Dziękuję za schemat. Z czujnika prędkości sygnał dostaje prawidłowy, mimo że błąd po podmianie ustąpił, to EHR nadal się blokował i załączał przedni napęd. Jeśli chodzi o załączenie przedniego napędu, to tak - włącza się nawet gdy nie jest wciśnięty żaden przycisk. Załączenie przedniego napędu mam w przycisku poniżej panela i jeśli już samoczynnie się załączy, nawet wciśnięcie i wyciśnięcie przycisku nic nie daje, kontrolka pod przyciskiem świeci pełnym światłem, a wszelkie kontrolki na panelu sterowania EHR gasną i mruga jedynie kontrolka błędu. Dodam, że przedni napęd blokuje się niezależnie od prędkości, wystarczy, że oderwie przednią oś - czasem nawet przy gwałtowniejszym ruszeniu z miejsca.
Odłączyłem czujnik skrętu. Problem jednak nadal występuje. Dolałem więcej oleju do skrzyni, bo było troszkę poniżej poziomu - problem występuje rzadziej ale nadal w czasie pracy nie mogę używać regulacji głębokości, bo po kilkunastu metrach blokuje sterownik i przedni napęd Także w czasie dojazdu na pole - jeśli obciążony oderwie przednią oś, blokada ehr'u i napęd załączony na stałe
Po zablokowaniu się ehr'u i napędu zauważyłem, że błąd który wymiguje kontrolka różni się od tego, który sygnalizuje przed zablokowaniem. Mianowicie: 1 mrugnięcie, przerwa 1,5 sekundy i 4 sekundowe mignięcia w sekundowych odstępach, następnie 3-4 sekundy przerwy i ponownie sygnalizacja tego samego. Czy ktoś z kolegów może mi to rozszyfrować? Nie mam już niestety dostępu do komputera do kontroli błędów.