Norbik197

Działka rolna pod zalesienie

Polecane posty

Norbik197    0

Witam wszystkich użytkowników forum mam do was małe pytanie, mianowicie mam na oku kupn działki o powierzchni 24 ary z tytułu że nie jestem rolnikiem mogę kupić tylko działkę rolną do 29 arów.

Podana działka jest usytuowana jak by to powiedzieć ''w polach'' do której dojazd jest drogą polną i mam do was pytanie czy mogę ją zalesić nigdzie tego nie zgłaszając , oczywiście mówię wcześniej że nie chcę brać do niej żadnych dopłat . chodzi mi tylko o jej zalesienie czy mogę to zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

Zalesić możesz ale pamiętaj o tym, że z każdej strony od pola  musisz zostawić pas nie zalesiany (nie pamiętam szerokości ale znajdziesz w necie) i wyniku tego nie zostanie Ci zbyt wiele tego "lasu". Nie mówiąc już o tym,że zdrowy rozsądek nakazuje kupić taka działkę rolnikowi użytkującemu pole obok bo wchodząc w pola z tym "lasem" na stałe zniszczysz i tak kiepski ustrój rolny. Chyba,że temu lub tym sąsiadom wisi ta działka i to co z nią będzie. Musisz jednak i tak pamiętać o dopuszczalnej prawem odległości lasu od użytków rolnych bo wcześniej lub później możesz mieć problem z sąsiadem, który zresztą słusznie ze swojego punktu widzenia upomni się o tą wolną od zadrzewienia przestrzeń przy swoim polu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norbik197    0

Dzięki kolego za odpowiedź ale czy móglbyś mi z łaski swojej poszukać tych wymiarów od granicy bo szukam tego wszędzie i nic nie mogę znaleźć.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Norbik197    0

Dzięki kolego czyli jak kupie sobie tą działkę i zasadzę las zostawiając z każdej strony 3 wolne metry zieleni to nikt nie może w przyszłości mi się do tego doczepić jeśli nie zgłoszę nigdzie że sadzę las?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709