lach32

Members
  • Ilość treści

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O lach32

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Instrukcji może sobie pisać u mnie jest 0,2 mm i jest git znajomy mechanik (pracował w pom'ie) mówił że czasem daje nawet do 0,4 mm ale 0,2 jest prawidłowo nie może być niżej bloku, resztę potwierdzam. Zależy gdzie robiłeś głowicę ja dałem tam gdzie się takimi rzeczami zajmują i dają gwarancję oraz sprawdzają szczelność przyłóż poziomicę na tuleję i sprawdź czy równo są obstawione najlepiej pod światło weź suwmiarkę i sprawdź ile masz ok 0,2 może być spokojnie przyłóż poziomicę na głowicę w różnych miejscach po przekątnej i po długości też pod światło i będziesz widział czy nie zwichrowana przeszukaj czy nie ma pęknięcia a najlepiej żeby ci sprawdzili ci co się zajmują takimi rzeczami chyba to kosztuje gdzieś ok 30 zł nie pamiętam dokładnie. Dokręcałeś szpilki czy głowicę na 3 etapy głowica ma być dokręcana zgodnie książką dość mocno
  2. Szersza w dół ma łapać tuleje nie od głowicy miedziane obramowanie ma wyżłobić tuleja dzięki temu uszczelnia układ , druga sprawa tuleja ma wystawać nad blokiem ok 0,2-0,4 mm. Jak ci wywala płyn na sto procent nieszczelność pomiędzy głowicą a blokiem uszczelka, pokrzywiona głowica albo pęknięta głowica. Jak dokręcałeś głowicę to ważne robi się w trzech etapach i zaczynając od środkowej śruby oby to uszczelka była źle założona bo jak nie to czeka cie regeneracja głowicy lub nowa w książce masz opisane jak zakręca się głowicę. nie przejmuj się ja też pół ciągnika wymieniłem, załóż uszczelkę sprawdź tuleję czy wystają nad blokiem mikrometrem lub suwmiarką (jak nie to musisz założyć taką miedzianą podkładkę pod tuleję, na pewno dałeś i kojarzysz musisz jeszcze raz założyć tuleje i radzę podkładkę i oringi dać nowe bo niewielki koszt ale to najgorszym przypadku) uszczelkę dajesz nową większym obramowaniem w dół smarujesz tawotem najlepiej kup nowy nie może być zanieczyszczeń i mocno dociągasz głowicę w książce jest opisane jaka kolejność to ważne i z jaką siłą kup sobie klucz dynamometryczny niewiele kosztuję a z przyda ci się albo dobry klucz 40cm i z całej siły (zależy jakiej jesteś postury) jak nie będziesz wiedział to daj jakiemuś mechanikowi albo pisz
  3. Dobrze go odpowietrz zacznij od filtra może układ się zapowietrza, odpowietrz go z rana kiedy ci nie pali, czy jest dym z komina i jak kopci? Patrzyłeś na świeczki może jedna jest spalona zagrzej świece dobrze (30 sek) jeżeli ci nadal nie zapali to spróbuj rano odkręcić wtrysk i popatrz czy nie ma wody, kto ci skręcał silnik? Oczywiście pierścionki wymienione bo piszesz tylko o tulei.
  4. Sprawdź wtryski czy podają paliwo ja miałem nowe originały to jeden się zacinał i dałem stary przerabiałem to nie dawno i to dogłębnie. A regulowałeś wtryski? Ewentualnie kompresje masz słabą, ja tak miałem, że łapał najpierw na jeden, jak się rozgrzał to drugi załapał pierścionek pierwszy się rozsypał, a i świeczki sprawdź
  5. Wymieniłem na nową pompę hylmetu , ze względu że stara miała luz na łożysku i po wymianie simeringu pewnie, po jakiś czasie ponownie zasysałoby powietrze, zobaczymy ile pochodzi zasysało przez simering zaraz przy trybie jak palcem zatkałem otwór ssący po obróceniu było słychać jak tamtędy zasysa. Też myślałem że tamtędy, ale po odkręceniu filtra olej z przewodu i komory filtra spłynął z powrotem do skrzyni jak rozszczelniłem, dlatego szukałem dalej aż doszłem do pompy
  6. Łapie od strony trybu słychać jak się przekręca zasysa powietrze
  7. Rozgryzłem przyczynę łapania powietrza w podnośniku winna jest pompa i mam pytanie czy da się jakoś to naprawić czy trzeba nową jeśli nową to jaką polecacie
  8. A wiesz coś o tulejach primy sprawdzałem suwmiarką, to od starych jest 0.15 mm grubsze (pewnie zużycie) , stal wygląda na dobrą ale tak na oko się nie da sprawdzić. Wszystko ma dwa lata gwarancji ustawowo na paragon na fakturę 1 rok
  9. Tak są zauważalne palcem zakupiłem cały zestaw prima z łodzi nie mieli oddzielnie tylko zestawami, o pierścieniach słyszałem że są dobre z primy a reszta się okażę. Ma ktoś takie założone? Ja dałem 190 zł te byłyby tańsze ale ich nie mieli nie wiedzieli kiedy będzie, więc wziąłem primę
  10. Dzięki za odpowiedzi ale zapomniałem dodać że olej sie spienił, dowiedziałem się od mechanika że łapie powietrze przy filtrze lub na łączeniu z pokrywa górną. Jeszcze nie rozbierałem, ale wkrótce to zrobię, natomiast powód ciężkiego palenia na zimnym silniku to prawdopodobnie słaba kompresja. Rozbieram silnik ponownie, chyba wymienie tuleje, pierścienie i tloki dla świętego spokoju. Sprawdzałem ciśnienie na tłoku pokazało 20 kg/cm (chyba tak to się piszę) a powinno chyba być 26-30 tak przynajmniej mi powiedział mechanik. Rozebralem już głowicę sprawdzilem zawory nie przepuszcza benzyny jest szczelne (pozastawilem na 5 min), będę informował o postępach, jakby jakieś pomysły komuś wpadły co warto zmienić to byłbym wdzięczny. I czy ktos wymieniał tuleje, pierścienie oraz tłoki jaki to koszt.
  11. odpaliłem ale nie chodzi tak uroczo jak jest zimny, wtedy pali najpierw na jeden tłok dopiero po chwili załapie i kopci na biało po upływie 5 minut jest normalnie i pali na dotyk. Jeszcze jedna rzecz jak odpowietrzyć podnośnik?
  12. Nie pamiętam w którym zakładzie znajomy mechanik zawsze tam odwozi głowice na szlifa czy spawania, vw t4 miałem tam głowicę robioną, jeszcze raz zostały ustawione i sprawdzone wtryski jeden wtrysk czasami się zawieszał został wymieniony zobaczę jutro jak założę.
  13. Wymieniłem pompkę zasilającą oraz świeczki, odpowietrzyłem układ paliwowy, nadal nie mogę zapalić coś tam bierze ale jak odłączam rozrusznik to obroty maleją po 5 sekundach gaśnie czy jest możliwe że pompa paliwowa po takim długim postoju umarła? Jak go zapaliłem przez ciągniecie po zgaszeniu zapalił na dyg
  14. Głowica była regenerowana w specjalnym zakładzie ( gdzieś koło krk nie pamiętam dokładnie) gdzie się tym zajmują sprawdzają szczelność wtryskiwacze ustawiał ten mechanik co montował głowice założone nowe końcówki wtryskiwaczy, pompka nowa ale nie wiem jakim cudem cieknie właśnie się dziwie początek wtrysku jak sprawdzić? pompa nie była ruszana daje paliwo ale nie wiem czy dobrze, świeczkę jedną miałem spaloną jutro kupie próbowałem na kopciucha, nawet na zawór ropy dawałem , a także samostart nie dawał trochę chwytał ale zaraz gasł. Mój drugi ciapek "władek" przy minus 5 bez świeczek pali bez żadnych problemów. Rozrusznik pięknie kręci szybko aku 120 ah
  15. Witam! Mam problem z uruchomieniem silnika mojej 30, przeprowadziłem remont głowicy, mechanik założył. I nie mogę uruchomić leci biały dym tak jakby nie miał kompresji na cylindrze stan wizualny tłoka pierścieni dobry orzeczone przez dwóch mechaników jeden zajmuje naprawą aut zawodowo. Zauważyłem jedną rzec mnie nurtującą, wymieniłem pompkę ręczną ( chyba nazywa się to zasilająca ale nie jestem pewien) i przy pompowaniu cieknie paliwo z niej. Traktor przeszedł kapitalny remont tylko blok silnika był nie ruszany. Aha najważniejsze cipek przez jakiś czas był nie używany ( ok 10 lat) ale przed remontem był uruchomiony poprzez ciągnięcie , po remoncie przez rozrusznik ni hu hu ale przez ciągnięcie tak ale ciężko jak się rozgrzał to na dotyk rozrusznik nowy wysoko obrotowy i aku nowe
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj