krysp2105

Members
  • Ilość treści

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O krysp2105

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

713 wyświetleń profilu
  1. Witaj... Poruszaj tą dźwignia i niżej będą cięgna spróbuj rozpiąć a następnie poruszaj lekko czy jest luz na widełkach, jeśli to jak duży?????? I jeszcze jedna ważna rzecz sprawdź ile przesuwają się widełki przed rozpięciem cięgna ZAZNACZ i spróbuj wbić do przodu i będziesz widział czy rewers wchodzi do końca czy nie.....
  2. Witam to co pokazałeś na wskażniku jest za wysoko, mierzone w realu z termometrem będzie około 95 - 98 stopni robiłem taki pomiar ( czajnik elektryczny, termometr druga osoba w ciągniku oczywiście włączony zapłon i kilka razy porównywać) będziesz wiedział gdzie jest błąd, ja miałem dwa czujniki do porównania..........
  3. Usterka usunięta winny jest wskaźnik najprawdopodobniej źle skalibrowany od nowości….
  4. Robisz fotkę przenieś na kompa a potem kopiuj wklej......
  5. Witam ponownie wydarłem termostat i pole 4 godz. pracy z agregatem obciążony w 100% i temperatur mierzona w 4 miejscach na silniku nie przekroczyła 65 stopnia i wlocie do chłodnicyna wylocie z chłodnicy 37=38, a na wskaźniku wskazówka poszła na zielone pole, pomiarów dokonywano miernikiem laserowym i tak jak wcześniej przypuszczałem wszystkiemu jest wskaźnik lub czujnik, tylko były nowe i. Oryginały JD.......
  6. Zetor 7211 nie ma szans aby sobie poradził z ty agregatem, w piachu będzie się wlókł natomiast w twardej ziemi niema szans.....
  7. Dźwignia od rewersu nie powinna mieć dużych luzów. Podeślij fotkę tej dzwigni to ci wytłumaczę gdzie i czego szukać...
  8. Kolego posypały się widełki na erwersji. aby to sprawdzić rozepnij cięgno rewersji i sprawdz jaki jest luz w prawo i lewo, nie powinno byc prawie nic....
  9. Witam ponownie: głowicę sprawdzono i jest dobra, prosta i szczelna blok sprawdziłem tylko czy jest równy pod głowicę natomiast nie sprawdziłem szczelności pod ciśnieniem. Założyłem nową uszczelkę i szpilki org. JD nową pompę wody i chłodniczkę oleju, wszystko skręcone a wyczyściłem chłodnicę wody oczywiście chemią, byłem w szoku ile syfu zostało rozpuszczone i wypłukane. Ciągnik został skręcony zalany nowym płynem i olejem odpalony, odpowietrzony i rozgrzany około 1 godz. jak na razie jest dobrze, w poniedziałek do agregatu i się zobaczy, co pokaże...... Kolego czy nie wyskakuje ci jakichś bieg lub rewersja albo żółw zając itd. I czy się nie tłucze skrzynia na wysokim biegu jak jest obciążona albo jakieś inne objawy ??????.
  10. Witam zaczynam przygodę z silnikiem od nowa, ponieważ ściągnąłem pokrywę klawiatury i okazało się, że poszła woda do oleju zdemontowałem głowicę, co ciekawe nic tam nie znalazłem dam głowicę do sprawdzenia i zastanawia mnie skąd woda w oleju?????? Może dziurawa chłodniczka oleju, bo nic mi nie przychodzi do głowy.........
  11. Termostaty oba zaczynają się otwierać 83/84 stopnie, nowy otwiera się szybciej do 100% jak stary ale stary się wolniej zamyka tak to wygląda..
  12. Na starym termostacie jest wybite 82 stopnie a na nowym 83 org. claas. Jak pisałem wcześniej mam wrażenie iż nowy otwiera się więcej, sprawdzane w garnku i w wodzie jak pisałem wcześniej. A co do temperatury jak wskaznik podchodzi do czerwonego pola to nie mierzyłem termometrem w chłodnicy. Kupiłem termometr bezdotykowy -32 ºC ~ 300 ºC tylko gdzie najlepiej mierzyć?.
  13. Dodam jeszcze że silnik nie był rozbierany tylko wymieniona uszczelka pod głowicą, głowica planowana i sprawdzona szczelność oraz wymienione uszczelnienia zaworów. wszystko zrobione zgodnie z instrukcją i dalej nie wiem co robić, a termostar sprawdzony w wodziw i story może się otwiera troszkę wolniej jak nowy oczywiście oba podwieszone na jednej wysokości w garnku obok siebie i termometr, i zauważyłem że stary się wolniej zamyka ale to nie ma znaczenia.... Jeszcze przychodzi mi taka myśl czy nie ma jakiej złączki pomiędzy czujnikiem a wskaznikiem na tablicy, czy na magistrali nie ma wtyczek, złączek itd. :blink: :huh:
  14. Witam == co było robione.... Przed wymianą uszczelki pod głowicą było to samo. 1. Układ był płukany wszelkimi środkami dostępnymi, owszem syf był 2. Pompa wody przeglądnięta wygląda Dorze, pasek klinowy nowy wiskozy niema.A temperatura rośnie powoli przy agregacie biernym 3m jak również przy bronie wirowej z siewnikiem....
  15. Witam przedmuch niema uszczelka pod głowicą też była wymieniona, a z zakręconym korkiem czy odkręconym jest to samo......
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj