Lukaszt25a

Members
  • Ilość treści

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Lukaszt25a

  • Ranga
    Użytkownik

Ostatnio na profilu byli

1166 wyświetleń profilu
  1. Zbyszekbrzuze, to nie wina uszczelnienia rurki, dziś zamieniłem sekcje w rozdzielaczu i wygląda na to że jest już dobrze. Nie wysadza już oleju pod ciśnieniem.
  2. Rozdzielacz rozbierałem bo dźwignia rozdzielacza nie trzymała pozycji pływającej. Okazało się że korek(śruba) na samym dole suwaka była odkręcona. Jak dokręciłem tą śrubę suwaka do konca, dźwignia rozdzielacza dość ciężko chodziła, tzn. dźwignia rozdzielacza dobrze blokowała się w różnych pozycjach. Nie regulowałem ciśnienia odskakiwania dźwigni. Było dobrze, odpalałem ciągnik i dźwignie odbijały, olej się nie sączył nigdzie. Ta usterka zaczęła się chyba od tego że raz podnosiłem na małych obrotach i dźwignia jakoś nie odbiła z pozycji podnoszenia w pozycję neutralną, po tym zobaczyłem że sączy się olej z siłownika. Może spróbuje zamienić te sekcje.
  3. grzes_farmer no właśnie ten olej wycieka w momencie odbijania dźwigni rozdzielacza z pozycji podnoszenia. Jest przy tym huk, pod ciśnieniem wysadza olej z rurki siłownika. Tak jakby olej nie chciał iść na przelew. Może w rozdzielaczu coś się zapchało. Vademecum, to nie wina uszczelnienia napewno, bo rozbierałem i składałem 2 razy ten siłownik rok temu i było dobrze.
  4. Witam. Mam problem z hydrauliką we władymircu. Wysadza olej z rurki przy siłowniku, ale dopiero jak podniosę do samego końca. Rozbierałem siłownik i uszczelniałem kilka razy, ale za każdym razem przy podnoszeniu do końca wysadzało olej z tej rurki przy siłowniku w tym samym miejscu. Przy dociążaniu dźwignia rozdzielacza sama odbijała i nic się nie działo. Co z tym zrobić ?
  5. Tyle to i ja wiem. Już raz rozbierałem rozdzielacz i wiem jak wygląda sekcja,na sekcji są zatrzaski, które blokują dźwignie rozdzielacza w różnych pozycjach.Tylko ciekawi mnie czy da się rozebrać tą sekcję, a potem ją złożyć. Chciałbym to jakoś naprawić bo przeraża mnie cena nowego rozdzielacza.
  6. Witam, mam prawdopodobnie uszkodzoną sekcję rozdzielacza, gdyż dźwignia rozdzielacza nie zatrzymuje się w pozycji dolnej tzw. pływającej. Da się to jakoś naprawić, czy ta sekcja rozdzielacza w ogóle jest rozbieralna ? Dodam że sekcje były zamieniane już bo wcześniejsza sekcja też nie utrzymywała tej pozycji pływającej.
  7. Przy niskich obrotach ten alternator nie ładuje. Przy alternatorze jest taki mały wkręt z łbem na śrubokręt płaski. Wykręć ten wkręt do końca i zmierz napięcie, powinno się zwiększyć napięcie alternatora. Zmierz jeszcze napięcie ładowania na alternatorze, czyli dotykasz jedną końcówką miernika do tego grubego kabla przy alternatorze, a drugą końcówką miernika do masy. Napięcie na akumulatorze i na alternatorze powinno być podobne. Oczywiście pomiarów dokonuj na wyższych obrotach, tzn. aż kontrolka ładowania zgaśnie. Przy wyższych obrotach kontrolka nie mruga, nie skacze wskazówka amperomierza ?
  8. PawelT25, wymontuj pompę póki jeszcze jest ciepło i zawieź ją do naprawy
  9. Pawelt25, moim zdaniem pompa wtryskowa napewno nadaje się do naprawy skoro ma 25 lat, w tym 10 lat ciągnik chodził bez filtrów paliwa.Paliwo w przelewie nie powinno cofać się.
  10. Balcerek1 ale jemu ciągnik odpala od razu jeżeli odpala ciągnik np. po 10 minutach od zgaszenia silnika. Ale warto sprawdzić to co piszesz zanim da się pompę do naprawy. Wygląda to tak jakby zawór w pompie nie utrzymywał ciśnienia paliwa na sekcjach pompy. Ktoś kiedyś pisał na forum o zaworku na pompie wtyskowej. Wygląda on tak http://www.sklepkisiel.pl/o,13912,T_25_Zawor_Pompy_Wtryskowej.html Są też zaworki w pompie zasilającej. Ale pisałeś że niedawno zmieniałeś pompę zasilającą i to nie pomogło.PawelT25, sprawdź jak Ci leci paliwo z pompy zaraz po zgaszeniu silnika ?
  11. Nie wiem po co kombinować z jakąś pompą od samochodu.
  12. No w sumie wymontowac pompę to może nie problem, ale zamontować i ustawić pompę to już trzeba właśnie ogarniać. Nie miałem jeszcze okazji wyjmowac pompy w swoim władku więc nie wiedziałem że to prosta czynność
  13. Jak ktoś dba o akumulatory to nawet 10 lat wytrzymują. Jeżeli dobrze Ci odpala ciągnik nawet na lekkim mrozie to nie ma sensu wyjmować akumulatorów. No chyba że będzie z -15 stopni i mniej to możesz na dzień przed odpalaniem ciągnika zanieść akumulatory do ciepłego miejsca. Jak jest bardzo zimno, warto trochę podgrzać miskę olejową, bo olej silnikowy 15w 40 już przy -15 stopniach potrafi bardzo zgęstnieć. Można też dać ciepłe powietrze do kolektora ssącego, przyspieszy to odpalanie. Jeżeli chcesz żeby Ci akumulatory długo posłużyły to staraj się nie kręcić za długo rozrusznikiem, pomiędzy kolejnymi próbami odpalania warto zrobić chociaż kilkanaście sekund przerwy. Zmierz ładowanie alternatora. Nie może być ani za wysokie ani za niskie, ma być ładowanie od ok. 13.9 do 14.5 V maksymalnie. Ale chyba niepotrzebnie to piszę bo skoro posiadasz ciągnik a pewnie i samochód to wiesz o tym co pisałem.
  14. PawelT25 do wymontowania pompy może weź jakiegoś mechanika. No chyba że masz instrukcje napraw do władka i znasz się na mechanice to dasz radę jakoś wymontować pompę. Mój kolega co ma władka mówił że nie za bardzo opłaca się remontować ruską pompę wtryskową, że lepiej kupić nową. Ale ja uważam że jak da się pompę do dobrego zakładu zajmującego się naprawami pomp wtryskowych to ta pompa jeszcze pochodzi.
  15. Pewnie dzieje się tak że rozrusznik wolniej kręci po wciśnięciu odprężnika, a przy mniejszych obrotach pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia, ale nie wiem czy dobrze myślę. Może być zużyta sekcja pompy wtryskowej tym bardziej jak pompa ma 25 lata, a ciągnik dużo pracuje.Na dodatek jak przez 6 lat jeżdziłeś bez filtra paliwa to można się spodziewać że pompa nadaje się do naprawy . Najpierw jednak sprawdź to czy nie zapowietrza Ci się układ paliwowy.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj