-
Ilość treści
3011 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
373 ExcellentO tomo12
-
Ranga
Zaawansowany
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
podlasie
Ostatnio na profilu byli
14301 wyświetleń profilu
-
-
-
-
-
W ilu miejscach pytałeś? Nieco ponad 10tys netto z tego co kojarzę.
-
-
-
Zapytaj o koszt nowego WOM z firmy Sauter. Niektórzy już nie wiedzą ile za używki cenić, wiec może okazać się, że nowy Sauter wyjdzie całkiem korzystnie.
-
Szczególną uwagę należy zwrócić na wszystkie uszczelki układu wydechowego, żeby po złożeniu nie okazało się, że będą przedmuchy. Dla własnej wygody najlepiej zdjąć maskę - choć i bez tego da się to zrobić. Jeżeli przebieg jest już dosyć duży warto od razu sprawdzić luzy zaworowe. Wypadało by też od razu zamówić komplet nowych uszczelek pod pokrywę zaworów oraz śruby mocujące.
-
Filtr pod pokrywą zaworów?
-
-
-
1. Luzy na teleskopie jak w każdej ładowarce. Jak wyglądają śruby mocujące ślizgi teleskopu oraz same ślizgi. 2. Podnieść się na maszcie i sprawdzić luz na zwrotnicach. 3. Na maksymalnym skręcie jechać i patrzeć czy koła w przednim moście nie zrywają nadmiernie ziemi. Jeżeli ktoś stosował niewłaściwy olej czy też nie zmieniał regularnie najprawdopodobniej będą zużyte tarczki od "szpery". A możliwe, że i z tytułu zużytych tarczek coś innego także uległo awarii w moście. 4. Z 4 biegu maszyna powinna ruszyć na równym terenie bez problemu. 2 powinna ruszać bez dodawania gazu. I tak samo jak działają hamulce, czy będą w stanie utrzymać maszynę na biegu i wyższych obrotach. Jest lrzelacznik6 od skrzyni biegów, który powoduje, że pedał hamulca jednocześnie wysprzęgla ładowarkę. 4. Ogólnie te maszyny mają taki myk z działaniem hydrauliki - możliwe, że bez ruszenia kierownicą joystick nie będzie reagował. Ogólnie sprawdzić jak reaguje maszyna na ruch joysticka, czy jest w stanie na jałowych obrotach przebić zamki. Mniej więcej czas podnoszenia teleskopu, czy nie trwa to kilkunastu sekund. Czy obciążenie hydrauliką nie powoduje przygasania silnika. 5. Czujniki położenia trybu skrętu kół (bardzo drogie czujniki). Czy na ciepłym oleju koła się nie rozjeżdżają. Czy działa zawór od przestawiania trybu skrętu kół. 6. Hamulec ręczny - jedna z ważniejszych rzeczy w maszynie czy działa bez zarzutu. 7. Wycieki pod rozdzielaczem (znajduje się pod prawą stroną kabiny gdy wejdzie się pod teleskop). U mnie akurat wyciek był z pompy hydraulicznej, która widać pod siłownikiem od podnoszenia teleskopu. Okazało się, że była pęknięta. Warto też zaopatrzyć się w manometr i sprawdzić ciśnienie w hydraulice. 9. Zostaje oczywiście cały silnik i jego oprzyrządowanie, ale nie wiem co tutaj można by doradzić. Chłodnica płynu jest zespolona z hydrauliczną i jest strasznie droga, więc przyjrzeć się czy nie ma wycieków. W tych modelach lubią pękać uchwyty od silnika, ktore mocują silnik do ramy. Ogólnie dosyć proste i pozbawione zbędnej elektroniki maszyny. Tylko jak to używane ładowarki, są już zazwyczaj mocno wyeksploatowane. A ceny części do nich niestety nie należą do najniższych.
-
-
-
-