Obroty mierzysz tam gdzie najwygodniej dla mnie najlepiej na kole pasowym wału korbowego. Przyklejasz znacznik, zresztą najczęściej tam jest. Ciśnienie paliwa mierzysz zaraz za pompą na wejściu do bloku. I tą wartość mi podasz na biegu jałowym i na obrotach maksymalnych tak żeby później nie było że zmierzyłem i są dobre.
A tu pewnie standart. Zużyte pompki wtryskowe.
Ten dobrze kręcący rozrusznik to ile ma obrotów podaj konkretnie wartość z obrotomierza. Jak nie masz obrotomierza to nie pisz że dobrze albo że twoim zdaniem jest dobrze bo nie masz w ogóle racji. Tam w bardzo krótkim czasie ulegają zużyciu tulejki I nagle ten rozrusznik kręci silnikiem 190-200 obrotów i tylko właścicielowi wydaje się to jest dobrze. Pomiar ciśnienia paliwa też zrobiłeś jak rozumiem to podaj tą wartość. Pomiar pompek wtryskowych też zrobiłaś to podaj na ile przebijały.
A powiedz czy ty myślisz?
Pompy były te same, a nawet różne, mogły róznić się średnicą osadzenia. Były też inaczej regulowane. Moc bierze się z paliwa. Jak założysz pompę z silnika 105kM do silnika 130kM. To myślisz że moc uzyskasz ta samą.