Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągniki T-150K


578 odpowiedzi na ten temat

#221 Share gonzo

gonzo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 03 lipiec 2008 - 23:51

Ciągniki T-150K możecie mi powiedzieć ile pali liaz st180 opłaca sie go kupić , gubi duże ilości oleju/////???????????\\\\\

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki T-150K Dzisiaj, 07:42
  •  

#222 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 lipiec 2008 - 07:24

Ciągniki T-150K Liaza osobiście nie znam .... tylko ze słyszenia. Podobno nie jest to najlepszy wyrób ale dokładnie czemu, to nie wiem.

#223 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 04 lipiec 2008 - 15:35

Ciągniki T-150K

możecie mi powiedzieć ile pali liaz st180 opłaca sie go kupić , gubi duże ilości oleju/////???????????\\\\\

Ciężarówki liaz nie należały do szczelnych, plama oleju musiała być pod silnikiem, Tatra też nie najszczelniejsza, więc i tu nie ma co liczyć na szczelność. To metodą dedukcji, osobiście z tym ciągnikiem nie miałem styczności.

#224 Share wodzu

wodzu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze / Powiat Człuchów

Napisany 21 sierpień 2008 - 21:21

Ciągniki T-150K Ktoś wie czy długi wałek w T-150K co napędza pompy i idzie od koła zamachowego da się wyciągnąć do tyłu bez wyjmowania silnika?

#225 Share malek2312

malek2312

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Grubno

Napisany 24 wrzesień 2008 - 21:45

Ciągniki T-150K może być ciężko bo ta cześć która wchodzi w kolo zamachowe jest troszkę grubsza!!! jutro to sprawdzę bo mam wałek w garażu luźny

#226 Share Piotrek153624

Piotrek153624

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 10 październik 2008 - 19:58

Ciągniki T-150K Witam wszystkich urzytkowników T-150 K od jakiegoś czasu zagladam tu i z wiekszoscia opini i doswiadczeń się zgadzam . Mój ciagnik ma juz ponad 8 tyś mth i się zastanawiam nad zafundowaniem mu remontu lub wymiany silnik na inny np dużego leylanda z jelcza .
Widziałem wypowiedzi kilku z was co mają takie przeróbki , kto wam to robił i czy było dużo komplikacji z sprzęgłem i napedem pomp hydraulicznych , i czy silnik jelcza przy swojej pojemnosci nie jest paliwożerny ? Na oryginalnym silniku na 1 ha orki z 6 PHX spala mi około 15 litrów .
Z góry dziekuję za odpowiedzi i jak co sam sie też chetnie podzielę doswiadczeniami .

#227 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 październik 2008 - 23:22

Ciągniki T-150K Ja mam silniczek SW680 i jestem bardzo zadowolony. Co prawda u mnie bardzo ciężka ziemia więc silnik jak najbardziej odpowiedni. Ty palisz 15l/ha więc widzę, że uprawa dużo dużo lżejsza. Nie będę mówił czy pali więcej czy mniej, bo co do litra to nie mierzyłem, ale z całą pewnością pali porównywalnie a robota nieporównywalna :o Napisał bym w litrach ile pali to byś się wystraszył. Dla ciekawostki powiem, że sąsiad na 12 ha McCornikiem spalił 540 l. Nawet mi szczena opadła ...ale taka ziemia.
Ja silniczek kupiłem prost z Jelcza (gdzie go sprawdzałem) za 2,5 tyś, ale to się trafiła dobra okazja, bo wtedy (3 lata temu) chodziły po ok 5 tyś. Choć nie robiłem wstawki osobiście to wielkiego z tym zachodu nie ma i wszystko ładnie pasuje.

#228 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 11 październik 2008 - 22:14

Ciągniki T-150K Twój silnik jest uturbiony, czy zwykły klekot? Tego zwykłego, to nie ma sensu zakładać, bo mocy tylko tyciu tyciu więcej.

#229 Share Piotrek153624

Piotrek153624

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 12 październik 2008 - 13:39

Ciągniki T-150K Niewiem jak w jelczu ale w T 150 turbo to główna przyczyna straty na oleju ciśnienia jak i ilości , jakiś czas jezdziłem bez turba i nie był znaczaco słabszy. Ogólnie ten silnik jest bardzo czuły na obciązenie to chyba ze względu na jego krótki skok tłoka w porównaniu ze średnicą ,sądzę że SW 680 bez doładowanie będzie bardziej żywotny zdecydowanie wystarczający jak na moje warunki, przerarza mnie tylko jego pojemnośc i co z tym idzie zużycie paliwa

#230 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 październik 2008 - 18:38

Ciągniki T-150K

Twój silnik jest uturbiony, czy zwykły klekot? Tego zwykłego, to nie ma sensu zakładać, bo mocy tylko tyciu tyciu więcej.


No ja mam z turbo (240 czy 30 KM). Ale wiem, że zwykłe też zakładają i są ludzie zadowoleni. W końcu 200 KM - nie wiem czy tak tyciu więcej. Ja zauważyłem jedną pozytywną rzecz po wstawieniu, prócz mocy. Większa masa silnika i z racji gabarytów, silnik bardziej z przodu - to wszystko powoduje lepsze dociążenie przedniej osi, a za czym idzie zdecydowanie lepiej ciągnie. Bardzo ale to bardzo sporadycznie siada tył w orce w mokrych warunkach - co często się zdarzało z oryginalną V-ką.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki T-150K Dzisiaj, 07:42
  •  

#231 Share Piotrek153624

Piotrek153624

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 12 październik 2008 - 18:53

Ciągniki T-150K W moim przypadku przedłuzenie ramy o około 40 cm i dociażenie przodu jest zbedne wręcz niekozystne bo nawet teraz z zaczepionym pługiem szczytowym z przodu ciagnika mam strasznie lekki tył i na szosie jak jest ślisko to jest dosyc niebezpieczne ,pozatym mocno mi rozbija swożnie na łamaniu pionoew i nawet tą pozioma rurę .
A co sadzicie o silniku zakładanym w Ślązaku ?

#232 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 12 październik 2008 - 18:54

Ciągniki T-150K W/g tego linku to nie ma tam 200,a 185KM. Dociążenie na pewno pomaga, ale ten sposób odciąża tylną oś i wolałbym równiejsze rozłożenie ciężaru - jakąś zabudowę za kabiną.

#233 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2008 - 10:24

Ciągniki T-150K Nie wiem z skąd te dane na tej stronie, może ten silnik to jakaś podstawowa wersja. Jedno wiem na pewno. W jelczach 315 i chyba 316 montowano silniki SW 680 o mocy 147/200 kW/KM. W 317 i 318 silniki z doładowaniem o mocy 175/240 kW/KM.
Może ten 185KM montowali w autobusach, bo na pewno nie w samochodach.

#234 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 15 październik 2008 - 14:54

Ciągniki T-150K Wlazłem głębiej w temat i wyszło, że było co najmniej 12 odmian sw680 o mocach min: 185,200,220,240,245,262,280,320euroII. Odczytaj kod silnika a poznasz jego moc(książkową :o ). Masz zaliczone trafienie, silnik o mocy 185KM był podstawowym silnikiem montowanym w autobusach Jelcz i miejskich Ikarusach produkowanych wspólnie z Madziarami.

#235 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2008 - 19:49

Ciągniki T-150K No to się wyjaśniło :o Swoją drogą " wariacji SW 680/XX jest dużo dużo więcej, ale to tylko kosmetyka- zależy gdzie montowany, ze sprężarką lub bez i takie tam. Liczba się diametralnie zmniejszy jak będziemy rozmawiać tylko o mocy. Ale nie ma co ciągnąć tego dalej, bo trochę odbiegamy od tematu. Ważne, że doszliśmy do konsensusu.

#236 Share krycha094

krycha094

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 533 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PSZ
  • Zainteresowania:motoryzacja rolnictwo maszyny rolnicze :)

Napisany 15 październik 2008 - 20:39

Ciągniki T-150K Mój kumpel ma kirowca k 150 z silnikiem mercedesa który ma ok 300km i ma bliżniaki

#237 Share Piotrek153624

Piotrek153624

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 17 październik 2008 - 18:47

Ciągniki T-150K Do jakich prac używacie swoich ciagników i z jakimi maszynami najczęściej współpracują , zaczepy w nim są strasznie przestarzałe co utrudnia szybką zmianę narzędzi no i te uruchamianie silniczka benzynowego . Gdyby nie te cztery biegi przełaczane pod obciążeniem to chyba nikt by ich juz nie użytkował , a kiedyś miałem okazję jezdzic T 150 który niemiał tych biegów hydraulicznych i chyba był szybszy od tych zwykłych

#238 Share mateusz111

mateusz111

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 17 październik 2008 - 21:17

Ciągniki T-150K Chyba wiadomo że nie do ciągania przyczep ;) . Ja świstaka podczepiem głównie pod pług 6 skibowy z uni grudziąc (specjalny na zamówienie wyższa wieżyczka itp.), talerzówka. Spalanie wynosi około 18 litrów. Ziemie u mnie są ciężkie i też są wycieki z wtrysków. Dodam że mam K-150. U mnie silnik benzynowy padł i musze bydle zapalać z rozpędu. Jeszcze rok się pomęcze i kupuje DF 170 KM lub JCB fastrack.

#239 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 październik 2008 - 10:11

Ciągniki T-150K No dokładnie. Jak ktoś ma zacięcie, żeby do czegoś zakładać górny zaczep to chylę czoła za zacięcie. Raczej pracuje na wieszakach - plug, talerzówka, brony. A przyczepkę czasami ciągam z pola w żniwa, ale to na dolnym zaczepie. Jeśli chodzi o rozruch to u mnie kolega ma w miejsce benzyniaka wstawiony rozrusznik z reduktorem na duży akumulator 12V. Bardzo fajna sprawa. Niewiele pracy ze wstawieniem a problem z odpalanie się rozwiązuje. Jak się obrobi, to podejdę do niego i strzelę fotkę, bo jeszcze chłopak walczy z orkami.
A te 18 l @mateusz111 to w orce pali? Bo jak tak, to bez obrazy, ale twój Kirek to koło ciężkiej ziemi to nawet nie stal ;) U mnie (znaczy w moim rejonie) 30-40l na hektar orki to norma. A sąsiad McCornikiem 540l/12ha spalił na naprawdę ciężkim kawałku :o

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki T-150K Dzisiaj, 07:42
  •  

#240 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 18 październik 2008 - 19:41

Ciągniki T-150K Załóż rozrusznik.

Podobne tematy zgasl czasie pracy t150k kirowiec