Karo23

Members
  • Ilość treści

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O Karo23

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Stawiszyn

Ostatnio na profilu byli

1874 wyświetleń profilu
  1. Przy nabiciu klina na koło wewnętrzne napotkałem na problem. Klin za dużo wystaje i ciężko będzie go dobić i też zewnętrzne koło nie dojdzie. Poza tym jakieś miękkie te nowe są. Wyjme i założę te co były. A z wyliczeń mi wyszło, że zewnętrzne koło musi być wciśnięte 2cm od końca wału, nielicząc podtoczenia do podtrzymki.
  2. Forumowicze a przy zakładaniu zewnętrznego koła, przed wbiciem klina jaką ustawić odległość między połówkami kół pasowych?
  3. Rozchodzi się po całym kombajnie i nie mam pojęcia co jest nie tak.
  4. Tak, tylko podczas jazdy przy pewnej predkosci.
  5. Witam forumowiczów. Mam problem z moim mercatorem a mianowicie gdy koszę na 1 i przyśpieszę to gdy na liczniku jest ok 12 od prędkości jazdy nagle zaczyna dziwnie buczeć. To samo na drugim biegu przy pewnej prędkości wtedy licznik wskazuje ok 9. Dzwięk taki jakby cały kombajn wpadał w drgania. Po zwolnieniu prędkości przestaje buczeć albo trzeba na maksa przyśpieszyć na jedynce żeby nie buczało. Sprawdzałem wał jezdny od strony lewej podważając go belką ale luzu nie wyczułem. Kiedyś sporadycznie tak się działo i samo ustawało a w tym sezonie prawie cały czas takie objawy są. Czy ktoś z użytkowników mercatorów spotkał się z czymś takim?
  6. Jest to możliwe. Ale U mnie były te same objawy i wina leżała po stronie zużytej okladzinie synchronizatora skrzyni. Nity klepaly o wał i stąd ten dźwięk. Koszt ok 100 więc wyciolem sobie z jakiejś starej okładziny i jest dobrze. Jak rozbierzesz to się dowiesz,która opcja jest trafna u Ciebie.
  7. Mercator 75 Mercedes normalnie do 12l bez sieczkarni z sieczkarnia do 15l.
  8. Ja wymienialem U siebie przed sezonem ten filtr. Ta szpilka ma jeszcze boczna dziurkę i tamtędy płynie olej. Tak jakoś na wysokości wkładu,chyba od spodu.
  9. W zeszłym sezonie tak miałem I podobne objawy. Wina leżała po stronie tarczy sprzęgła,jeden talez ten od strony skrzyni sie mocno grzal pas piszczal i nie chciał jechać jak miał za ciężko. Po wymianie tarczy jak ręka odjol.
  10. Jak u siebie uszczelnialem te tloczki bo mi mocno przeciekaly, to przy rozbieranie robiłem zdjęcia i wszystko działało od razu. A wyczuwasz na rozdzielacze czy jest ciśnienie oleju? sprawdź resztę hydrauliki tak jak pisze wieslaw16.
  11. Jak pękają w miejscu gdzie jest śruba to zrób takie blaszane opaski,przewiercić i skręcić i po problemie. Też tak było u mnie. Później zrobiłem z profila stalowego, ale szybko się zuzyly i wróciłem na drewniane.
  12. Kolego cobrap a jak było u Ciebie z docieraniem. Ile chodził i jak?
  13. Ja też mam mercatora 75 z silnikiem mercedesa. Pracuje bez problemów, trzyma moc, odpala jak tylko obruci, ale pobiera sporo oleju koło 3L na cały dzień. Kupiłem go bo jako jeden przypadek gościu powiedział mi, że bierze olej. Planuję zrobić remont po sezonie, zima wolna od pracy to się przysiądzie.
  14. Ja w swoim rozbieralem bo mi się ślizgalo sprzęgło i zgrzytalo tarcz 175 okladzina synchronizatora 100 za takie maleństwo. Wytoczylem sobie to z żeliwa i teraz w biegu można przełączyć. Wycisk i weglik jeszcze dobre to nie wymienialem ale to też koło 100 za jedno. Wszystko kwestia co i ile jest zużyte
  15. Bierz 3,60 lepiej się prasuje i jak dobre sito będzie i ustawisz to spokojnie poleci. A propo tego pomostu u mnie tez strasznie trzeslo i okozalo sie ze jedna sroba od takiego wzmocnienia sie urwala,założyłem nową I już nie trzeslo.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj