maciejmechnowy
Members-
Ilość treści
16 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralO maciejmechnowy
-
Ranga
Nowicjusz
Ostatnio na profilu byli
1131 wyświetleń profilu
-
maciejmechnowy zaczął obserwować Same Rubin 120 -Kody błedów, mechanik massey 3070, Szybka skrzynia/szybki most c-360 i i 7 innych
-
koledzy chyba najmniej kosztownym rozwiązaniem jest przerobienie wałka sprzęgłowego i kola dolnego wtedy 5iatka stała by się 4 a czwórka była by biegiem szybszym z tego co już policzyłem to koło na wałku sprzęgłowym powinno mieć 22 zęby. przy zachowani obecnego modułu zęba
-
Witam koledzy też siedzę w tym temacie i znając trochę skrzyń ciężarowych wydaje mi się że wystarczyło by zmienić przełożenie główne stałe ,czyli wałek sprzęgłowy i koło z nim współpracujące tylko wtedy zamienią się miejscami 4 i 5. Piątka będzie czwórką a czwórka stanie się multiplikatorem. W c 360 wałek sprzegłowy po moich wyliczeniach powinien mieć 22 zęby zachowując obecny moduł zęba, obecne ma 13.
-
witam modernizatorów c 360;) też do nich należę. Zakładałem już pompę wtryskową od forda transita 2,5 d i powiem że z efektów byłem bardzo zadowolony. Z badań nad silnikami diesla wynika że na duże oszczędności i moc wpływa układ zasilania paliwem. Obecnie układy CR dają bardzo duże osiągi, ogólnie dla mnie ten układ jest bardzo drogim układem ze względu na duży kaszt napraw i elektronikę która też często płata figle, wiec nie mam zamiaru montować go w moim ursusie.Jednak z charakterystyk układu CR zainteresował mnie jeden bardzo ważny element, a mianowicie dawka pilotażowa. Opiszę tutaj mały patent który będę próbował zmontować w moim c 360. We wtryskach mam zamiar zamontować cewki które będą w stanie zmniejszyć działanie sprężyny, oczywiście w odpowiednim momencie. Ciśnienie wtrysku podnieść do 220bar. Przewody paliwowe wtrysków byłyby akumulatorem ciśnienia. W momencie wtrysku układ elektroniki podawał by sygnał na cewkę ta osłabiała by sprężynę a ciśnienie podnosiło iglice w efekcie paliwo w komorze. Resztę dawki z niewielkim opóźnieniem podała by pompa. Co o tym sądzicie?
-
witam modernizatorów c 360;) też do nich należę. Zakładałem już pompę wtryskową od forda transita 2,5 d i powiem że z efektów byłem bardzo zadowolony. Z badań nad silnikami diesla wynika że na duże oszczędności i moc wpływa układ zasilania paliwem. Obecnie układy CR dają bardzo duże osiągi, ogólnie dla mnie ten układ jest bardzo drogim układem ze względu na duży kaszt napraw i elektronikę która też często płata figle, wiec nie mam zamiaru montować go w moim ursusie.Jednak z charakterystyk układu CR zainteresował mnie jeden bardzo ważny element, a mianowicie dawka pilotażowa. Opiszę tutaj mały patent który będę próbował zmontować w moim c 360. We wtryskach mam zamiar zamontować cewki które będą w stanie zmniejszyć działanie sprężyny, oczywiście w odpowiednim momencie. Ciśnienie wtrysku podnieść do 220bar. Przewody paliwowe wtrysków byłyby akumulatorem ciśnienia. W momencie wtrysku układ elektroniki podawał by sygnał na cewkę ta osłabiała by sprężynę a ciśnienie podnosiło iglice w efekcie paliwo w komorze. Resztę dawki z niewielkim opóźnieniem podała by pompa. Co o tym sądzicie?
-
kolego z jakim sprzęgłem przeciążeniowym czy kierunkowym ?
-
kolego w tym ciągniku za włączenie jednego biegu odpowiada kombinacja przełożeń a co za tym idzie załączenie kilku sprzęgieł. W tych wszystkich biegach które opisałeś bierze udział sprzęgło " M " na początku skrzyni. Diagnozę proponował bym zacząć od sprawdzenia ciśnienia na zasilaniu cewek tych biegów i samej cewki.
-
Witam. mam rozumieć że silnik pracował na obrotach jak mijałeś się z tym autem i w tym momencie przez pęknięcie tego przewodu i przechył brakło oleju w przewodzie pompy. Pytanie jak długo pracował w tym położeniu zanim uzupełniłeś olej i w którym miejscu słychać ten szum
-
Same Rubin 120 -Kody błedów
maciejmechnowy odpisał na maciejmechnowy temat w Deutz-Fahr, Lamborghini, Same
kolego dzwoniłem i ten pan nie ma książki z opisem błędów które się wyświetlają -
witam kolego nie wiem jaki tam jest silnik a dokładnie jakie ma te uszczelniacze zaworów jeśli są nakładane z góry na prowadnice to mogłeś je za mocno wcisnąć i nie uszczelniają a jest jeszcze gorzej jak by ich nie było jeśli ma turbo to może turbo jest nieszczelne. w mojej karierze nie spotkałem się z takim poborem oleju przez pierścienie żeby tłumikiem się wylewało,
-
witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z ciągnikiem marki same rubin wczesniej był uszkodzony wyswietlacz i nie było nic widać do momentu aż traktor stanął na polu po naprawie wyświetlacza pojawiły się alarmy transm. alarm 254 ,CONSOL. 240, ENGINE 240 I 242 ma ktoś opis tych błędów SAME RUBIN 120