Centralka sygnalizuje, że czujnik niskiego ciśnienia paliwa ma zwarcie do zasilania dodatniego. - czujnik od góry wkręcany na odbudowę gdzie jest filtr paliwa. moze taki jak ten być 04210195
serwis zaleca wymianę tych pierscienii, ale komplet ich kosztuje z 1200 zł netto do tego trzeba sprawdzić jakim momentem na być dokręcone koło pasowe bo przy ciągniku z womem są inne dane i przy różnych kołach też są inne momenty.
Błąd od wydajności układu SCR - pierwsza i najlepsza opcja to obciążenie maszyny przy pracy i tak popracować z 1 godzien. Potem zgasić ciągnika i reset z hebla. Maszyna po prostu widzi iż układ nie pracuje z odpowiednim obciążeniem i sygnalizuje iż zbyt długo nie było wtrysku. Ewentualnie diagnostyka SCR do zrobienia i centralka do resetu.
Jeszcze bym załącz od elektrozaworu proporcjonalnego oraz o czujnika sprzegłą, oraz jego mocowania. Sprawdzić to no i oczywisći pomiar ciśnienia jazdy przód tył przed demontażem na zimno i na ciepło
Wyślij numer ciagnika to coś poszukamy - ale problem będzie z elementami nie uniwersalnymi. Raczej zalecam komplet od SDF zamówić i będzie pasowała - cena koło 10 tyś netto.
ile jazy miga - wom sie tak diagnozuje w niektórych modelach.
2
Elektrozawór odłączony
3
Przycisk sterowania zawsze aktywny
4*
Awaria czujnika prędkości
5
Zwarcie do masy lub przetężenie na wyjściu sterowania elektrozaworu
6*
Prędkość wyższa od normatywnej
7
Awaria wewnętrzna centralki w fazie mocy
8
Wykryto obecność czujnika w konfiguracji, dla której nie jest on przewidziany
M352:Czujnik mocznika - Czujnik poziomu napełnienia zbiornika mierzy zbyt wysoki poziom napełnienia. upuść mocznik zresetuj ciagnik. I nie zalewaj do pełna.