Piotr6991z

Members
  • Ilość treści

    324
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutral

8 obserwujących

O Piotr6991z

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

4159 wyświetleń profilu
  1. przebieg nie duży ok. 1500h, ciągnik ma 7 lat. Najchętniej bym wcale tego jeszcze nie ruszał w instrukcji jest napisane, żeby go zmienić co 1000 lub 1500h. Z tego co piszesz to już to robiłeś, wymieniasz tak jak jest napisane w instrukcji czy można jeszcze to zostawić? Najlepiej to bym wyrzucił ten filtr całkiem i wężyk odmy puścił w dół silnika a dolot powietrza zaślepił i byłby spokój.
  2. Wymieniał ktoś samemu ten filtr odmy w silniku, trzeba na coś szczególnie zwrócić uwage?
  3. Tutaj jest instrukcja, nie znalazłem po polsku. Ale przez tłumacza google sobie możesz przetłumaczyć co trzeba. https://www.kvgportal.com/W_global/Media/lexcom/VN/70/70050601-1.PDF
  4. Na szybko narysowałem jak to powinno wyglądać, czerwone linie to twój zawór trójdrożny i przewody. Potrzebujesz dodatkowy zawór trójdrożny na rysunku zaznaczony na żółto. Po prostu musisz rozciąć wąż od głównego zbiornika lub od zbiornika z czystą wodą i wstawić ten zawór (gdzie wstawisz to już twój wybór)
  5. Ten trzeci zawór to zawór trójdrożny? Nim sterujesz czy ma ciągnąć oprysk z głównego zbiornika czy czysta wode ?
  6. Możesz się wpiąć pomiędzy 3 zawór. Trzeba wstawić zawór kulowy trójdrożny, do zaworu przykręcić złącze camlock i wtedy elegancko sobie podpinasz wąż.
  7. Sam składałeś? Jaka cena za płytkę lub całość? Do kuboty będziesz zakładał zamiast trimble? Kiedyś już zaczynałeś z agopengps potem sprzedałeś zestaw, co cię skłoniło do powrotu?
  8. Wuja kupił 5 elektrozaworów sekcyjnych i ten oryginalny sterownik. Podłączyłem mu to w ten sposób że po wyłączeniu (wyłącznikiem praca/przelew nie posiada tego głównego zaworu elektrycznego na rozdzielaczu) wyłączają się na raz wszystkie 5 zaworów sekcyjnych, można też wyłączać każdy zawór osobno wyłącznikiem sekcji. Zależy jakie masz sterowanie zaworu musisz zrobić pod swój typ Poniżej masz zasadę działania tych zaworów.
  9. Ktoś tutaj już coś majstrował, jeśli dalej nic nie pozamieniał to 2,3 mogą być razem połączone najlepiej wolny spływ ( pominięcie rozdzielacza hydraulicznego). Jeśli wywaliło uszczelniacz nie miałeś powrotu do skrzyni lub podałeś ciśnienie na ten wąż od spływu. U siebie wyrzuciłem ten regulator i mam bezpośrednio do ciągnika podłączony ten silnik hydrauliczny (stały przepływ reguluje na rozdzielaczu w ciągniku). Powrotny wąż idzie bezpośrednio do skrzyni (wolny spływ).
  10. Wszystkie 3 węże mają szybkozłączka? Standardowo powinny być tylko 2 węże jeden którym podajesz olej pod ciśnieniem do napędu dmuchawy, drugi to wolny spływ na którym maksymalne ciśnienie może wynosić 5 lub 10 bar (rożne strony różnie podają). Po przekroczeniu tego ciśnienia wypchnie uszczelniacz na silniku hydraulicznym. Na 100% nie dam ci gwarancji że tak jest bo nie widzę jak to dalej jest podłączone. Ogólnie przy tych accordach od powrotu jest grubszy wąż niż od zasilania. Według mnie: 1 wąż zasilanie 2 wąż powrót bez ciśnienia 3 wąż powrót bez ciśnienia
  11. 5003-Obwód wyjściowy hamulca tylnego WOM- przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy 12014- Silnik elektryczny zwarcie do źródła zasilania (Elektroniczna blokada postojowa) 16042 nie widzę takiego kodu błędu.
  12. Czujnik wału korbowego - nieprawidłowy sygnał
  13. Ja używam Albuz AVI Twin niebieskie. Zakres ciśnienia pracy tych rozpylaczy 3-7barów. Im mniejsze ciśnienie tym grubsza kroplistość, grubsze krople są mniej podatne na podmuchy wiatru. Gdy nie ma wiatru osobiście staram się pryskać w granicach 6-7 barów. Przy wydatku 200l/ha i ciśnieniu około 6 barów jeżdżę 10km/h.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj