blackfish

Members
  • Ilość treści

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O blackfish

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

996 wyświetleń profilu
  1. Jak się nazywa ten gumowy wąż fachowo, co go oznaczyłem na załączonym obrazku? żebym wiedział czego szukać,,, to jest wąż od układu chłodzenia tak?
  2. Gdzie jest ta pompka zasilająca? po tej samej stronie co wtryskowa czy pod drugiej?
  3. Witam, podłączam się , bo admin wykasował mój temat (słusznie istniały podobne wcześniej) Do rzeczy: na wiosne okazało się, że z baku MF255 zeszła cała ropa. Jak wyciągnałem bagnet do sprawdzania ilości oleju w silniku to dosłownie lało się jak woda- olej wymieszał się z ropą (wąchałem ) . Z tego co tu czytam to problemem najprawdopodobniej jest pompa. Ze mnie mechanik żaden, ale zapału mi nie brakuje. Teraz nie wiem o jaką pompe chodzi. Czy o pompe zasilającą paliwową http://allegro.pl/pompka-zasilajaca-paliwowa-paliwa-mf-235-mf-255-i5268638941.html#imglayer nie wiem gdzie ten element się znajduje, nie mogę go zlokalizować. Czy moze chodzi o pompe wtryskową ? Rysunek ponizej. Jeśli to pompa wtryskowa to powinienem ją dać do regeneracji-ile moze to kosztować? Ps. Tam są trzy śruby , zaznaczyłem na rysunku - czy po ich odkręceniu pompa zejdzie bez problemu czy są jeszcze jakieś niespodzianki?
  4. Nie, absolutnie.Ojciec wnioskował zawsze o jednolitą płatność obszarową i płatnośc ONW. Czyli jak to stwierdził pan z ARiMR na "przeorywanie pola". Jeśli cos było nie tak powinni przysłać jakis papier prawda? Ze wymogi nie spełnione, że się nie nalezy albo coś w tym stylu.
  5. Witam, Sprawa jak w temacie. Przyszedł mi jakieś 2-3 miesiące wniosek o przyznanie płatności na 2017 r. Już jest prawie maj a pieniędzy za 2016 wciąż nie widać? Wie ktoś czym to jest spowodowane? Ojciec składał od lat, nigdy nie było problemów kasa zawsze wpływała od grudnia -do lutego. A tu zonk. Może jest coś o czym nie wiem?
  6. Kupiłem te szpilki . Teraz mam inny problem Nie mogę wbić tych szpilek w piaste. najpradopodbniej robie coś nie tak. Waliłem w jedną młotkiem chyba z godzine a weszła z 1mm w dziure....Najgorsze ze młotkiem trzeba walic pod kątem, bo nie ma łatwego dojścia. Może troszkę przeszlifować tam bliżej tych rowków które znajdują się tuż przed czubkiem szpilki?
  7. Witam, Nie pytajcie jak to się stało, ale tylnie koło podczas jazdy PRAWIE spadło, zostały 3 nakrętki i 3/4 śrub.całe szczęście ze to się stało na podwórku a nie w polu... z prawej strony, no niespodziewałem się tego ze mogły sie powoli wykręcać, nie zwracałem na to koło w ogóle uwagi. Dobra nauczka na przyszłośc. Pytanie gdzie kupie takie śruby i nakrętki? W instrukcji obsługi pisało ze po odkręceniu nalezy je nasmarować olejem. Jaki olej będzie odpowiedni?
  8. Witam, Słuchajcie takie pytanko mam od czego zaczynamy prace w polu, które zostało zaorane na zimę? Nie wiem... zacząć od glebogryzowania ? kultywacji ziemi? Są jeszcze brony do wyboru, ale to chyba bardziej do wyrównania. Czy generalnie na zimę powinno się zostawiać pole zaorane? Z góry dziękuje za odpowiedzi
  9. PYTANIE: Na wiosne składałem wniosek o dopłaty. Generalnie o drobne fundusze na przeorywanie pola, żeby nie zarosło. Kiedy te pieniądze będą wypłacane?
