case135hl

Members
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O case135hl

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. mówiąc szczerze to wyciągałem pq i rozbierałem ja po kolei i nie było już nic dobrego w środku więc wymieniałem wszystko bo było już dużo rozsypanych tarczek, wiec wszystkie wymieniłem, plus pierścienie uszczelniające, pompę od pq. Trochę mnie to kosztowało, ale się opłacało bo dobrze jeździł. A pompę miałem do wymiany bo mi tarczki hamulcowe się skończyły i poszły opiłki na pompy :( masakra w skrzyni była. Po prostu jak rozbierasz to widzisz co jest do wymiany a co nie.
  2. miałem kiedyś jd 6600 i tez mi zedzilo waliło z tylu na wolnych obrotach, tarczki do wymiany, ja wymieniłem tarczki i spokój,
  3. miałem taki problem w jd 6506 tzn jak go odpalałem to migał wyswietlacz z km/h lub m/h i se1 se2 se3 ale do szlem do tego wiec tak. w moim jd był ułamany cypelek pod wyłącznikiem wycieraczek a służy on do zmiany wyświetlania obrotów silnika, wom, prędkości mth itd. gdy go posklejałem i zamontowałem by przełącznik działał to wszystko zaczęło działać. Podsumowując gdy uruchamiamy zapłon i cypelek trzymamy by był włączony to wtedy przechodzimy w opcje wyświetlacza i mruga nam km/h lum m/h i tak jak mruga tak mam będzie wyświetlał prędkość w km lub milach co do se1 se2 se3 to nie wiem ale przypuszczam ze to jest ukryte menu wyświetlacza które uruchamiamy przy wciśniętym cypelku i wlaczamy wtedy zaplon. gdy cypelek jest wciśnięty przełącznik jest rozłączany a gdy go puścimy to sprężyna mechanizmu cypelka załącza przełącznik samoczynnie i wtedy działa wyświetlacz bez menu serwisowego. pozdro:):)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj