antonio86

Members
  • Ilość treści

    774
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

39 Excellent

O antonio86

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    łódzkie

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzisiaj zalem płynem i odpaliłem. Ciśnienie niecałe 4atm. Zaślepiłem tą dziurkę w podstawie filtrów i na zimnym było 4,5 a na gorącym na wolnych obrotach 4. Poza tym żadnych niepokojących objawów nie ma. Nie kopci nie stuka równo pracuje. Co robić docierać dalej i obserwować czy szukać dalej przyczyny? Moim zdaniem najważniejsze , że mocno nie spada po rozgrzaniu
  2. Wałek rozrządu był mierzony tak jak otwory w bloku -wszystko było ok.
  3. Blok był osiowany i mierzony. Po niedzieli podłącze chłodnice i zobaczę co będzie jak złapie temperaturę. Myślę że może być jakaś nieszczelność między pompa a blokiem. Zwłaszcza że w sklepie dali mi uszczelki do pompy od kolektora wodnego c 360 bo akurat oryginalnych nie mieli
  4. Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Właśnie skończyłem remont silnika osiemdziesiątki. I po pierwszym odpaleniu ciśnienie oleju jest 3,5-4. Moim zdaniem trochę mało. Pompa nowa hylmet razem z zaworem. Wał po szlifie. Baka nie mam tylko filtry nowego typu. I jeszcze mam pytanie czy jak trochę dmucha powietrze z odmy to jest normalne dopóki pierścienie się nie ułożą? Silnik pracował dopiero kilka minut po remoncie
  5. Ale po maxymalnym wkreceniu srob rrgulacyjnych mam 27 mm od piasty wom, a musi byc 22mm
  6. To jesli masz wieksze pojecie to podziel sie swoją wiedzą
  7. Tylko wtedy nie ma szans ustawic 22mm od piasty wom. Przy maxymalnie wkreconych srobkach regulacyjnych jest 30mm Pojecie mam tylko pierwszy raz robie 80tke i pytam. Nie jestem może takim ekspertem jak ty ale chyba od tego jest forum zeby pytać
  8. Witam. Mam problem z ustawieniem sprzegla c 385 stary typ na 3 lapkach z regulacja. Pytanie czy reguluje sie tez śrubami ktorymi przkreca sie dzwignie do pokrywy czy tylko tymi co dociskaja do lozyska? Czy sruby na klucz 22mm powinny byc na maksa dokrecone?
  9. Mój nie kopci cisnienie ma 4 atm. A olejem i paliwem żyga z kolektora po calym bloku.... Fajnie byloby na wymiane po regeneracji. Mialem tak w 60-tce i juz 24 lata chodzi bez remontu
  10. Witam. Siadl mi silnik w 8045. Szykuje sie kapitalka i mam pytanie- za remont powiedzieli mi 6 tyś. minimum. Zastanawiam sie nad sprzedażą silnika na czesci i zakupem uzywanego od motopompy. Widzislem oferte za 6,5 tyś od pana z Gniezna. Mial ktos z nim do czynienia? Co o tym sądzicie?
  11. Dzis caly dzien przy sianie. Plynu nie ubylo wyciek duzo mniejszy. Nie wiem juz co jest ale wiem ze niedlugo remont sie szykuje....
  12. Teraz sprawdzilem i jest tak rowno z żeberkami, wczesniej przez rok nic nie ubywalo teraz brakuje ze 2-3litry. Z drugiej strony wydmuchnieta uszczelka to plyn w oleju albo olej w plynie a nie paliwo z kolektora...
  13. To wiem pierwszy niedogrzany 4 przegrzany. Ale termostat jest. A mozliwe ze to uszczelke pod głowicą wydmuchlo? Lejacy wtrysk czy nieotwierajacy sie zawór to paliwo pownno iść w olej a oleju nie przybywa.
  14. Ciagnik mam od 1.5 roku. Extra zrywny nie był trochę się poprawilo po regeneracji pompy i wymianie koncowek wtrysku. Termostat jest silnik jest na plynie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj