robert25a

Members
  • Ilość treści

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O robert25a

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Witam i dziękuję za posta. Traktor mam 2 lata rozrusznik oryginał i nigdy nie był u fachowca. Władka palę max 15-20 razy do roku i może stąd te problemy. Na tym forum piszą że przy takiej intensywnej eksploatacji lepszy byłby rozrusznik szybkoobrotowy ale może oryginał jeszcze mi posłuży ponieważ po przekopaniu całego forum w temacie rozrusznika, obejrzeniu kilka filmów instruktażowych na You Tube rozebrałem rozrusznik i automat czy jak tam zwał na części pierwsze. Bendiks cały, bez widocznych uszkodzeń czy luzów. Oczyściłem, nasmarowałem i dzisiaj zrobiłem próbę. Akumulator mam nowy ale dałem jeszcze jeden na kablach i Władek odpalił jakby z salonu wyjeżdżał. Pochodził z pół godziny i jeszcze raz go odpaliłem i ponownie rewelacja. Chyba się naprawił. Tak na mój rozum to chyba szwankował ten automat, środek miał lekko w korozji i trochę syfu z niego wysypałem i jego wymienię w pierwszej kolejności w razie powrotu problemów. Za szybko rozłączał i stąd te zgrzyty. Pozdrawiam
  2. Panowie proszę o pomoc jeszcze raz. Problem mam z oryginalnym rozrusznikiem w moim Władku. Od jakiegoś czasu przy pierwszym kręceniu jeszcze jakoś pali ale przy odpalaniu po jakimś czasie na ciepłym silniku coś w nim strzela i jakby przepuszczał. Rozkręciłem automat, sprawdziłem styki, wyczyściłem i nic to nie zmieniło. Dzisiaj wykręciłem rozrusznik aby dostać się do bendiksu. Czy takie objawy to właśnie bendiks do wymiany? Zauważyłem też lekko ścięte zęby na kole zębatym w silniku czy to może być przyczyną problemów? Jak mi się uda to wrzucę zdjęcia. Pozdrawiam
  3. Takie sprawy u mnie nie mogą czekać i już sprawdziłem. tadzik332 bardzo dziękuję bo wygląda że problem rozwiązałeś. Pod tą trzecią śrubę we wskaźniku podłączyłem masę, podgrzałem czujnik i wskazanie na moje oko prawidłowe. Po odłączeniu masy wskazówka idzie poza 120 stopni a czujnik miał co najwyżej 50-60 stopni. Pozdrawiam
  4. Panowie pomocy raz jeszcze. Problem jest z temperaturą Władka. Jak go kupiłem nie działał wskaźnik temperatury (oryginalny). Wymieniłem go na nowszą wersję (taki z miejscem na żarówkę do jego podświetlania) razem z czujnikiem temperatury. Instalacja elektryczna pozostała stara-oryginalna. Latem przy temperaturach 30 - 35 stopni w cieniu w zimnym Władku jak przekręcam hebel masy wskaźnik od razu pokazuje 45-50 stopni a po ok 20 minutach jazdy samym traktorem wskazówka idzie poza 120 stopni. Tak na moje oko Władek się nie grzeje tylko są złe wskazania. Co byście radzili zrobić? Pozdrawiam
  5. Wiem już wszystko - chyba :unsure:. Frezowany właśnie brałem pod uwagę tylko ta długość mnie zastanawiała. Pozdrawiam
  6. OK - dziękuję za szybkie odpowiedzi. Myślałem że są takowe - uniwersalne do małego traktora. Pozdrawiam.
  7. Proszę Was o pomoc przed zakupem wałka PTO do mojego Władka. Chciałbym zakupić tzw. uniwersalny - do opryskiwacza, rozrzutnika, prasy, glebogryzarki i innych małych prostych maszyn rolniczych napędzanych przez WOM. Moje pytanie - jaka długość (zakres długości) będzie odpowiednia ?
  8. Ja mam nową stacyjkę i jest zj$$$$$$na od nowości. Gdy jadę drogą publiczną to zanim zacznę chamować sprawdzam czy jest klakson. Jeżeli nie to znaczy że STOP-u też nie ma i zaczynam grzebać kluczykiem w stacyjce. Odpalanie przez tą stacyjkę też jest na wyczucie ale to już jest zaawansowany, inteligentny element systemu antykradzieżowego traktora. (tak to sobie tłumaczę) Taką lipę teraz produkują. Pozdrawiam
  9. Witam, Może głupie pytanie ale czy sprawdzasz STOP z włożonym kluczykiem do stacyjki? U mnie tak jest i pewnie podobnie w każdym innym Władku że STOP i klakson nie działa bez kluczyka. Pozdrawiam
  10. Witam. Proszę o pomoc. Poszukuję oryginalnego zaczepu z hakiem do T25 - 1985 r. - meksykańska czerwień - , woj. lubelskie. Pozdrawiam
  11. Panowie - ostatecznie zaprowadziłem traktorek do mechanika ustawił wszystko jak należy, sprawdził cały układ zasilania i ten spadek mocy to zgięty jeden z filtrów paliwa. Po wymianie filtrów, uszczelek władek jak nowy, ma moc i jest błyskawiczna reakcja na gaz. Taki drobiazg. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc i cenne rady.
  12. Oki Panowie. Nic nie dędę grzebał przy pompie tylko raz jeszcze bardzo dokładnie i precyzyjnie ;[ sprawdzę i ustawię dolne położenie tłoka i początek podawania paliwa przez pompę tak jak radzą na tym forum. Władek ogólnie pali, jeździ ale jest inaczej niż było przed regeneracją pompy. Nie wiem tylko czy inaczej znaczy gorzej - brak doświadczenia w tej sprawie. Dam znać jaki jest efekt - dla potomnych.
  13. raik84 - u mnie nie chciał odpalić gdy ustawiałem na znaku T1. Może poprzedni właściciel coś przestawił na kole. Traktorek gdy stoi całą noc to jednak ciężko pali a jak już się rozgrzeje to zdarza mu się schodzić z obrotów jakby miał gasnąć. Może ktoś ma pomysł co jeszcze wyregulować na pompie?
  14. Pompa ostatecznie została oczyszczona, sprawdzona a wtryski zregenerowane. Po kilkunastu próbach i przeczytaniu opisów znalezionych na tym forum Władek odpalił. Ustawiłem znak na kole około 5 cm przed znakami T1T2 (jest tam rówież znak - trzy litry i wcięcie wykonane pewnie przez poprzedniego mechanika) następnie ustawiłem pompę kluczem 27 na początek podawania paliwa i zablokowałem dwoma śrubami. Władek odpalił jak szalony i pracuje tak. Jako że nie ma głupich pytań to pytam czy któryś z Panów na "słuch" może określić czy wszystko jest dobrze z pracą tego silnika ? Moje spostrzeżenia na plus - lepiej pali, mniej kopci, szybciej reaguje na gaz, nie wiem jak z mocą - muszę sprawdzić. na minus (a raczej inne działanie) - przed remontem jak odpalałem to wiadomo gaz w podłogę i kręcenie.Jak załapał to obroty silnika odrazu szły na maxa i trzeba było ujmować gazu. Po remoncie jest tak że po zapaleniu przez 2-3 sekundy silnik się wkręca na obroty i następnie łapie maksymalne obroty i jest już ok. Czy tak powinno być czy coś jeszcze zmienić może na sprzęgiełku lub pochylając pompę do lub od silnika? Pozdrawiam
  15. Panowie, zawór utrzymania ciśnienia wymieniłem i dalej władek nie odpalał, oddałem pompę i wtryski do fachowców i znaleźli dwa problemy. Sekcja nie była nieszczelna ale ze względu na długi postój władka przed zakupem była w pompie rdza i drobny syf. Drugi to odziwo nowy ww. zawór utrzymania ciśnienia pompy nie działał jak należy i pompiarze zamontowali swój - sprawny. Jutro mam zamiar zamontować pompę na władku i bardzo proszę o kolejna pomoc i rady jak to zrobić, czytałem o znakach na kole i o odpowiednim ustawieniu pompy więc teoria znana zobaczymy jak w praktyce. Pytania 1- na kole są symbole T1T2 i czy właśnie ten znak ma być zgrany z kreska na bloku silnika przy długich śrubach od mocowania pompy? 2- jak z dokładnością ustawień czy do mikrometra czy na mniej więcej a reszta to już ustawiać pochylając odpowiednio pompę? Proszę o Wasze nieocenione sugestie jak ugryść mechanikę rodem z CCCP.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj