maciejmechnowy

Members
  • Ilość treści

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O maciejmechnowy

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1131 wyświetleń profilu
  1. koledzy chyba najmniej kosztownym rozwiązaniem jest przerobienie wałka sprzęgłowego i kola dolnego wtedy 5iatka stała by się 4 a czwórka była by biegiem szybszym z tego co już policzyłem to koło na wałku sprzęgłowym powinno mieć 22 zęby. przy zachowani obecnego modułu zęba
  2. Witam koledzy też siedzę w tym temacie i znając trochę skrzyń ciężarowych wydaje mi się że wystarczyło by zmienić przełożenie główne stałe ,czyli wałek sprzęgłowy i koło z nim współpracujące tylko wtedy zamienią się miejscami 4 i 5. Piątka będzie czwórką a czwórka stanie się multiplikatorem. W c 360 wałek sprzegłowy po moich wyliczeniach powinien mieć 22 zęby zachowując obecny moduł zęba, obecne ma 13.
  3. witam modernizatorów c 360;) też do nich należę. Zakładałem już pompę wtryskową od forda transita 2,5 d i powiem że z efektów byłem bardzo zadowolony. Z badań nad silnikami diesla wynika że na duże oszczędności i moc wpływa układ zasilania paliwem. Obecnie układy CR dają bardzo duże osiągi, ogólnie dla mnie ten układ jest bardzo drogim układem ze względu na duży kaszt napraw i elektronikę która też często płata figle, wiec nie mam zamiaru montować go w moim ursusie.Jednak z charakterystyk układu CR zainteresował mnie jeden bardzo ważny element, a mianowicie dawka pilotażowa. Opiszę tutaj mały patent który będę próbował zmontować w moim c 360. We wtryskach mam zamiar zamontować cewki które będą w stanie zmniejszyć działanie sprężyny, oczywiście w odpowiednim momencie. Ciśnienie wtrysku podnieść do 220bar. Przewody paliwowe wtrysków byłyby akumulatorem ciśnienia. W momencie wtrysku układ elektroniki podawał by sygnał na cewkę ta osłabiała by sprężynę a ciśnienie podnosiło iglice w efekcie paliwo w komorze. Resztę dawki z niewielkim opóźnieniem podała by pompa. Co o tym sądzicie?
  4. witam modernizatorów c 360;) też do nich należę. Zakładałem już pompę wtryskową od forda transita 2,5 d i powiem że z efektów byłem bardzo zadowolony. Z badań nad silnikami diesla wynika że na duże oszczędności i moc wpływa układ zasilania paliwem. Obecnie układy CR dają bardzo duże osiągi, ogólnie dla mnie ten układ jest bardzo drogim układem ze względu na duży kaszt napraw i elektronikę która też często płata figle, wiec nie mam zamiaru montować go w moim ursusie.Jednak z charakterystyk układu CR zainteresował mnie jeden bardzo ważny element, a mianowicie dawka pilotażowa. Opiszę tutaj mały patent który będę próbował zmontować w moim c 360. We wtryskach mam zamiar zamontować cewki które będą w stanie zmniejszyć działanie sprężyny, oczywiście w odpowiednim momencie. Ciśnienie wtrysku podnieść do 220bar. Przewody paliwowe wtrysków byłyby akumulatorem ciśnienia. W momencie wtrysku układ elektroniki podawał by sygnał na cewkę ta osłabiała by sprężynę a ciśnienie podnosiło iglice w efekcie paliwo w komorze. Resztę dawki z niewielkim opóźnieniem podała by pompa. Co o tym sądzicie?
  5. kolego z jakim sprzęgłem przeciążeniowym czy kierunkowym ?
  6. a skąd kolego jesteś może nie daleko to bym podjechał. Siedząc w tych katalogach zauważyłem że ten bieg ma swój zawór ciśnienia może on jest uszkodzony. Cewka znajduje się po lewej stronie skrzyni pierwsza od strony silnika a zaślepka zaworu pierwsza po prawej.
  7. kolego w tym ciągniku za włączenie jednego biegu odpowiada kombinacja przełożeń a co za tym idzie załączenie kilku sprzęgieł. W tych wszystkich biegach które opisałeś bierze udział sprzęgło " M " na początku skrzyni. Diagnozę proponował bym zacząć od sprawdzenia ciśnienia na zasilaniu cewek tych biegów i samej cewki.
  8. witam kolego rok temu siedziałem właśnie w temacie same rubina powiedz mi czy wyświetliły Ci się jakieś błędy na środkowym wyświetlaczu tam gdzie pokazuje motogodziny
  9. Witam. mam rozumieć że silnik pracował na obrotach jak mijałeś się z tym autem i w tym momencie przez pęknięcie tego przewodu i przechył brakło oleju w przewodzie pompy. Pytanie jak długo pracował w tym położeniu zanim uzupełniłeś olej i w którym miejscu słychać ten szum
  10. kolego dzwoniłem i ten pan nie ma książki z opisem błędów które się wyświetlają
  11. witam kolego nie wiem jaki tam jest silnik a dokładnie jakie ma te uszczelniacze zaworów jeśli są nakładane z góry na prowadnice to mogłeś je za mocno wcisnąć i nie uszczelniają a jest jeszcze gorzej jak by ich nie było jeśli ma turbo to może turbo jest nieszczelne. w mojej karierze nie spotkałem się z takim poborem oleju przez pierścienie żeby tłumikiem się wylewało,
  12. witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z ciągnikiem marki same rubin wczesniej był uszkodzony wyswietlacz i nie było nic widać do momentu aż traktor stanął na polu po naprawie wyświetlacza pojawiły się alarmy transm. alarm 254 ,CONSOL. 240, ENGINE 240 I 242 ma ktoś opis tych błędów SAME RUBIN 120
  13. witam koledzy źle oceniłem ten błąd bo wyświetlacz był uszkodzony i nie pokazywał alarmów, po naprawie wyświetlacza pojawiły się TRANSM. alarm 254 ,CONSOL. 240, ENGINE 240 I 242 ma ktoś opis tych błędów SAME RUBIN 120
  14. koledzy pomoże ktoś SAME rubin 120 błąd e1 co to może oznaczać
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj