zax1hr

Members
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O zax1hr

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Dzisiaj rozmawiałem z innym mechanikiem co również montował takie cuda i potwierdził że gdyby był ten zawór zaoszczędził bym awarii pompy i mówił że powinno tam być w granicach 120atm. z resztą w sklepie z hydrauliką siłową dla przemysłu pytałem się o taki zawór i są one regulowane tylko trzeba kupić pod pompę (ilość litrów/min). Na obecną chwilę muszę kupić pompę a potem dalej będę myślał i ewentualnie pytał co dalej. A przy okazji: pompa ma wydajność 16l/min? Dziękuję Ci XMK13 za dotychczasową pomoc. Pozdrawiam
  2. Dzięki wielkie, mam jeszce jedną taką sprawę... rozmawiałem z hydraulikiem co robił z takimi rzeczami i mówił coś o zaworze ciśnieniowym, w U912 jest coś takiego? bo patrzyłem się na całą instalacje i ani troszeczkę takiego zaworu a mówił że montował do Ostrówków i nigdy nie miał awarii a firma co mi sprzedała siłownik powiedzieł że nie należy montować tego zaworu. Nie wiem co o tym sądzić? zdrowy rozsądek i prawa fizyki mówią żeby montować. Nie wim co jeszcze mogło padnąć przy prubie zkręcania np.orbitrol?
  3. Witam, Jakiś czas temu zapadła u mnie decyzja że wymienię układ wspomagania układu kierowniczego U912 z serwa na siłownik i zakupiłem siłownik... dorobiłem nowe wszystkie węże poza tym że zregenerowałem cały przód łącznie z tulejowaniem korpusu czy jak go tam zwał (co jest przykręcony do silnika) ze starego układu kierowniczego po serwie pozostała mi stara pompa wspomagania oraz orbitrol który był wymieniony rok przed moim zakupem tego ciągnika czyli jakieś 4 lata temu. Problem się zaczął przy ponownym podłączeniu orbitrola: chyba pomyliłem zasilanie z powrotem i nie jestem pewny jak to się podłącza niby działało ale bardzo ciężko aż mi się pąpa rozpadła (pękła na pół) jak nie kręciłem na powrocie był olej a silnik pracował bez obciążenia. Mógł by mi ktoś z forumowiczów napisaś jak to podłączyć (opisy na orbitrolu to z lewej ugóry 'T' u dołu 'P' ,z prawej u góry 'B' i na dole 'A') i oczywiście jakby mi ktoś mógł wytłumaczyć jak to się mogło stać że pompa pękła?!! Wcześniej był taki problem że na wolnych obrotach nie dało się kręcić kierownicą i przy schodzeniu z obrotów czasami był całkowity bezwład, wszystko co było tu na forum opisywane to po części próbowałem robić ale bez skutku. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj