Mam pytanie odnośnie mocowania przednich obciążników, mój ciągnik oczywiście nie miał tych obciążników jak go kupiłem, ale w grudniu je dołożyłem.
Czy te obciążniki są jakoś mocowane do belki zaczepowej, czy tylko są skręcone do kupy i się na niej opierają?
Łożysko, a właściwie całą główkę siłownika wymieniłem. Ale teraz chcę wymienić oba filtry oleju, ten główny nie ma problemu ale ten na przewodzie, nie chcę spuszczać oleju.
Macie jakiś sposób?
Muszę wyjąć siłownik wspomagania układu kierowniczego (łożysko się rozlecialo) i w zwizku z tym mam pytanie: Dużo oleju mi wyleci? A w razie potrzeby jak zabezpieczyć.
Sprawa dotyczy rewersu, otóż jak silnik zimny, dzwignia chodzi wręcz wzorcowo, jak się rozgrzeje trzeba użyć znacznie większej siły aby ja przełączyć. Nic nie zgrzyta, nie wyskakuje tylko chodzi znacznie ciężej. Da radę coś poprawić?