KamilC-360

Members
  • Ilość treści

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

3 obserwujących

O KamilC-360

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1654 wyświetleń profilu
  1. Tak wiem musze znalezc, tylko niewiem za co sie zabrac. Chyba najpierw sprawdze panewki na wale
  2. Własnie nie sprawdzałem i niewiem czy mam sie za nie brac, w tamtym roku była głowica robiona takze tyleje tez nie za ciekawe są
  3. Witam wszystkich, mam problem z ursusikiem, a mianowicie od kilku dni słychac stuki w silniku, na początku były to ciche stuki ale z dnia na dzien się powiększaja, najbardziej je słychac pod pompa wtryskowa. Dzis sprawdziłem panewki korbowodowe i jest ok. I pytanie czy to moze byc odwrócona panewka na wale? czy coś powazniejszego?. Silnik nie miał jeszcze remontu kapitalnego. Z góry dzięki
  4. KamilC-360

    Ursus C-360

    Heh nie no do tego jest juz zetor 10145 turbo
  5. KamilC-360

    Ursus C-360

    Dzieki Hehe nie no 60 ledwo to podnosi, zakupiłem zetora 10145 turbo więc mysle ze da rade, minimalne zapotrzebowanie mocy to ma 85km a szerokosc 2.6m i łap ma 6. Jeszcze jest do niego wał na tył ale został zdjęty ze wzgledu na udzwig c-360.
  6. KamilC-360

    Ursus C-360

    Witam oto moja 60 z nawą zabawką . Jak sądzicie da rade? Zapraszam na Facebooka https://www.facebook...368876/?fref=ts
  7. KamilC-360

    Zetor 10145 Turbo

    Nowy nabytek Posiada z was ktoś tego zetora? Jakie opinie? Zapraszam na Facebooka https://www.facebook...368876/timeline
  8. Tak jest, najlepiej zawieść do fachowca i on już się nią zajmie. A co do sprawdzenia pierscieni, tuleji, tłoków to jest sposób na takie cuś. Ustawiasz tłoki w jednej pozycji i zalewasz je jakimś płynem np od chłodnicy, tylko pamiętaj jesli masz nowy olej w silniku to go najlepiej spuść, bo gdybyś miał nieszczelnośc to zmarnuje ci się także olej.
  9. A jesli kopci na czarno przy dodawaniu gazu, to może też być przyczyna zaworów, lub takze przestawionym zapłonie, a w najgorszym przypaku mogą byc pierscienie lub zuzyte tuleje cylindrowe. A co do schodzenia z obrotów to nie jestem zbytnio przekonany czy mogą to byc zawory, ale całkiem mozliwe gdzy się ssące nie domykają to już niema takiej kompresji, i także moze powolnie schodzic z obrotów
  10. Witam kolege . Według mnie mogą byc nieszczelne zawory w głowicy. Mówisz że w filtrze ssącym znajduje się ropa, całkiem możliwe że nie trzymią zawory ssące, i z tego własnie powodu może byc słabszy, także mogło się zwiększyc spalanie gdyż prawidłowo nie przebiega cykl pracy. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj