Wiele rzeczy. Wtryski nie od tego silnika pompa zrobiona nieprawidłowa masz zegar wtrysku jeżeli tak to ma luz nie ustawione kąt wtrysku nie ustawiona komory spalania w silniku kończy się kompresja.
Obroty mierzysz tam gdzie najwygodniej dla mnie najlepiej na kole pasowym wału korbowego. Przyklejasz znacznik, zresztą najczęściej tam jest. Ciśnienie paliwa mierzysz zaraz za pompą na wejściu do bloku. I tą wartość mi podasz na biegu jałowym i na obrotach maksymalnych tak żeby później nie było że zmierzyłem i są dobre.
A tu pewnie standart. Zużyte pompki wtryskowe.
Ten dobrze kręcący rozrusznik to ile ma obrotów podaj konkretnie wartość z obrotomierza. Jak nie masz obrotomierza to nie pisz że dobrze albo że twoim zdaniem jest dobrze bo nie masz w ogóle racji. Tam w bardzo krótkim czasie ulegają zużyciu tulejki I nagle ten rozrusznik kręci silnikiem 190-200 obrotów i tylko właścicielowi wydaje się to jest dobrze. Pomiar ciśnienia paliwa też zrobiłeś jak rozumiem to podaj tą wartość. Pomiar pompek wtryskowych też zrobiłaś to podaj na ile przebijały.
A powiedz czy ty myślisz?
Pompy były te same, a nawet różne, mogły róznić się średnicą osadzenia. Były też inaczej regulowane. Moc bierze się z paliwa. Jak założysz pompę z silnika 105kM do silnika 130kM. To myślisz że moc uzyskasz ta samą.