emsi1903

Members
  • Ilość treści

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O emsi1903

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    świętokrzyskie

Ostatnio na profilu byli

2575 wyświetleń profilu
  1. Ok. Dzięki PIOTREK79 za podpowiedzi. Dorobie trójnik i wstawię zegar na tej rurce przy cewce i zobaczymy co pokaże. A jak na ciepłym oleju świeci się kontrolka zaniku ciśnienia oleju hydrauliki po włączeniu pełnego zakresu biegu (zając) to znaczy że gdzieś przy tym koszu w skrzyni puszcza jakiś uszczelniacz i gubi ciśnienie do skrzyni? Tak to sobie rozumuje po swojemu.
  2. No tak rurki są dwie. Wychodzą tak jak na zdjęciu do skrzyni. Która jest od sterowania półbiegiem? Czyli jak będzie słabe ciśnienie to trzeba szukać przy rozdzielaczu a jak będzie dobre to już na tym koszu w skrzyni?
  3. Ciągnik mam już parę lat. Pełny bieg tzn. nie na półbiegu (żółwiu) tylko na tym szybszym. Nie chodzi mi o przedni napęd i jego przystawkę ale o to że się ślizga tak jakby sprzęgło i nie ciągnie na koła nawet tylne. A o ciśnienie to pytałem jakie ewentualnie powinno być na rurkach które idą do skrzyni pośredniej bo to chyba jest od półbiegu?
  4. Witam. Mam podobny problem ze ślizgającym się sprzęgłem lub półbiegami ale w Renault Cergos 350. Rewers mechaniczny, skrzynia 20/20, jeden półbieg. W miarę jak rozgrzewa się olej w skrzyni to zaczyna się ślizgać napęd traktora. Mam założoną nową pompę hydrauliczną ale jak na przełącze na pełny bieg z połówki to dusi silnik a na ciepłym świeci się kontrolka od zaniku ciśnienia hydrauliki. I mam takie pytania: 1. Czy przy zużytych tarczkach od półbiegu ślizga się napęd na pełnym biegu i na półbiegu też? Czy tylko na jedenym zakresie? 2. Jak zmierzyć ciśnienie hydrauliki na skrzyni od połówek. Z prawej strony ciągnika mam taki rozdzielacz z którego min idą dwie rurki do skrzyni pośredniej. Czy wpiąć się tam z zegarem i jakie powinno być ciśnienie? 3. Czy da się coś podregulować na zewnątrz traktora i sprawdzić za nim zacznę rozbierać do tarczek półbiegu? Czy ktośmógłby mi coś poradzić?
  5. Mam pytanie przy okazji tematu półbiegów w Cergosie 350. Sterowanie mam elektrohydrauliczne. Jak się olej w skrzyni biegów zagrzeje i wcisne guzik na pełen bieg to przy wolnych obrotach zapala się kontrolka zaniku ciśnienia w skrzyni. Czasem aż traktor trzyma a obroty lekko spadną. Na połówce jest zawsze ok. Olej i filtry nowe. Czy to może być wina pompy? Wspomaganie kierownicy działa jeszcze przyzwoicie. Ktoś tak miał?
  6. Witam. Chciałbym odświeżyć temat ponieważ miałem taki sam problem w moim Cergos 350. Skrzynie są chyba podobne jak w Ceresie, 20/20 biegów. Było tak że jak się jechało z przyczepą z górki i zaczęło hamowanie silnikiem to lewa dźwignia od biegów szosowych wyskakiwała na luz. Bez obciążenia(przyczepy) albo na równym było OK. Problem się skończył jak ukręcił się wałek ataku i taktor stracił napęd na tył. Teraz mam rozebrany tylny most bo czekam na części i zastanawiam się czy jak założe następny wałek to problem zniknie. Nakrętka na ataku była raczej dokręcona dobrze. Kamienie na synchronizatora nie są jeszcze takie złe. Chyba że ich wymienię profilaktycznie bo nie są takie drogie. Ktoś podpowie na co jeszcze zwrócić uwagę?
  7. Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj