robi1969

Members
  • Ilość treści

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O robi1969

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1282 wyświetleń profilu
  1. witam czy może ktoś z forum powiedzieć krok po kroku w jaki sposób podnieść moc w ciągniku td5-65 na pompie i czy jest to jakaś realna korzyść
  2. Witam żeby prawidłowo odpowietrzyć koła zawsze zaczynamy od najdalszego koła czyli lewe a kończymy na prawym. robimy w ten sposób że energicznie naciskamy pedał hamulca cały czas go trzymamy wciśnięty następnie popuszczamy odpowietrznik na który zakładamy wężyk po wypłynięciu płynu z powietrzem zakręcamy odpowietrznik i dopiero puszczamy pedał hamulca odpowietrzamy do czasu aż nie będzie pojawiać się powietrze w wężyku. Co do tych bolców to kolego nie potrzebnie ruszałeś to koło które było dobre.
  3. Witam Pół roku przy nim pracy ale jest różnica w pracy. Jakby ktoś montował CBM do starych cięgien to koniecznie trzeba dołożyć z 10 cm cięgna do każdego bo jest za krótkie i będę musiał to przerobić. Przed remontem wyglądał tak jak na zdjęciu.
  4. no to mój 30 letni ciągnik po drobnej renowacji
  5. witam sama kabina 7300 plus maska 1000 co do wspomagania testowałem w polu sprawdza się wyśmienicie. Jedno co muszę przerobić to załączanie wspomagania po przekręceniu kluczyka bo teraz jest tak że gdy wyłączę klemę przestaje działać i jest to trochę problematyczne jeszcze parę fotek z ogrzewania
  6. nie przyjacielu według mnie to jest prosta czynność. Na zdjęciu masz miejsce tych elementów popuszczasz nakrętki i odkręcasz dystans regulacyjny tak żeby się cofał do pompy należy robić to z czuciem czyli co jakiś czas sprawdzając czy hamulec zaczyna hamować.
  7. witam zdjęcia montażu wspomagania do C-360. witam a to już gotowy ciągnik z wspomaganiem
  8. na samym początku musisz solidnie odpowietrzyć układ bo z tego co mówisz to masz zapowietrzony następnie musisz wyregulować kołki oddzielnie dla każdej strony i po tym powinno być dobrze
  9. witaj Raczej musisz je wykręcić a dokładnie mają głębiej wchodzić w pompę skoro ci jedno koło hamuje a drugie nie musisz rozpić blokadę na pedałach i zahamować najpierw jednym pedałem potem drugim pedałem ten który pedał nie hamuje musisz wyregulować
  10. Witam Ja też miałem takie problemy a zamontowałem nowe pompy okazało się że nowe pompy hamują ale trzeba wkręcić kołki regulacyjne te które są pomiędzy pompą a pedałem pod gumową osłoną.
  11. Witam W rurze zębatej jak najbardziej jest tak że inaczej nie włożę go do dźwigni. Ale jest jeszcze jedna dźwignia w którą przykręca się na jedną śrubę i właśnie o ustawienie tej dźwigni względem wałka skrętnego chodzi
  12. Witam Nie bardzo rozumie czyli pozycja tego wałka nie ma znaczenia w stosunku do rury zębatej która jest regulowana z rozdzielacza. Jak mam rozebrany cały plecak to w zależności od dźwigni na rurze zębatej ten wałek skrętny mogę różnie włożyć np. przy skrajnej pozycji dźwigni albo w środkowej pozycji albo no właśnie w jakiej pozycji. Rozumiem jak bym miał wałek uszkodzony i wymieniał sam wałek ale teraz potrzebuje jak go właściwie zainstalować w stosunku do cięgna które porusza tym wałkiem skrętnym.
  13. Witam Może mi ktoś podpowiedzieć jak powinien być ustawiony wałek skrętny oraz w jakiej kolejności idą tuleje na rurze zębatej w której chodzi wałek skrętny.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj