MagdalenaDrywa

Members
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O MagdalenaDrywa

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

641 wyświetleń profilu
  1. Hej właśnie zająłem się naprawą mojego deutz Fahr i miałbym do Ciebie Laval kilka pytań, czy mógłbyś mi podać nr tel kontaktowego do Ciebie? Serdecznie pozdrawiam.
  2. Dzięki wielkie za rysunki Przesyłam zdjęcia, lepszych zdjęć nie udało mi się zrobić, bo tur przeszkadza.
  3. Przesyłam zdjęcia wentylatora i chłodnicy Łożyska zostały wymienione gdy zaczął się grzać, myślałem, że to może być to ale jak widzisz nie trafiłem:( Ogrzewanie kabiny mam. Ciśnienie silnika jak jest zimny to ma 6 bar, a jak ciepły to spada 1,5 bar.
  4. Sory koledzy nie ma co się tutaj kłócić, mam nadzieję, że jakoś rozwiążemy ten poważny problem:) Ciągnik na pewno nie traci na mocy, więc to raczej nie jest wina uszczelki. Chłodnica olejowa jest na pewno czysta w środku też. Chłodnicy od hydrauliki nie posiada i nie ma też termostatu. i to co najważniejsze gdy ciągnik jest pod obciążeniem to jest dziwny gwizd i jak jest ten gwizd to temperatura silnika momentalnie podchodzi do góry. O co chodzi pod hasłem turbina wentylatora? Przy silniku nic nie robiłem, tak samo od siebie to się zmieniło.
  5. Silnik jest bardzo czysty przedmuchany sprężarką, pod mocnym strumieniem powietrza, chłodnica olejowa jest czysta. Czy turbina odpowiada za grzanie się silnika?
  6. Witam Mam problem z ciągnikiem Deutz Fahr typ 4,78, jest chłodzony powietrzem, mam ten ciągnik od 5 lat, a od pól roku silnik zaczyna się grzać. Mam wymienione wszystkie łożyska w wentylatorze, wszystkie filtry, olej, pasek, a problem nadal istnieje. Gdy nim jadę pod obciążeniem zaczyna coś gwizdać, kwiczeć i zaczyna szybko rosnąć temperatura. Czy ktoś z was miał podobny problem, bądź wie jak pozbyć się tego problemu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj