KamilSkubiszewski

Members
  • Ilość treści

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O KamilSkubiszewski

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Sprawdzone dziurki sa troche kamienia bylo ale to wiadome teraz ogarniete i sie wlasnie 3p dociera moje pytanie jak uwazacie ile powinno sie mtg docierac ?
  2. sorrki ale nie jestem zorjentowany o te zaslepki troche wiecej info co do czego a ja zaraz po tym zadzwonie do mechanika
  3. Witam Panowie na wstępie chciałem podziękować za tak liczne odpowiedzi. Jeżeli chodzi o remont to nie był robiony w stodole ..... . Firma zajmuje się tego typu sprawami x lat . Nie chce robić ani reklamy ani anty reklamy ale zakład mieści się nie daleko Lublina . Ciągnik w domu od 32 lat . Od zakupu po 12 latach był robiony po raz pierwszy właśnie w tej firmie. Przyczyna remontu było rozkręcenie się pompy olejowej i zatarcie wału ... . Remont się udał. Po roku czasu znowu zatarł się silnik przyczyna zerwany klin pompy olejowej (nowej) . Ponowny remont silnika zakup wału nominalnego angielskiego (nie polski nie chiński).Miedzy czasie była robiona głowica nie skłamać ze trzy razy ( wydmuchiwało uszczelkę mieliśmy już robić planowanie bloku ale mechanik wpadł na pomysł wymiany szpilek – śrub które dociskają głowice i dzięki Bogu wytrzymał do kapitalnego remontu ) czyli tak około 20 lat , ponieważ nie trzymał już ciśnienia. Silnik był robiony od podstaw w firmie co zawsze: szlif wału nowe surówki cylindrów, nowe tłoki, planowana głowica, osiowość wału i planowanie bloku wraz z wałkiem rozrządu., nowa pompa paliwowa wraz z wtryskami. Silnik był docierany warunkach normalnych bez żadnego katowania czy tez prac polowych, ciśnienie oleju jest na poziomie 5,5 bara oczywiście jak zimny, przy konkretnych pracach czyli orka schodziło do 3 barów .Mamy zamontowany manometr ciśnienia oleju Nie jesteśmy mechanikami ale wyczuliśmy ze coś jest nie tak. Ciągnik dymka puszczał ciężej zapalał ale oleju nie brał (dym czarny) wyczuliśmy ze przegrzewa się blok mechanik stwierdził ze tak ma być . Wyjęliśmy termostat i nic się nie zmieniło do bloku nie dało się dotknąć ale palca do wody dało się włożyć. Po dwóch latach eksploatacji zaczął z odmy wylatywać olej z powietrzem. Przy zapalonym silniku po wyjęciu miarki oleju olej zaczął wychlapywać. Stwierdziliśmy ze może coś jest nie tak z pierścieniami więc postanowiliśmy pojechać do mechanika i rozebrać go i znaleźć przyczynę. O dziwo przy ściąganiu głowicy zobaczyliśmy odbite zawory ssące na wszystkich 3 tłokach. Mechanik zaniemówił, pomyślał ze jest złe ustawiony rozrząd okazało się ze jest wszystko ok. więc wyjmował tłoki i znaleźliśmy w środkowym tłoku oberwane ścianki dzielące pierścienie. Rozpadły się po wyjęciu tłoka. Wiec postanowiliśmy zabrać głowice i blok i wał do firmy w której był robiony dwa lata temu. Okazało się ze gładzie cylindrów po dwóch latach nie noszą żadnego śladu zużycia, ani wałek rozrządu ani wał główny ,Próbowaliśmy znaleźne przyczynę zniszczenia tłoka i odbicia zaworów, jedni twierdzili ze są za wysokie tłoki , drudzy ze wina rozrządu nie dało się tego wyjaśnić więc daliśmy sobie z tym spokój. Co dziwne rozbierając głowice stwierdzili ze brakuje prowadnicy zawora wydechowego środkowego jak by jej nie było ( nikt jej nie mógł znaleźć ). Silnik dostał nowy tłok i te dwa zostały splanowane i silnik zostanie złożony na dniach przez tego samego mechanika. Miejmy nadzieje ze wszystko się ułoży i będzie latał A co do chłodnicy to była nie raz czyszczona, płukana chłodnica ma około 10 lat., fakt faktem ze przy ciągniku była cały czas oryginalna pompa wodna dopiero teraz po 32 latach została zmieniona ( stara rozkręcona i jest sprawna zero luzu i zero wycieków ale postanowiliśmy ja zmienić) Codo ścisłości to miarę możliwości dbamy o ciągnik zmiana oleju dwa razy do roku Olej Cd Ciągnik nie jest katowany on pracuje na swoich parametrach. Pozdrawiam i mam nadzieje ze ktoś to przeczyta
  4. Ciagnik powiem szczerze jak jest. Jest jeden do wszystkiego 23ha wiec ma co robic . Wiadome ze mechanik na mechanika sklada tylko moje pytanie co moze mi pomoc zeby ich nakierowac zeby nie bylo tego jak go zloza teraz A dziekuje Panowie za odpowiedzi
  5. ale przed remontem tego nie bylo nie byl taki goracy mechanik co planowal mowil ze zanirzenie tlokow jest nominalne wiec wszystko jest git i szef firmy slifu powiedzial ze walek rozrzadu sie ustawia ma te 3 dziury i ma idelanie pasowac powiedzial ze mechanik zle zlozyl i zawor otworzyl sie wczesniej niz powinien i wten sposob odbil sie
  6. byly te dwa kawaliki na miejscu wyjał i sie rozpadł , co to tej drugiej odp to w remoncie wszystko nowe bylo wiec wiadome ze jak pionowanie osiowanie wszystko bylo zrobione jak ksiace pisze he gydz jak byl zalozony silnik to cisnienia na kazdym tłoku bylo 35 wiec naprawde spasowany byl niezle
  7. Witam wszystkich. Mamy w domu jeden ciagnik Ursus 360 3p . Problem jest po 2 latach od remontu silnika (kapitalny) grzał sie caly czas blok silnika nie woda nie olej tylko blok nie dalo sie go doknac gdyz byl goracy po tej systuacji mozna tak nazwac pusicily wszystkie simeringi ciekl po nim olej . Sprawa jest taka ze teraz go rozebrano i mechanik byl w szoku co zobaczyl zalaczniku sa fotki . mechanicy ktorzy robili planowanie glowic calego silnika mowia ze to wina mechanka ktory zle zalozyl walek od rozrzadu. Powiem szczerze nie znam sie na tym i chce tylko dowiedziec co to sie stalo ze tlok jeden srodkowy uszczypal sie a na gorze ich sa odbite zawory ssace . Prosze o pomoc . Jak by zle cos napisalem wybaczcie pierwszy wpis
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj