sadek9

Members
  • Ilość treści

    1139
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

186 Excellent

1 obserwujący

O sadek9

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 01/28/1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lidzbark Warmiński

Ostatnio na profilu byli

8014 wyświetleń profilu
  1. No dokładnie, jak kolega wyżej napisał, budowane że środków UE muszą mieć 11,5 na napędowej ale te przed remontem nadal 8t a Stonogi wbrew pozorom przy 65tonach często mają wiele mniejszy nacisk na oś niż 40ton na 5 osiach jednak tam może być 8 osi i co ciekawe spalanie w litrach na tonę wychodzi nawet 35% mniej niż standardowym legalnym zestawem
  2. A na drogach powiatowych i gminnych masz nacisk na oś dopuszczalny 8 ton na krajowych i powyżej masz 11,5 tony kiedyś na krajowych było zdaje się 10 chyba że nr drogi był w takiej kratkowanej obwódce to wtedy była DK o podwyższonym dopuszczalnym nacisku na oś Ustawa o Drogach publicznych DzU z 2020 r., poz. 470 Art 41 Ale transport intermodalny i transport kontenerów do dwie odrębne pozycje w przepisach i innymi prawami się rządzą (o ile pamiętam, to intermodal nie ma limitu kilometrów od bazy, a kontener ma od terminala - ale mogę się mylić, a nie chce mi się teraz sprawdzać przepisów). Nie wierzę, że nie wydali przy 23 kg przekroczenia, bo większy błąd pomiarowy ma waga. Kiedyś było dopuszczalne przeładowanie 300 kg + 3% DMC zestawu, ale nie wiem, czy te przepisy są aktualne. Chodzi o to że jako kombinowany może być tylko kiedy jest intermodalny, czyli nie możesz np wynająć auta z kontenerem żeby przejechać jako kombinowany nie będąc intermodalnym. Nie umiem inaczej tego wytłumaczyć. A co do 23kg to nikt tam na wagę cię nie wpuści, idziesz do okienka dajesz dowody rejestracyjne i oni ci wyliczają z papieru wychodzi ponad limit, system nie wyda kontenera chociaż fizycznie mogą być rozbieżności w obie strony... taka głupota trochę, do portu wjeżdżałem ważąc prawie 50t i to z wagą i już problemu nikt nie robił. chociaż dawno nie byłem w DCT Gdańsk to też mogło się zmienić, napewno już na wjazd nie idzie się do okienka tylko przez telefon wszytko się ogarnia.
  3. "Nie do końca. W transporcie intermodalnym i kontenerowym 44 tony. Poza tym bez przesady, żeby się czepiać o niecałe 900 kg. Nawet ITD się tak nie dopie*dala." Transport intermodalny to właśnie najczęściej kontenery czyli towar w kontenerze jest transportowany np: pociągiem później statkiem i potem np samochodem to to jest transport intermodalny, 44 tony DMC są dopuszczalne beż zezwolenia w przypadku jedynie transportu intermodalnego (czyli np pobierasz na specjalne oświadczenie o wykonywaniu trans. kombinowanego kontener z portu) transport taki ma dużo ograniczeń, maksymalna odległość to 150km, DMC ciągnika musi być 44t( większość ma 40t) dopuszczalne naciski na oś pozostają bez zmian więc w praktyce zazwyczaj musi być 3 osiowy koń, do tego jeśli chodzi np o porty i już coraz większą liczbę firm na wyjeździe z portu wychodziło mi że będę miał Ok 23kg za dużo i kontenera mi nie wydali.
  4. DMC możesz i 70t mieć wbite technicznego ale bez dodatkowych zezwoleń mamy e PL 40 ton poza transportem kombinowanym do 44t ale to też długi temat.
  5. Fendy pomarańczowo bardzo często widuje w komunalnych w Niemczech czy Holandii, tak samo białe MFy to u nas tak jakoś jest ze zmiana koloru przy zamówieniu to wielka rzecz.
  6. Dołożony Trimble, trąby na dach i ISOBUS I mapa na 210 Koni bodajże jeśli dobrze pamiętam.
  7. sadek9

    Schaffer 3650

    Wszystko w obejściu robi wypychanie obornika, ścielenie, zamiatarka, łyżka, widły, wybieranie obornika z głębokiej ściółki wszystko to, na co teleskopowa za duża a w Scorpionie też już zaraz chyba 9tys będzie a ona z 2012
  8. sadek9

    Blattin King Nt

    zależy jaką firma ale my mieliśmy chyba 3 wozy to jedni jak zostawili to chyba z 2 miesiące u nas był I to w sumie wszystkie 3 wozy to sami wychodzili z propozycją
  9. sadek9

    Fiat 680 H

    Jak dla mnie to taki włoski zetor, tylko lepiej dopracowany
  10. sadek9

    Schaffer 3650

    Ta była brana nowa, ale faktycznie trafić uzywke i nie zajechaną w normalnej cenie ciężko
  11. Jak narazie sprawuje się spoko 3300H i poza drobiazgami jest ok, było kilka modernizacji w sumie.
  12. sadek9

    Schaffer 3650

    W 2 lata trochę przebiegu zrobiła...
  13. sadek9

    Blattin King NT

    testy...
  14. sadek9

    Blattin King Nt

    Gdzieś z Warm-Maz jesteś? Bo coś mi się wydaję, że chyba ten sam u nas był na testach parę tygodni😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj