devillod

Members
  • Ilość treści

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O devillod

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Witam i już wyjaśniam Na początku winna była pompa olejowa ale tak jak pisałem wcześniej tylko na początku sprawdzaliśmy poziom oleju w skrzyni więc możeliwe że i ta używana pompa już problem naprawiła ale widocznie już wtedy przeciekało również paliwo i dopiero po jakimś czasie aż mechanik przyjechał dojrzał się że i ropka znajduje się w oleju silnikowym. I po wymianie uszczelniacza na pompie wtryskowej już wszystko było ok.
  2. Witam Ciśnienie wspomagania to tak oczywiści przy kręceniu kierownicą. Na razie poziom oleju w porządku więc chyba już wszystko rozwiązane a pompkę się zastanawialiśmy czy wymienić ale wydaje się w porządku jak by coś jeszcze było nie tak to tą pompkę wymienimy. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi
  3. Witam praca jeszcze w toku ale pierwsze naprawy prawdopodobnie naprawiły usterkę tylko później już nie sprawdzaliśmy czy ubywa oleju ze skrzyni a tu okazało się że teraz poszedł uszczelniacz z pompy paliwowej, za parę dni napiszę czy już wszystko w porządku. Ale na tę chwilę hydraulika jest w normie. Mierzyliśmy jeszcze ciśnienie na wspomaganiu to na wolnych obrotach przy gęstym oleju (bo dziś rano było-7) pokazało 120 bar na większych obrotach dochodziło do 150 bar.
  4. Nie rozdzielacza nie sprawdzałem, przytkany powrót orbitlola to jak miało by to wyglądać bo wspomaganie chodzi leciutko, tak samo jak hydraulika z tyłu tuz ładnie podnosi na szybko złączach dobre ciśnienie a ciągle coś nie tak, dodam że wydaje mi się że gdy jeżdźę ciągnikiem to słyszę pompę jak pracuje chodzi mi o taki świst jak by turbina tylko że jest on słabo słyszalny. Jutro może mechanik jakiś przyjedzie jak się wyjaśni co powoduje ten problem to na pewno napiszę
  5. Witam chciał bym odnowić temat A więc zmieniłem pompę na nową i dalej to samo, to zmieniłem zawór ciśnieniowy i dalej to samo, ciśnienie na szybko złączach na wolnych obrotach 180 bar, na obrotach tako około 2 tyś podnosi sie tak do 190 bar. No i dalej nie wiem co jest nie tak kupa kasy poszła i ciągle ten sam problem, jakieś pomysły?
  6. pytanie może głupie ale nie korzystałem z takich przyrządów więc nie wiem gdzie to mam podczepić żeby sprawdzić jakie ciśnienie jest
  7. rozdzielacz jest do sprawdzenia od 3 lat mam ciągnik i nic w nim nie robiłem a rozdzielacz jest zalany olejem to i tak wcześniej czy później musiał bym na niego zerknąć teraz jest ta możliwość. Jakim urządzeniem można sprawdzić ciśnienie na szybko złączach i czy można to kupić np. w agromie ?
  8. Przyczepa działa na 2 siłownikach i nie zauważyłem żeby pompa miała jakoś ciężko przy skrętach dyszlem, za to dziś rano przepiąłem zaczep pod te wcześniejsze szybko złącza i starałem się go nie używać i zauważyłem że pompa inaczej mi działa przy kierowaniu ciągnikiem nie używając wcale skrętnego dyszla, pompa oddawała z siebie odgłosy pracy tak jak wcześniej moja stara a pod tymi drugimi złączami pompa ciszej pracowała mimo że to nie powinno mieć nic ze sobą wspólnego. Ten zawór znajduje się pod kabiną ? i jak tak to to po odkręceniu go co mam sprawdzić?
  9. Nie mam w ciągniku hamulców do przyczep. Przypomniało mi się że dzień może 2 dni wcześniej przepiąłem skrętny dyszel przyczepy z jednych szybko złączy na drugie, ponieważ te pierwsze co miałem podpięte od momentu kiedy posiadam ciągnik coś się popsuły ponieważ w jedną stronę dyszel skręcał się normalnie tak jak zawsze a w drugą stronę przynajmniej o połowę wolniej, po przepięciu na drugie szybko złącza w obie strony tak samo się skręca. Więc może to ma coś z tym wspólnego ? Dodam że te pierwsze szybko złącza tak dziwnie działają już od bardzo dawna. A gdzie mam szukać tego zaworu przelewowego?
  10. Ale ja nie pisałem że kupiłem nową tylko że kupiłem drugą :mellow: a tylni tuz nieużywany był ze 2 lata już, jak pisałem wcześniej pompa służy tylko do wspomagania ciągnik cały czas pracuje z przyczepą leśną która ma własną hydraulikę i nie posiada hamulców, Jeszcze jakieś pomysły żebym wiedział co sprawdzać ?
  11. Jest to renault 90-34 ciągnik nie ma tura pompa służy jedynie do wspomagania, jest podpięta przyczepka leśna ale ma własną hydraulikę,a pompę kupiłem używaną, ale dziwi mnie że wytrzymała tyle samo co stara po naprawie
  12. Witam, szukałem po forum i nie znalazłem podobnego tematu, a więc olej ze skrzyni przelewa sie do silnika, wymieniłem uszczelniacz w pompie i 2 dni było dobrze później znowu olej się przelewał ze skrzyni do silnika, wiec kupiłem drugą pompę no i znowu około 2 dni wytrzymało, może ktoś wie czemu się tak dzieje, co trzeba naprawić.
  13. A co może być gdy ciągnik jest przechylony przodem do dołu i wtedy leci olej z parownika? Może ktoś miał podobny problem Witam chciał bym odświeżyć swój problem, myślałem że rozwiązany ale dalej jest coś nie tak a mianowicie olej ze skrzyni przelewa się do silnika, mówili że to pompa, wymieniłem uszczelniacz i po 2 dniach znowu to samo, więc kupiłem drugą pompę i znowu to samo 2 dni wytrzymała i znowu olej ze skrzyni jest w silniku. I teraz nie wiem co powoduje uszkadzanie pompy, jeśli ktoś wie jak ten problem rozwiązać bym był wdzięczny.
  14. Ale tylko przy cofaniu olej wylatywał, a jeśli to zatkana odma to jak się to czyści ?
  15. Witam dziś zauważyłem że przy cofaniu dodam że nie za każdym razem z parownika wyleciało mi sporo oleju, lało się ciurkiem, wiecie co może to być?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj