FENDAGRO

Members
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O FENDAGRO

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

4238 wyświetleń profilu
  1. dokładnie! do pompiarza, drugię nie wyjmuj pompy na pałe tylko zablokuj ją najpierw i ustaw na znaki, trzecie na samym wstępie przeczyść sitko pompki wstepnej paliwa, i sprawdz przewody gumowe paliwowe(czy nie jest ktorys pekniety i nie ssie powietrza do ukladu...
  2. z racji tego ,że naprawiamy te zachodnie statki poleciłbym Masseya 81xx serię, ale z punktu widzenia jako,że mamy również gospodarstwo poleciłbym z renault Aresa serię 600 , a z Masseya 6180,6190... seria 81xx sypie się jak domki w czeczenii, koszt skrzyni w Vario jak robimy waha się od 13 do 16tys, a w masseyu 81xx przewyższa nie raz wartość opłacalną ,(bo kazdy jezdzi do konca a nie jak widzi i slyszy cos niepokojacego) dlatego nie raz lepiej kupić drugą skrzynię, drugie (w mf 81xx jeżeli elektryka jest w złym stanie to autotronic rozwali najpierwe most, albo uwali calkiem autotronic a jezeli bedziesz pozyczał przyczepy sasiadom polecą następnie hamulce, jak polecą hamulce zrobią się opiłki, jak zrobią się opiłki staną zawory elektrohydraulicznego sterowania, następnie będzie roboty na miesiac czasu. w mf serii 61xx dzieją się nie raz komedie typu nie chce do przodu jezdzic, jezdzi tylko do tylu, niekiedy wydziera widelki rewersu, jak nie pilnuje sie olejow szlak trafia hamulce (reczny , tylne) ... aresy analogicznie do mf 61xx, 62xx... stare renault tzw" stodoły" z racji kabiny tam skrzynki biegow ida jak swieze buleczki, motory chodza ale co z tego mwma jezeli przekladnie sa wiotkie... dla porowniania lozyska igielkowe w mf maja koszyczki metalowe, a w renault plastikowe! jezeli renata delikatnie wyje to w srodku ma juz odgnioty od igielek lozyska... renault nie ma skomplikowanej elektryki i elektroniki typu auto2,auto 3, datatronic, ehr d, ale francuscy inzynierowie nadrobili awaryjnoscia w mechanice... P.s ja poleciłbym fendta 512 514 ale aby mial instalacje w dobrym stanie to tam nie ma co sie psuc chyba ze zostal przekrecony z 25tys mtg na 9800!!! pozdr fendagro
  3. ale czuć czy rozsprzegla? czuc opor pod pedalem?... 1i2 nie wchodza a dzwignia zmiany biegow chodzi lekko ? a 3i4 wchodza? czy dzwignia rewersu nie chodzi za lekko? te skrzynie to odwieczny problem w tych renowkach jak nie pekajce mocowania widelek to powydzierane widelki, hamulce synchronizatorow, rozsypujace sie lozyska igielkowe <plastikowe koszyczki>
  4. jaka wersja tego k110? profiline czy zwykły? sami robiliscie ta naprawe? co sie dzialo z maszyna ze wymienialiscie sprzeglo? na prawym slupku pokazuje jakis alarm? w tym statku macie czujnik zblizeniowy pedalu sprzegla, ktory oblicza ile zf ecu ma dac pradu na elektrozawor proporcjonalny sprzegla glownego... czy byly wymieniane same tarczki przekladki i sprezynki czy tylko tarczki? 516260744 dzwonic jutro po 8 podpowiem ....
  5. rozsypalo sie Wam sprzeglo 4wd<sciete tarczki w koszu 4wd> ale najpierw czepil bym sie muf na wale kardana czy nie sa sciete frezy. zasada jest taka ze "jezeli jest prad na elektrozaworze to nie ma napedu(cisnienie rozpina naped) natomiast jezeli nie ma pradu to jest naped. Nie raz jak zawor elektrozaworu "stoi" bo jest zaciety przez jakis opilek tez nie bedzie napedu bo jest zablokowany a cewka nie da rady sciagnac go do pozycji pracy. radzilbym wam zebyscie sprawdzili mufy jezeli po podniesieniu mostu kreca sie kola a wal napedowy stoi macie odpowiedz , jezeli krecicie a wal napedowy sie kreci zwrocic uwage na druga mufe przed wejsciem do przystawki ..... czy stalo sie to raptownie czy postepowalo? pozdr Kamil Fendagro
  6. Jako,że mam chwile wolnego podpowiem coś od strony serwisu. Jaguar czy to zarówno seeria 800-900 ma mniej "wadliwej"elektroniki która w sezonie potrafi płatać figle co nie raz przeciąga sie na koszenie qq. Johnego kupisz taniej, zwróc uwagę po lewej stronie maszyny pod lewą osłona ile masz tam upakowanych płyt drukowanych, drugie po prawej stronie kabiny (nad prawym przednim kolem) kolejne płyty drukowane, mostki prostownicze, siatka przekaznikow z pamięcią itd. John deere pokazuje "niby" błąd detektora metali a faktycznie probleem jest pod dzwignia hydrostatu na włączniku stykowym. Przy zakupie takich maszyn trzeba myslec nad tym kiedy takie obwody zaczna sie sypac, a nie ze taniej... wiem jak handlarze robia takze podpowiadam bo nikt z zachodu dobrego nie sprzedaje. 90% maszyn jest tak juz wybitych ze sa tylko skarbonkami niczym wiecej, a maja przciez na siebie zarabiac. dla mnie dluzej zajmuje rozstawienie sie ze sprzetem jak same przeliczenie eepromu i zakodowanie nowego przebiegu bo dla mnie klientem jest i handlarz i rolnik przedsiebiorca ale wiem jakie sa przebieegi takich maszyn. jaguar ma prosty uklad z bordinformatorem(licznikiem hektarow), prosty uklad modulu detektora metali, ma namieszane podchwytliwych obwodow np "sekwencja zaplonu itd" ale są do szybkiego opanowania jezeli ktos ma o nich pojecie takze z mojego punktu widzenia poleciłbym claasa, nie john deera. john deere jest dobry do zarabiania pieniędzy ale nie dla rolnika lecz dla serwisu:) pozdrawiam Kamil 516-260-744 Sieczkarnie New hollanda FX (dwu i trzycyfrowe) poki w miare zadbane jeszcze chodza ale wystarczy zeby myszka przegryzla swiatłowód od ecu i podobnie. maja namieszane w ukladzie hydrostatycznym od sterowania serwosilownikami , w hydraulice sa ciezkie do przegryzienia itp itd...nawet serwis ich nie ogarnia jedynie magicy.....tylko jedynie claasy nadaja sie do pracy , nic poza nimi.... jak ciagnik to tylko fendt ,mf lub case, jak maszyna zniwna to tylko claas, fendt.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj