cygi

Members
  • Ilość treści

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O cygi

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 08/03/1990

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warmia
  • Zainteresowania
    Mechanizacja,

Ostatnio na profilu byli

13710 wyświetleń profilu
  1. myślę pod kokpit lub pod siedzenie bo przełącznik 12/24v mam pozakabina
  2. najczęściej cena wyłania się w drodze przetargu, kokosów nie ma ale ok 100 zł za godzine jak nie ma konkurecji można próbować wywalczyć, co do pługi polecam 2,5 - 3m nie obciązą 16 a daje sobie rade w największe zaspy
  3. Witajcie koledzy, przeczytałem cały temat i mam pewne spostrzeżenia... W moim 1614 97" mam gruby dach i podobnie jak w 1634 pomysł nagrzewnicy jest skutkiem współpracy ursusa z renault (ciekawostka) i działa to tak, że grzejnik ogrzewa komorę w której znajduja się wentylatory i one zaciągaja te powietrze dmuchając w kratki od poloneza będące w dachu w odpowiedniku zetor wiatrak dmucha w grzejnik a ogrzane powietrze bezpośrednio w kratkę co daje takie rezultaty : w zetorze idzie się spocić a w ursusie jest efekt jakby ktoś do kratki chuchał... no ale kontrukcji się nie zmieni.... teoretycznie... wynika ze ursus zabardzo wzorował się na układach z klima... no ale moje pytanie do Was jest takie : piszecie, że przewód wodny do pompy wody jest powrotem... dlaczego ? zdjąłem oba przewody i woda(czyt. płyn) dociera właśnie od pompy... a wraca w wymiennik ciepła znajdujący się od strony pompy wtryskowej. Niech ktoś mnie poprawi jesli się mylę, uważam że zasilanie od pompy powinno być podłączone u dołu grzejnika/chłodniczki by mogła się ona wypełnić gorącą cieczą a po jej 100% napełnieniem przelać do powrotu czyli do wymiennika ciepła po to by wykożystać po pierwsze pełną powieszchnię grzejnika jak również maksymalnie go ogrzać. ma ktoś patent na dodatkoą nagrzewnicę ? po sezonie moja 16 pracuje przy zimowym utrzymaniu dróg i zimno bardzo...
  4. ja mam oryginalny wom z 1734 w moim 1614 i jest problem. wykorzystywałem go do napędu dmuchawy odśnieżnej ale odkręcała się śruba mocująca koło pasowe na wale korbowym. pytanie do stachuu24 jak działa ten Twój patent ?
  5. Posiadam 1188 jestem po pierwszym sezonie mało pokosiłem bo tylko 100 ha - pękł wał korbowy mimo to moja opinia : kombajn dobrze przygotowany nie zawiedzie bardzo duży przerób idealny na rzepak z powodu dużej średnicy młocarni ( jd ok 65 cm claas 45 cm ) 6 wytrząsaczy klima w każdym ( nie w każdym działa ) manualne załączanie podzespołów uniknie problemów w kampanii żniwnej wysunięta gardziel - lepsza widoczność kosy Wady : mały zbiornik - ok 4,5 t w porównaniu do claas 108 sl maxi - krótsze wytrząsacze mała kabina - bez klimy bardzo gorąco sita górne często w stanie agonalnym p.s. źle przeczytałem temat ;( no ale w 1177 podobnie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj