrotu do jednego silownika i zamek hydrauliczny to dwie różne rzeczy. A zawor obrotu z liniowaniem to jeszcze inna rzecz.
  4. Tak kolego to by się zgadzało z taką wieżyczka by pracował ten zawór. Zawor oddałem na reklamację gość z technicznej strony mi podpowiadał co zrobić Ale nie działało. Przeanalizuje co by było po zamianie przewodow Także szukam kostki wspomagającej obrót do takiej wieżyczki na dwa siłowniki.moze ktoś coś podpowie
  5. Witam. Kupiłem kostkę obrotu z liniowanie do pluga kverneland 4 skibowego. Niestety nie działa poprawnie. Opisuje jak dziala. Podaje olej na kostkę. Silownik B - liniowania wysuwa się. Następnie załącza się silownik A obrotu. Plug się obraca. Plug się obróci.nastepnie silownik A wraca do poprzedniej pozycji. Następnie silownik B chowa się. Opisany cały cykl. Czy ktoś wie dlaczego do źle działa? Regulacja cisnienia nic nie dała. Wymiana silownika liniowania też. Wymieniona też kostka na drugą. Jedynie silownik od obrotu nie wymieniony.ale podpinam go bezpośrednio pod wyjścia hydrauliczne i obracam plugiem. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
  6. Witam. Jaki polecacie olej do hydrauliczny do case 5150? Może jest jakaś średnia polka cenową czy tylko akcela?
  7. Kolego jak możesz to ściągnij wsuwke z czujnika i sprawdź miernikiem ile tych voltow tam dochodzi. Jeszcze jak byś sprawdził rezystancje czujnika na zimnym silniku to było by spoko
  8. Rozumiem. Ale z wskaźnika do czujnika wychodzi 12v ?
  9. Czujnik temperatury jest w bloku silnika. Kolo pompy wody
  10. Napiecie sprawdzisz. Przekrecasz kluczyk żeby się świeciły kontrolki. Ściągasz kabelek z czujnika i mierzysz, miernik na v DC. Jeden kabelek miernika do tego kabelka co sciagnales z czujnika. A drugi kabelek miernika do masy. Czujnik sprawdzisz. Miernik na omy jeden kabelek miernika do masy. Drugi kabelek miernika do czujnika
  11. Pytanie mam czy na czujnik temperatury silnika idzie zasilania 12v czy 6 ?. Bo mam 6.4v i wskazówka nie działa.czujnik ma rezystancje około 2k
  12. Witam. Czy ma ktoś schemat instalacji elektrycznej do dominator 86? Prosiłbym o dokumentację. Myślę że w 76, i 96 jest podobnie
  13. ta pierwsza ma inne mocowanie. a do tamtych wiem że sa zestawy. robiłem to z 8 lat temu. niby to samo. ale oringi i spreżynki nie pasowały. dobrze że chociaż tłoczki pasowały
  14. tak mi sie wydaje.dziekuje jakby sie dało to dokupiłbym samą przystawke z napedem. bo pompę mogę sobie załatwić z innego źródła posiadasz kolego jakieś materiały do tych fordów? ta pompa zębata jest duzo prostsza w budowie. a w tłoczkowej, cięzko z cześciami.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj