Pigmei

Members
  • Ilość treści

    3236
  • Rejestracja

Reputacja

1868 Excellent

O Pigmei

  • Ranga
    Prawie anonimowy

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pigmei

    Ursus 1044

    Nie ważne jak duży się weźmie ciągnik, po roku każdy wydaje się za słaby, za mały 😁
  2. Zależy gdzie, wczoraj piach talerzówą machnąłem, jeszcze dziś w to groch pójdzie
  3. Pożyczaj, testuj i wyciągaj wnioski 👍, moje 170 kuni zdechło z pożyczonym 3m Tigerem, jechało sie jak siuntką z 3 skibami na głęboko czyli nie stał w miejscu ale tego nie szło nazwać robotą 😁
  4. Jego zapotrzebowanie na moc niby 110-140 przy 3 m podczas gdy bezorkowy horsch tiger 150- 300 przy tej samej głębokości. Ciekawe którego producenta fantazja ponosi
  5. Co, drogo? Wcześniejsze ceny czyli stówka za lejka czy od BB po przeliczeniu na ha wychodzi i tak sporo drożej. Poza tym każdy ma rozsiewacz i z usługi korzysta w wyjątkowych sytuacjach.
  6. Znowu zwarcie zależne od obrotów silnika? Niby jak? . Nie ma co dalej brnąć w zgadywanie bo tak czy siak ma instalację elektryczną do przeglądu, przynajmniej sekcję ładowania o czym już wie a obecnie mu nie ładuje w ogóle mimo sprawnego alternatora.
  7. Wcześniejsze to raczej była wina zbyt dużego ładowania bo osiągał ponad 18V jakby regulator w ogóle nie ograniczał prądu wzbudzenia. Ze swojej strony mógłbym teraz tylko zasugerować sprawdzenie czy przez kontrolkę ładowania do regulatora przechodzi napięcie, czy przewody idące od regulatora do altka nie są gdzieś ze sobą zwarte i czy regulator jest dobrze przykręcony do masy, do działania potrzebuje sprawnego minusa/ masy.
  8. O jakim poborze teraz piszesz? Przecież teraz na skutek niesprawności instalacji ładowania nie ma.
  9. W takim razie dla spokoju przy okazji sprawdź szczotkotrzymacz, czy same szczotki nie są już zjechane oraz spójrz czy nie ma jakichś uszkodzeń na pierścieniach ślizgowych na wirniku typu przetarcia.
  10. Regulator napięcia uszkodzony, do wymiany. Po zamontowaniu nowego regulatora niech nie korci cię bawienie się wsuwkami w czasie pracy altka, czasem wystarczy jeden nagły skok napięcia i elektronika w takim regulatorze pada.
  11. Z zasady powinno mierzyć sie na akumulatorze, na alternatorze może wskazywać minimalnie wyższe napięcie.
  12. Zmierz jakie jest napięcie, standardowo powinno być w czasie pracy 13,9-14,4V
  13. Ale sobie zabawę wymyśliłeś, dla ciebie mogę być i Marcinkem, co mi tam zależy Baw się dalej w swoją ciuciubabkę, dłużej będziesz miał radoche 🤣
  14. Masz ty chłopie wizje i wyobraźnię 🤦‍♂️ ale spoko jak już mnie ochrzciłeś Krzysiem to niech tak na potrzeby AF zostanie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj