norgeg75

Members
  • Ilość treści

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O norgeg75

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1665 wyświetleń profilu
  1. Skoro juz go mam to go użyje. Jak się popsuje to go wymienię na nowy. Jeśli ktoś wie jak to połączyć to proszę o pomoc
  2. Witam po dłuższej przerwie. Wracam do tematu przerywacza kierunkowskazu. Dokonałem zakupu dedykowanego przerywacza o numerze 62115703 lub 59115738. Posiada on 3 wyprowadzenia. Zadne z nich nie jest oznaczone. Może ktoś z was wie która końcówka jakie ma oznaczenie?
  3. Już z Holandii sprowadzają.
  4. Pytam ponieważ po obfitej w zimno i śniegi zimie przyszło lato do Norwegii. Plony trawy zmalały do 25% względem ostatnich lat. Więc zapotrzebowanie będzie. Transport z Polski i przez polskiego przewoźnika, bo miejscowy weźmie więcej niż towar warty.
  5. Witam. Czy słyszeliście o sprzedaży bali z trawą ze granicę? Dziękuję za informację. Grzegorz.
  6. Pozostała już tylko jedna rzecz do naprawy w elektryce. Jest to przerywacz kierunkowskazów. Pozostało mi podłączyć 2 wyprowadzenia do przełącznika pokazanego na zdjęciu poniższym wyprowadzenia bez podłączenia to 1 oraz A. Wg. schematu na masce traktora są to wyprowadzenia A i B. Przerywacz posiada 3 wyprowadzenia oznaczone jako X, L i P. Po połączeniu plusa z X w przerywaczu i wyprowadzeń P z A i L z B(1) w przełączniku nie ma żadnej reakcji. Czy może coś źle połączyłem? Jak prawidłowo powinno się podłączyć ?
  7. Wyregulowałem długość trzpienia. Nowa pompka jest oryginalna a mimo tego musiałem kilka obrotów wykonać.
  8. Od dłuższego czasu mam problem z lewym hamulcem. Dwa lata temu wymieniłem po obu stronach cylinderki i okładziny. Mam problem z lewym hamulcem. Po wciśnięciu pedał wchodzi do końca z bardzo małym oporem i słyszę że działa cylinderek. Do tej pory : Sprawdziłem cylinderek czy jest sprawny. Zdemontowałem półoś. Wszystko działa poprawnie. Cylinderek pracuje poprawnie. Zamontowałem półoś i wymieniłem pompę lewej strony. Nic to nie zmieniło. Rozebrałem i sprawdziłem wyrównywacz ciśnienia. Nie był zapieczony i wszystko działało poprawnie. Przedmuchałem przewód - nie był zatkany i nic w nim nie było. Nie ubywa płynu i nie widzę nieszczelności. Odpowietrzałem kilkukrotnie po obu stronach. Z prawej po 3 razie wszystko działa poprawnie. Z lewej nie widzę bąbelków powietrza. Wydostaje się tylko płyn. Mogę wciskać pedał hamulca wielokrotnie (doliczyłem raz do 80) i nic to nie zmienia, wciąż jest lekki ten sam opór. Ilość tego płynu jest bardzo mała jaka się wydostaje po naciśnięciu pedała i praktycznie bez ciśnienia. słychać w półosi jak cylinderek zaczyna lekko rozpierać. Czy mieliście podobny przypadek. Pozostało wymienić wyrównywacz ciśnienia i przewód. Ale czy to pomoże?
  9. Zadzwoniłem do sklepu i tam podali mi jak rozmieszczone są nazwy na poszczególnych końcówkach. Teraz wszystko jasne. Zostało podłączyć i sprawdzić.
  10. Witam. Posiadam Zetor 5711C. Naprawiam elektrykę. Przyszedł czas na kierunkowskazy. Mam ciekawy przełącznik kierunkowskazów. Podobny do tego z rysunku Czy ktoś wie jak go podłączyć? Może wie ktoś jak są opisane wyprowadzenia. Pozdrawiam Grzegorz
  11. Witam. Zakładałem nowe sprężyny i cylinderki w Zetorze 5711. Zauważyłem że szczęki nie ruszają się. Próba lekkiego stuknięcia w szczękę zakończył się pęknięciem szczęki przy uchwycie mocowania szczęk. Jak już muszę wymienić to postanowiłem zdjąć z półosi uchwyt i przygotować uchwyt do montażu szczęk. Wybicie bolca zajęło sporo czasu i WD40, podobnie było z bolcem 2 szczęki. Bolec siedział nieruchomo i musiałem się nieźle namęczyć żeby go choć o mm wybić z uchwytu. Jako że wymieniam sprężyny i cylinderki z 2 strony również to chciałbym się poradzić jak to uruchomić z 2 strony bez zepsucia szczęk. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy można wymienić tylko z jednej strony szczęki? Czy tak można? Czy ma to wpływ na hamowanie? Pozdrawiam Grzegorz
  12. Problem rozwiązany. Między zwolnicę a tylny most wstawiłem podnośnik (próbowałem wcześniej samochodowy śrubowy ale się skrzywił) słupkowy do 3t. Zadziałało i oddzieliłem pochwę z zwolnicą od mostu. Po obu stronach sprężyny były pourywane. Próbuje teraz odkręcić śruby od cylinderków, ale łby są poobrabiane i muszę wd40 nalać żeby puściły i cęgami spawalniczymi móc odkręcić.
  13. Podnoszę lewarkiem zwolnicę i cały tył się podnosi. To nic nie daje. Nie zrobiła się szczelina na mm nawet. Po prawej stronie po paru próbach zrobiła się szczelina i za pomocą śrubokręta oddzieliłem. A między pochwą a mostem nie mam żadnej szczeliny. Próbowałem w szczelinie mostu od góry za bęben wypchnąć półoś. Bez efektu.
  14. Prawa strona oddzielona bez większych problemów. Nadal nie mogę oddzielić lewej strony. Jak to zrobić na siłę?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj