UrsusC330mm

Members
  • Ilość treści

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O UrsusC330mm

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

900 wyświetleń profilu
  1. Powiem tak, okazało się że jest mały stan oleju w zbiorniku, dolałem 20l i dalej to samo, zero reakcji. Pozostaje albo klin na stożku albo samą pompę szlak trafił.
  2. Miejmy nadzieje że nic konkretnego. Było tak że podłączyłem multiplikator, włączyłem wom i przez 5s czuć było że ciągnik ma obciążenie i potem już lekko pracowało tyle że nic nie działa :O
  3. Poprzedni właściciel mówił że była wymieniona bo już słabo chodziło i ta pompa ma oznaczenie HYLMET 3748 czyli wychodzi na to że ma 65l a nie moge znaleźć jaka idzie fabrycznie. Może ścieło klin na pompie która jest połączona z multiplikatorem bo sądząc po zdjęciach opisywanej teraz pompy jest tam klin na stożku. Ale czemu na przykład miałoby ściąć klin? Przyłapało coś na mrozie?
  4. Ewidentnie jest olej a woda to nie wiem jak miałaby się tam dostać.
  5. Witam, mam pytanie odnośnie przyczepy leśnej Farma T6 c 3.8 d. Jaka przychodzi oryginalnie do tego wózka pompa hydrauliczna do multiplikatora - chodzi konkretnie o ilość litrów na minute. Jest jeszcze drugi problem, a mianowicie chodzi o to że gdy nie było zimy wózek pracował wzorowo do końca, a kilka dni temu spadł śnieg i kilka stopni na minusie, podłączając go do ciągnika i włączeniu napędu WOM cisza, nie działa żadna sekcja, tak jakby nie było ciśnienia wcale. Czy mogło rozwalić pompe na mrozie? Jaka ewentualna inna sugestia co mogło się stać?
  6. Też tak właśnie kolego myślę że powoduje to luz w koszu satelitów i wtedy daje mocny "zryw" na półośkę, A że w zwolnicy są luzy miedzy zębami wału koła a dużym kołem to i słychać trzaśnięcie i pewnie może być tylko gorzej.
  7. Hej, mam taki problem od dłuższego czasu i mam wrażenie że to coraz bardziej narasta, Otóż sprawa wygląda tak że jak puszczam sprzęgło w c330 wbijając wsteczny albo 4 lub przy zmianie na 5 czy 6 to przy normalnym puszczeniu sprzęgła słychać taki stuk w zwolnicy i ciągnik jedzie dalej. Jak puszczę wolno żeby te tryby zdążyły się wolno zazębić to nie słychać tego. Nie wiem dokładnie od czego to bo podejrzewam kilka rzeczy ale jest to wkurzająca sprawa. Dodam że nie zawsze występuje w jednej zwolnicy, przy wstecznym zazwyczaj słychać to w prawym kole a przy biegach do przodu w lewym ale pewnie jest to uzależnione które koło w danym momencie będzie ciągło. Do tego wszystkiego jak się np orze czy nawet 6 się jedzie na całym gazie to jakoś dziwnie trzęsie ciągnikiem tak jakby coś nierówno pracowało albo miało luz i myśle że ma to coś wspólnego z tym stukiem przy ruszaniu. Może ktoś coś wie na ten temat, proszę o info
  8. Dzień dobry wszystkim. Posiadam przyczepę D-43 z przerobioną skrzynią na 4,5t. I teraz problem jest taki że muszę całą skrzynie przerobić na oryginalną 3,5t ale nie wiem jakie są dokładnie jej wymiary. Czy ktoś kto ma oryginalną przyczepę D-43 mógłby mi zmierzyć spód tej przyczepy jakie są dokładnie wymiary, bardzo bym prosił
  9. Nie wiem czy ktoś tego nie uszczelnił czy jak ale wsześniej ciekło w miarę rozsądnie a teraz zaczeło robić spore plamy jak postawię ciągnik w garażu. To jest raczej przekładniowy olej. Niestety ale trzeba bedzie rozebrac go i sprawdzic. Podejrzewam uszczelniacz skrzyni biegów ale może ktoś miał podobnie i chce sie podzielić a narazie trochę mało czasu jest więc szybko sie za to nie zabiorę.
  10. Cześć wszystkim. Mam problem w ciapku, pod skrzynią biegów (obudowa jest starego typu) jest kwadratowa dziura i cieknie tamtędy olej, cieknie też przez kratkę od ustawiania sprzęgła a po zdjęciu kratki obudowa skrzyni od wewnątrz jest także cała w oleju. Pod obudową sprzęgła są dwie dziurki i przez nie też kapie. Czego mogę się spodziewać po rozpołowienu ciągnika? Dodam też że po wciśnięciu sprzęgła do końca nie wysprzęgla drugiego stopnia także wałek trzeba włączać na "hama", nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym wyciekiem ale piszę to dodatkowo może jest jakieś powiązanie. Bardzo proszę o wypowiedzi i z góry dziękuję.
  11. Mam do niej stary dowód rejestracyjny, jeszcze jest na poprzedniego właściciela ale chcąc przerejestrować niestety jest potrzebny przegląd.
  12. OC na nią jest płacone. Jacenty113 jak możesz to dowiedz się może akurat bedzie wiedział albo będą wyraźnie gdzieś widoczne
  13. Dzień dobry, mam przyczepę autosan d-43 i chce znaleźć numer ramy żeby wogóle wiedzieć czy on tam jeszcze jest. Przyczepa chyba ze 100 lat nie miała przeglądu i chce go zrobić. Do tej pory była używana "koło domu", las, pole i sporadycznie asfaltem, wszystko zachlapane. Po oględzinach ze szczotką drucianą w ręku niestety nie znalazłem ani tabliczki ani numeru na ramie. Czy ktoś posiada tą przyczepę albo chociaż orientuje się gdzie nabijane były numery oraz gdzie była przymocowywana tabliczka i pomógłby wskazać to miejsce. Z tego co gdzie indziej czytałem to numery były w kilku miejscach nabijane ale chyba nie jest to tak duża rozbieżność by było trudno je znaleźć ? Dołączam zdjęcie przyczepy, nie jest to konkretnie moja ale taki model posiadam.Bardzo proszę o odpowiedzi i z góry dziękuje.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj