Alvera

Members
  • Ilość treści

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Alvera

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1406 wyświetleń profilu
  1. Dziękuje za odpowiedź. Także szukam obciążników od C328/C330.
  2. Nie wiem czy się rozumiemy, interesuje mnie czy obciążniki tylne tzw talerze od C330 starego typu wejdą na oryginalny środek obciążników nowego typu w C360.
  3. Cześć, orientuje się ktoś może czy stary typ obciążników od C330 (40kg jeden talerz) wejdzie na oryginalne mocowanie obciążników nowego typu (talerze po 24kg) do C360? Chciałbym wyrzucić oryginalne talerze nowego typu z C360 i włożyć tam starego typu od C330. Kwestia tego czy stary typ talerzy od C330 wejdzie na nowy typ mocowania do C360.
  4. Posiada ktoś może taki typ zaczepu automatycznego w swoim zetorze? Jest on w miarę masywny, nie wygina się dobrze się nim pracuje? Może ktoś się chce pozbyć? Zaczep starszego typu tak jak na zdjęciu:
  5. Trzeba sprawdzić głowicę pod kątem szczelności, prowadnice, zawory, gniazda i splanować. To czy trzeba będzie wszystko wymieniać zależy tylko od stanu głowicy, to ocenia zakład.
  6. Po prawej stronie na samym końcu pompy, w pokrywce aluminiowej od góry gdzie wkręcany jest przewód metalowy.
  7. Czy układ kierowniczy na orbitrolu 100 i pompie NSZ10L od ruska nie "myszkuje" wam przy większych prędkościach? Chodzi o prowadzenie ciągnika po drodze i ciągłe kontrowanie tego kierownicą.
  8. Ja po około 8-10tys mth wymieniłem tryb od 2/3 biegu oraz od 4/5 biegu. Wszystko inne było wręcz w idealnym stanie, ciągnik pracował tylko w turze i czasami w transporcie więc zużycie tych biegów było oczywiste. Zaglądałem również do koła talerzowego i nie było się do czego przyczepić (nie wyje). Jedyne oznaki w zużyciu były również widoczne na półosiach. Ciągnik od nowości pracował w małej firmie u znajomego pod turem i jeździł z przyczepami, zużycie mnie nie zdziwiło, większość wie jak pracownicy dbają o sprzęt, bieg na chama zgrzyta czy nie zgrzyta to ma wejść... Koszt to bodajże około 150zł za dwa tryby, wszystko inne w własnym zakresie.
  9. Ciągle próbujesz podcierać tyłek szkłem, Józek sklepał remont po łebkach w stodole po najmniejszej linii oporu a teraz dywagację co się stało i jak naprawić. Jedyne rozwiązanie to ponowy remont tego silnika, pojeździsz tak dłuższy czas to wyrzucisz wał, korby i blok bo tak tam wszystko wytłucze, że tylko na złom się będzie nadawać. Kwintesencja polskiego rolnika, zamiast zaworu wkręcić śrubę i niech pojeździ jeszcze trochę...
  10. Od zewnątrz jest "fartuch: gdzie zgrzany jest zbiornik i nie ma możliwości bez zdjemowania go dokręcić kranika za wyznaczone miejsce tuż u nasady. Jeśli ktoś go dokręca kluczem uniwersalnym za "środek" czyli to co wystaje to się nie dziwię że później się leje, wszak tak deformujemy kranik.
  11. U mnie też sucho, zdejmowałeś zbiornik do wymiany kranika?
  12. Chodzi o ten kranik. http://www.farmexpert.pl/kran_paliwa_nowy_typ_do_ursus__produkt12576.aspx
  13. Ja kupiłem nowy typ kranika do C330/C360 tak jak kolega Adi i nie ma problemu. Jest to kranik "motylkowy" i jak na razie sucho jak pieprz, starego nie dało się zregenerować a nowy leciał jeszcze bardziej. Za kranik dałem 18zł, na interentach są po 12 zł.
  14. 80 są bardzo tanie tylko dlatego że są dość mocno wyeksploatowane a ewentualny koszt ich reanimacji jest porównywalny z zakupem zachodniego ciągnika z napędem 4x4. Większość to padła do kompletnego remontu bez obciążników, z łysymi oponami, niedziałającym wzmacniaczem a kupić opony, zrobić wzmacniacz i mamy już około 8 tys za same części a gdzie reszta... Hydrauliczny kompletny wom też swoje kosztuje a takich ciekawych smaczków w tym ciągniku jest mnóstwo.
  15. W przypadku starych zwrotnic trzeba je przeszlifować, inaczej cała ta operacja nie ma sensu.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj