Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągniki T-150K


578 odpowiedzi na ten temat

#341 Share mercedes250d

mercedes250d

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 03 grudzień 2009 - 21:10

Ciągniki T-150K Witam wszystkich :blink: czy może ktoś z was widział T 150 w wersji na gąsiennicach lub może zna zasadę skrętu w owym sprzęcie bo zamiast drążków ma kierownicę interesuje mnie wszystko na jego temat nawet kupno jeżeli by ktoś taki posiadał.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki T-150K Dzisiaj, 21:21
  •  

#342 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 03 grudzień 2009 - 21:58

Ciągniki T-150K W okolicach Białegostoku stoi taki , nieużywany od kilku lat , z pługiem - chyba do drenacji. Rozwiązaniu skrętu nie przyglądałem się.

#343 Share K1ROVEZ

K1ROVEZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jeleniej Góry

Napisany 04 grudzień 2009 - 23:26

Ciągniki T-150K Nie tak dawno 'sprzedawał' się taki na Allegro, w całkiem dobrym stanie za chyba kilkanaście tysięcy, był dość długo, ale już go nie ma od jakiegoś czasu więc może 'poszedł'.
A co do skrętu to nie wiem na ile tam się używa kierownicy, bo tam również są dźwignie, które na dodatek przechodzą przez koło kierownicy dość mocno uniemożliwiając kręcenie nim.

PS. Wrzuciłbym zdjęcie, ale nie mogę dodać załącznika, wie ktoś o co chodzi? Czasem wyświetla mi tą opcję a czasem nie i koniec...
good God damn and other such phrases...

#344 Share mercedes250d

mercedes250d

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 05 grudzień 2009 - 20:41

Ciągniki T-150K witam obejżyjcie to ten sprzęt pojawia się w około 3 min filmu według mnie rolę też odgrywa pneumatyka i chydraulika interesuje mnie ten sprzęt z tego względu iż posiadam dt 75 i używam go głównie do spychania ale ciąganie za te wajchy jest trochę uciążliwe a tu widzę prawie pełen komfort no i ta praca silnika aż miło posłuchać sami oceńcie

#345 Share malek2312

malek2312

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Grubno

Napisany 13 grudzień 2009 - 22:27

Ciągniki T-150K jeżeli chodzi Ci o samo spychanie to do tradycyjnego t 150 zamontowaliśmy z przodu tuz od DT nie trzeba wielkiej filozofi do tego mamy łyżkę 2,8m i nie ma z tym żadnych problemów a operuje się łatwo trzeba się tylko przyzwyczaić ze widać tylko rogi łyżki czasem na okazuje się że środkiem pchasz masę ziemi(maska trochę zasłania) ale wszystkiego można się nauczyć a to rozwiazanie z tuzem od DT przydaje się nie tylko do spychania. osobiście widziałem inne rozwiązanie gąsienic do t 150 była wersja gdzie zamiast zwolnic były przykręcane 4 trojkatne gąsienice. w tym przypadku skręt był normalnie kierownica.

#346 Share K1ROVEZ

K1ROVEZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jeleniej Góry

Napisany 16 grudzień 2009 - 20:25

Ciągniki T-150K Dokładnie o tym ciągniku mówiłem dwa posty wyżej:
Kirowiec , Det, Ciągnik leśny k150t t150k (854342391) - Aukcje internetowe Allegro

Wygląda więc że nadal się nie sprzedał...
good God damn and other such phrases...

#347 Share mercedes250d

mercedes250d

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 17 grudzień 2009 - 17:54

Ciągniki T-150K Witam dzięki "K1rovez" za link do tej strony ten gość umieścił go tak że trudno go znależć ;a tak do sedna mam pytanie do was urzytkowników T-150 jaka jest skrzynia chodzi mi o biegów ile do przodu do tyłu, półbiegów i prędkości na poszczególnych biegach. może ktoś wie jakie jest jednostkowe zużycie paliwa(ile gramów na kilowatogodzinę)ilości olejów itd. a i jeszcz jedno czy układ pneumatyczny służy tylko do hamulców czy coś jeszcze wspomaga

#348 Share kkk2006

kkk2006

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 254 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 17 grudzień 2009 - 18:59

Ciągniki T-150K Z tego co wiem to ma 3 biegi glowne do przodu i 4 polbiegi na kazdy bieg zalaczane bez sprzegla.

#349 Share K1ROVEZ

K1ROVEZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jeleniej Góry

Napisany 17 grudzień 2009 - 20:09

Ciągniki T-150K Tak jak kolega wyżej napisał jest w sumie 12 biegów w trzech zakresach: pierwszy zakres od 3,36 do 6,03 km/h, drugi zakres od 7,45 do 13,36 km/h, trzeci zakres od 16,27 do 30 km/h, wsteczne od 6,13 do 11km/h, przy obrotach nominalnych (2100 rpm). Oczywiście prędkości te odnoszą się do wersji kołowej.
Pożerać ma to cudo jednostkowo 255g/kWh (teoretycznie to trzy gramy mniej niż stary 1604 :unsure:). Pojemności układów są dosyć duże: np. silnik 21l, hydraulika TUZ-u 38l, hydraulika wspomagania chyba tyle samo (mam do niego jeszcze 'ruską' instrukcję, ale wszystkiego tak dokładnie nie kumam), wiem że było do niego gdzie zalać, dużo oleju pochłania też 'transmisja'.
Na 'powietrze' jest też wspomagane sprzęgło, no i oczywiście jest też instalacja hamulcowa dla przyczep, jednoobwodowa.

Aha i w tych starszych były też pneumatyczne wycieraczki, ale ja sprawnych nie widziałem, wszyscy co znam to przerabiali to na normalny silniczek elktryczny...
good God damn and other such phrases...

#350 Share mercedes250d

mercedes250d

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 17 grudzień 2009 - 22:27

Ciągniki T-150K Super dzięki i już jestem trochę mądrzejszy z tego co widzę to wcale nie jest taki głupi sprzęt.ale znów pytanie jeżeli np. jedziesz na pierwszym biegu i czwartym zakresie i chcesz wrzucić drugi bieg to; wciskasz sprzęgło wkładasz dwójkę ijest na czwartym zakresie czy automatycznie zchodzi do pierwszego. bo wsteczny to jeden bieg x cztery zakresy ?
co do zużycia paliwa to wg.moich wyliczeń to powinien spalać od około 14 do 22,5 litr. max.28litr.
w drodze sprostowania 1604 ma 238g/kwh(turbo)zwykły 245g/kwh.
po zagłębieniu się w temat i przeczytaniu 17 stron postów skojażyłem ze ta transmisja to skrzynia biegów i tam jest mowa o ciśnieniu czyli na jakim to pracuje.podejżewam że jest to bardzo mocna konstrukcja jeżeli zapinają do tego dużo mocniejsze konie Jelcza to jeszcze rozumiem ale rozmawiałem z gościem że jakiś magik zapioł konia od Scani 320KM i ponoć to chodziło czy to jest naprawdę niezniszczalne czy potrafi się posypać.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki T-150K Dzisiaj, 21:21
  •  

#351 Share K1ROVEZ

K1ROVEZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jeleniej Góry

Napisany 17 grudzień 2009 - 23:03

Ciągniki T-150K Tam jest tak, ze zakresy zmieniasz dźwignią w podłodze i do tego używasz sprzęgła, a te cztery w obrębie zakresu to przerzucasz dźwignią przy kierownicy bez wciskania sprzęgła.

Nie wiem czy to ma szanse wytrzymać 320KM, raczej to należy miedzy bajki włożyć. Zobacz sobie jak wygląda przeniesienie napędu w K701, tam jest 320KM i full 'power shift' jak to mówią i tam to jest dopiero potęga.
Jak niby T150 na tych swoich dość małych kolach miałby przenieść taka moc na podłoże...

Te nowe CHTZy maja silniki V6 JaMZ o mocy 210KM i to jest chyba w zasadzie wszystko na co stać 'małego Kirowca'

A dane o spalaniu 1604 wziąłem z Informatora Agromy z 1981 roku...
good God damn and other such phrases...

#352 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 17 grudzień 2009 - 23:53

Ciągniki T-150K Tu widzę 240
http://www.xtz.ua/ru...z-17221-21.html
a tu obrócona kabina i mamy ładowarkę
http://www.xtz.ua/ru..._technics/.html
Można większe, bo widziałem w ofercie na rynki zachodnie, przeniesienie napedu jest takie same. Lejesz wodę w koła lub zakładasz bliźniaki, bo inaczej będzie to przyrząd do kopania kolein. W instrukcji ma przewidzianą zabudowę nad tylna osią i dokładanie balastu.

#353 Share dexterek

dexterek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 588 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie
  • Zainteresowania:technika rolnicza, uprawa, energetyka jądrowa, off-road

Napisany 17 styczeń 2010 - 10:50

Ciągniki T-150K mam pytanie do uzytkownikow T-150k. chodzi o orke plugiem obracanym. mianowicie czy nie ma problemow z widocznoscia lewej bruzdy, bo jak wiadomo w T-150K siedzi sie po prawej stronie?
Piszę po polsku!

#354 Share POLKOP

POLKOP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lębork

Napisany 24 styczeń 2010 - 13:54

Ciągniki T-150K

#355 Share zetor7441

zetor7441

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Drohiczyn

Napisany 15 luty 2010 - 14:05

Ciągniki T-150K A nie macie moze jakis namiarow na takis sprzet do remontu? a pozatym mam takie pytanie czy nie wiecie moze czy jest dozo przerubek jak chce sie wsadzic silnik od ciezarowki np.od man-a ??

pozdrawiam

#356 Share beny862

beny862

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 63 postów

Napisany 18 luty 2010 - 16:13

Ciągniki T-150K Witam!
Mam ponad 20h ziemi,sieje głownie przenice i kukurydze.Mam małego zetora 5340 no i czasami jak sie wszystko zwali na raz sianie nawozów,orka,agregatowanie sianie itp to troche czasu schodzi.Chciał bym na jesień kupić właśnie k150 +b200 .Głownie chodzi mi orke tym ciągnikiem miałem mozliwośc dobrać 13 h ziemi ale zrezygnowałem dlatego że mam co robić narazie na tych 20 paru ale jeśli był by wiekszy ciagnik i orka szła by szybciej to może było by warto.Możecie napisać swoje opinnie na ten pomysł czy warto?

#357 Share pioter1222

pioter1222

    Nowicjusz

  • V.I.P.
  • rank
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łosice
  • Zainteresowania:mechanika,rolnictwo...

Napisany 03 maj 2010 - 19:23

Ciągniki T-150K Mój dom przeciągał t150 radził sobie nieźle wieźli go jakieś 10km przez miasto a później przez pola po żniwach.

Sprzedam siano i sianokiszonkę w belach ,możliwy transport!


#358 Share JustynParzysz

JustynParzysz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 13 maj 2010 - 18:21

Ciągniki T-150K mam problem z kirowcem w którymjest siwy olej :lol:

nie wiem dlaczego

#359 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 13 maj 2010 - 20:17

Ciągniki T-150K woda w oleju daje emulsję o siwym kolorze.
Fragment a poradnika dla kierowców przetłumaczony przez translator :lol:
- Prosty sposób wykrywania wody w oleju silnikowego jest umieszczenie kropli oleju z bagnetu na gorącym kolektora wydechowego. If it crackles (sounds like bacon frying) this is an indication of water contamination. Jeśli trzaski (brzmi jak bekon smażenia) Oznacza to, zanieczyszczenia wody. Beware that there is some risk that the drop of oil may catch fire. Pamiętaj, że istnieje pewne ryzyko, że spadek ropy może się zapalić.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki T-150K Dzisiaj, 21:21
  •  

#360 Share JustynParzysz

JustynParzysz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 14 maj 2010 - 21:01

Ciągniki T-150K jaka
jest przyczyna

Podobne tematy zgasl czasie pracy t150k kirowiec