  10. Słuchajcie doszedłem na instrukcji (2 zdjęcie) do tej części o odłączeniu przewodu od świecy promieniowej i pompowaniu az poleci paliwo. Otóż pompowałem dosyć długo i nic nie leciało.....dziwne. Na wcześniejszych srubach jak pompowałem to zawsze leciało i potem dokręcałem i przechodziłem dalej. Olałem wkoncu tą swiece promieniową i przeszedłem do wtrysków. Poluzowałem tam wszystkie 3 nakrętki (swoją drogą zeby sie tam dostac to masakra!) Trzeba było zdjąc tą całą górną osłoną łącznie z osłoną chłodnicy.... mało tego , nawet jak zdjąłem to i tak bym tego w zyciu nie odkrecił. Musiałbym zbiornik paliwa chyba zdjąc....ale wkoncu młotkiem i przecinakiem zacząłem lekko pukać po nasadzie nakrętki i pusciły, powoli się odkręcając) Przeszedłem do przedostatniej części. Pedał gazu na maks, czerwoną gałkę wcisnąłem, przekręciłem kluczyk i nic.... i tak kilka razy. Nie wiem tylko jak obracać tym wałem korbowym czarna magia to nazewnictwo. Jak mam niby to zrobić?
  11. 1 sprawa - ten kranik nieszczęsny... no tam jest kranik jakiś ale on jakby jest odkręcany od dołu, wygląda jakby wisiał ta rura wydechowa jest obok. Nie wiem czy go dobrze zlokalizowałem. 2 ten przewód co idzie z lewej strony na prawą to go odkręciłem, paliwo ciekło, dmuchnąłem mimo wszystko. Rozumiem ze teraz po drugiej stronie mam poluzować ten sam przewód co w niego dmuchałem? Po tej lewej? Bo tam jak się stanie z lewej strony to do tego filtru paliwa wchodzą dwa przewody jeden obok drugiego? Poluzować ten co jest od zewnątrz, od mojej strony?
  12. Witam ponownie. Dzisiaj uzupełniłem olej. teraz jest na górnej kresce. Jeśli macie na myśli tą drugą kontrolkę obok tej z "piorunem" to się nie świeci. Zauważyłem jeszcze jak próbuje odpalić to tuż po wyłączeniu słychać jakby się jakiś płyn sączył, zasysał. No słychać to wyraźnie. Zainteresowało mnie przedostatnie zdanie u kolegi @XMK13. Nie bardzo wiem jak to zrobić Czy chodzi o odpowietrzenie układu paliwowego? Zeby nam wszystkim było łatwiej wrzucę dwa zdjęcia z instrukcji obsługi mf255 z rozdziału układu paliwowego. Mam nadzieję, że dzięki temu uda Wam się mnie naprowadzić na właściwe tory. Po prostu boję się, że jak nie będę pewien to jeszcze bardziej go popsuje i tyle będzie z mojej naprawy.
  13. Witam Dzisiaj wyjechałem w pole orać. Byłem chwilę dosłownie, wróciłem zaraz żeby wymienić olej. Spuściłem stary, wymieniłem filtr oleju. Następnie zalałem 5l superolu. (dodam ze przestarzałego o jakieś 3-4 miesiące, ale taki mi wysłali kurierem... swoją drogą draństwo). Widać ze uzupełniłem tylko do kreski dolnej stan oleju( kreska MIN) Niestety brakuje do maxa. Jutro dokupię i doleje więcej. To są potrzebne informację żebyście mieli pogląd na całą sytuację. Teraz pytania: 1. Czy filtr oleju tez powinienem przed przykręceniem zalać olejem do pełna? Czy on zalewa się sam gdy uzupełniam olej w silniku? 2. Czy teoretycznie mógłbym pracować dzisiaj w polu gdy stan oleju zatrzymał się równo na kresce MIN? Czy to już jest niebezpieczne dla silnika? 3. I wreszcie najważniejsze pytanie - gdy zaraz po wlaniu oleju odpaliłem silnik to chwile pochodził a potem nagle odcięło "zasilanie" i padł. Potem jak próbowałem uruchomić ponownie to jakby sie dusił i nic. 4. Ile maksymalnie moze byc przeterminowany olej, aby jeszcze nadawał sie do uzytku? Wybaczcie te proste pytania, ale jestem jeszcze młodym kierowcą ciągnika, niedawno go odziedziczyłem po dziadku, wczesniej takich napraw nigdy nie prowadziłem, więc to jest dla mnie problem. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj