stanrol

Members
  • Ilość treści

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

1 obserwujący

O stanrol

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 09/24/1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

3694 wyświetleń profilu
  1. Tu bez komputera nic nie zrobisz to jest pojebany ciągnik w naprawie. Ile wyniosła cię naprawa skrzyni?
  2. Witam. Problem jest z napędem przystawki geringhoff rota disc 6 rzędowa po w wjechaniu w kukurydzę przystawka się zatrzymuje i ślizga się pas od napędu. Wymieniony czujnik ciśnienia od włączania hedera nie pomogło.
  3. Wymiana płyty w podłokietniku i kabla CAN
  4. A dla mnie z serwisu John Deere mówią zakładać i bedzię ok, że niby oni we wszystkich 1450 i 1550 pozmieniali klientom klepiska na te z grubszym drutem. I teraz mam dylemat.
  5. Witam. Potrzebuje informacji na temat czy można używać klepiska kukurydzianego jako uniwersalnego i kosić na nim inne zboża: pszenica,rzepak,owies itp. Czy kombajn będzie wymłacał? Klepisko kukurydziane jest z drutu 6mm, posiada odstęp miedzy drutami 16mm. Pytam ponieważ nie chcę zmieniać klepiska w sezonie miedzy zbożowym a kukurydzianym ponieważ jest to pracochłonne.
  6. Najczestszy wyswietlany blad dla kazdego z ukladow czyli PTI, ICU SCU itd. to blad o numerze 2005.09. Inne bledy: CCU 524224.14 CCU 237.31 HCU 2005.09 HCU 521001.11 ACU 2000.09 ACU 2003.09 ACU 2049.09 ACU 523664.02 ACU 237.31 CAB 1504.30 CAB 237.31 W ktorym miejscu jest szyna Can? CAN Low: 2.3 V CAN High: : 2.7 v
  7. Panowie ile w tym modelu jest terminatorów? Po przekreceniu kluczyka komputer pokazuje bledy z problemem lacznosci ukladow PTI, ICU, CAB, SCU,SFA, CCU, HCU, ECU. Dwa terminatory znalazlem, jeden pod deska z prawej strony w kabinie, drugi z tylu przy lewym kole.
  8. Przyjacielu dzięki za rade problem rozwiązany. Po odkręceniu prawego tylnego koła i osłony skrzyni miałem swobodny dostęp do tych dwóch czujników. Sprawdziłem na górnym czujniku zasilanie i było coś koło 8,5 V. Na dolnym 5,5V. Zacząłem iść po kablach od tego czujnika i doszedłem do newralgicznego punktu. Z prawej strony jest taka poprzeczka, do niej przykręcona jest ta osłona od skrzyni, i tej poprzeczki trzyma się cała wiązka w peszli, poprzeczka pękła, była luźna i w peszli przetarły się dwa kable (żółty i żółto-brązowy) jak raz od tego czujnika. Kable zlutowane problem znikł. Jeszcze raz podziękowanie dla kolegi agromichal.
  9. Sprawdzam prąd na dwóch środkowych biały minus żółty plus jest 0.50 v, biorę mase z maszyny mam 5,30 v.
  10. Zółto-brązowy kabelek to minus, żółty cały to pllus na nich jest 5.30 v, czyli za mało gdzie dalej szukać.
  11. Wtyczka do czujnika ma 4 piny. Na trzech z nich jest następujące napięcie 8,13 v, 3,40v, 7,50v. Mierzylem zaczynajac od prawej strony na zdjeciu
  12. G350100970011 dałem za niego 410 brutto.
  13. Czujniki oryginały podobno, obecnie dziś zakupiłem nowy od korbanka i problem nie ustał.
  14. Jutro sprawdzę napięcie jakie dochodzi do czujnika, miałem dziś to zrobić ale mam uszkodzony miernik i tak wyszło. Ale sprawdzałem też instalacje, rozebrałem wtyczkę i ile dałem rade wejść do wiązki to sprawdziłem i wszystko ok.
  15. Ja wiem, który to bezpiecznik, sprawdzałem go, bodajże 7 w słupku środkowym. Jes OK. Tak jak mówisz kolego z tym prędkościomierzem, przekręcam zapłon i na wyświetlaczy 99,5 km/h. Ale wczoraj wymontowałem ten dolny czujnik tego zębnika stożkowego i rozlutowałem tą płytkę aby sprawdzić jej stan (ścieżki, oporniki itp) wszystko grało to zlutowałem z powrotem. Założyłem z powrotem ten czujnik i było ok. Ciągnik uruchomiłem jeździłem i wszystko było w porządku. Dziś rano wszystko wróciło po staremu.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj