karolas123

Members
  • Ilość treści

    863
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

88 Excellent

O karolas123

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zambrów

Ostatnio na profilu byli

7361 wyświetleń profilu
  1. Zepsuty włącznik womu, cewka lub wiązka załączania womu.
  2. Kalibracja na poziomie serwisowym nie jest potrzebna zwykłemu uzytkownikowi wiec po co masz na nia zuzywac sprzegła?
  3. napisane jest w instrukcji
  4. Czy cebis sygnalizuje ty;lko złą jakość mocznika czy następuje obniżenie mocy silnika lub w następstwie przerwanie pracy silnika?
  5. Zwyczajnie masz bajzel w kablach. Odczep sie od licznika, nie jest istotne co jest napisane z tyłu. Zajmij sie wiązkami elektycznymi, Dlatego nie odpala. Nie wykluczone, ze uszkodzony jest sterownik silnika. Jeśli nawet to nie daj sie naciągnąć daj znać załatwie w bdb kasie. Jak przeszikasz wiązki i jest w porzadku to trzeba bedzie podłączyc sie metadiagiem.
  6. Zapomniało CI sie ze co najmniej 4 producentów produkowało wiązki i po swojemu je numerowało. Wystarczy zajrzeć do metadoca.
  7. Wiązki są opisane, jeśli nie na jednym koncu to na drugim, jesli nie etykietami to numeratorami, a jesli nie to kostkami. Jeszcze niegdy nie spotkałem w tych ciągnikach nie opisanych wiązek.
  8. Po lewej stronie kadłubu skrzyni. Pojdz po rurce rozłączającej przedni napęd i na pewno znajdziesz.
  9. Podałem juz usterki które są możliwymi przyczynami.
  10. @przecin, Kolego mam wrażenie, że jeśli pytasz o takie rzeczy to powinieneś oddać ciągnik do specjalisty.
  11. zatkany filtr, pompa do wywalenia, zaciety zawór, nieszczelny podwajacz
  12. Tak, brakuje cisnienia z pompy lub zapchane filtry, lub zapieczony zawór w bloku sterowania przednim napędem.
  13. Nic innego oprocz atosa jako maluch nie ma ale ja brałbym ariona 410.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj