slawek80

Members
  • Ilość treści

    537
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

18 Good

2 obserwujących

O slawek80

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1615 wyświetleń profilu
  1. Jeśli cały czas cieknie , to trzeba wtryski w górę i założyć nowe podkładki uszczelniające pod nie
  2. To stukanie to normalna rzecz w tych ciągnikach wyprostowanie przegubu pomaga
  3. Pewnie na starym miałeś luzy na sworzniach...
  4. Pompka hamulcowa nie poda Ci wystarczającej ilości płynu ,żeby uruchomić blokadę
  5. Przy takim zestawieniu wom musi być na zależnych czyli jakieś 3,5m drogi na 1 obrót wałka
  6. Dokładnie to są te same tarcze, w nowszych typach mtz hamulcowe są większe Jakby ktoś miał do wymiany bębny i tarcze to polecam zmienić na rozmiar 205 , hamulce dużo lepiej działają
  7. Nie ruszy tej kulki ani w górę , ani w dół?
  8. Tarczki nie mają raczej nic wspólnego z pochyleniem ciągnika... ja stawiałbym na łożysko na półosi Pytanie do wieska , a czym się różnią tarcze blokady od hamulcowych w starych mtz?
  9. I tarcza idzie ceramiczna , może jest wytrzymalsze ...
  10. Rączka jak u kobiety i drugiego do wciskania sprzęgła i da się wyczuć czy tarcza staje się "luźna" albo dobre swiatło i patrzeć w którą stronę jest frez na tarczy
  11. https://agromer.pl/docisk-sprzegla-farmer-docisk-sprzegla-mtz-82-133061010-luk,c468,p15484,pl.html#tabCommonDescription
  12. Jeśli tarcza jest założona w odwrotną stronę , to przy wysprzęglaniu nie odsuwa się od kola zamachowego ponieważ wielowpust tarczy opiera się o wałek sprzęgłowy.
  13. Sprawdź dobrze ten wałek co mówi zbyszek , istnieje jeszcze możliwość , że tarcza jest założona nie w tę stronę
  14. I tu się mylisz z tym ciśnieniem , bo ten czujnik jest na powrocie , a tam będzie ciśnienie koło 8 bar , takie jak utrzymuje zawór blokady
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj