Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągniki T-150K


578 odpowiedzi na ten temat

#201 Share malek2312

malek2312

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Grubno

Napisany 06 marzec 2008 - 18:48

Ciągniki T-150K mi jakoś przód sie trzyma ale tył to strasznie ściąga już mam w planie dołożyć my jakieś 500kg miedzy błotniki najlepiej jak po wykopaniu buraków jechałem nim po polu z przyczepą to robił 4 odzielne ślady a prawe koła przyczepy szły po lewych śladach ciagnika prawda ze wesoło juz nie długo wrzuce fotke!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki T-150K Dzisiaj, 03:31
  •  

#202 Share wodzu

wodzu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze / Powiat Człuchów

Napisany 08 marzec 2008 - 09:56

Ciągniki T-150K Też myślałem by mu tylną oś obciążyć, praktycznie można by skrzynki na narzędzia mu betonem zalać żeby na widoczności nie stracić i ewentualnie opony zalać. Bo tak to nie ma gdzie mu czego wsadzić.

#203 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2008 - 15:39

Ciągniki T-150K Generalnie "kirek" jest przystosowany do narzędzi i przyczep obciążających jego tył, czyli np. naczepa i pług z tylnym kłem podporowym. To tak na przyszłość jak by ktoś chciał coś pod niego kupować. A jeśli chodzi o samo dociążenie tyłu, to proponowałbym najpierw spróbować zalania tylnych kół.

#204 Share malek2312

malek2312

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Grubno

Napisany 17 marzec 2008 - 16:27

Ciągniki T-150K zdjęcie dodane kirowiec przerobiony na jd


http://www.agrofoto....image52131.html

#205 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 marzec 2008 - 16:48

Ciągniki T-150K No ciągniczek pomalowany bardzo ładnie ^_^ A chciałbym sie dowiedzieć jak przymocowałeś przednie lampy i od czego są? A tak sobie jeszcze przeczytałem z tym rozsiewaczem ...lekkie przegięcie, żeby kirka do rozsiewania używać!! Nawóz sieję Zetorem 7245 (rozsiewacz Rauch 1800L) pakuje 3 bigi i heja :( Co prawda wydanie mi sie, a raczej jestem przekonany, że tylny TUZ w ruskich maszynach, to duży minus. Do rozładunku bigów pożyczam taki długi szpikulec i sobie tym zetorkiem radzę, a właściciel szpikulca próbował MTZ 82 i big-bag nawet nie drgnął. Podobno mój kolega, który ma tura w MTZ 82 wstawił naszą pompę i jest dużo lepiej. A w T-150 jak wszyscy pewnie wiedzą - większe obciążenie i .... a to to pęknie a to tamto :(

#206 Share malek2312

malek2312

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Grubno

Napisany 20 marzec 2008 - 19:19

Ciągniki T-150K oryginalne ciśnienie na pompie przy t150k to 100a i podnosi na nim 4,5t a ja mieżyłem manometrem to wyskoczyło 170 wszystko zależy jak jest zawór w rozdzielaczu ustawiony pompa została oryginał częściej sie zdaży że felga zbliży sie do ziemi niż zeby nie podniósł. jeżdze nim jeszcze z opryskiwaczem bo takie są u mnie warunki 24m szeroko i wychodzi tak samo jak bym jeżdził 60 tylko miej przejazdów i to co do tej pory zajmowało cały dzień teraz robie w 2 godziny.

Take lampy dostaniesz na każdej składnicy są zamontowane od wewnątrz na blaszce trzeba było ją tylko dogiąć przykrecić do maski i zrobić dziure w atrapie.

#207 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 marzec 2008 - 01:34

Ciągniki T-150K

oryginalne ciśnienie na pompie przy t150k to 100a i podnosi na nim 4,5t a ja mieżyłem manometrem to wyskoczyło 170 wszystko zależy jak jest zawór w rozdzielaczu ustawiony pompa została oryginał częściej sie zdaży że felga zbliży sie do ziemi niż zeby nie podniósł.

No z tym ciśnieniem to sie koledze trochę pomieszało( może złe książki czyta <_< ). Jak już gdzieś wcześniej pisałem, fabrycznie jest zawór ustawiony na 160 atmosfer!! Przy 100 to by podniósł pług 3-skibowy (może) <_< . A jeśli nawiązywałeś do mojej wypowiedzi, to nie chodziło mi że w kirovcu jest słaba hydraulika tylko rwie się zawieszenie (ogólni mówiąc). Hydraulikę słabą ma MTZ i w nim wstawił mój znajomy polską pomtę

#208 Share arbuz89

arbuz89

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:elblag

Napisany 21 marzec 2008 - 22:21

Ciągniki T-150K Ja swoim kirowcem orze 4 skibowym pługiem grudziądzkim z ażurowymi odkladnicami na około 25cm na cieżkich madach i spokojnie daje sobie na nich rade. Spalanie około 20-25l ma mtg zależy jak mu wstawiam w .... Przeważnie na drugim biegu i pierwszym lub drugim półbiegu. W poruwnaniu do Zetora 16145 którego też urzytkuje do orki to kirowiec wypada dużo lepiej. Jest dużo silniejszy, przykladowo kirowiec ciąga 4 korpusy na drugim biegu i drugim półbiegu co odpowiada jedynce szosowej w Zetorze ale zetor na tym przełożeniu pociągnie tylko 3 korpusy z 4 kopci i trzeba jechać trójką terenową a ona jest dużo wolniejsza i nie równa się z kirowcem.A i moge powiedzieć, że kirowiec ma zapas mocy jego tak łatwo się nie zadusi no chyba,że wtryski leją i pompa wtryskowa nadaje się do regeneracji to jest słaby. Musze też powiedzieć,że części do tych ciągników też nie są najwyższej jakości,otóż co praktycznie 500mtg orki silnik nadaje sie do remontu. Bardzo szybko zużywaja się tłoki i tuleje przykładowo luz pomiedzy tuleja a tlokiem nowym wynosi 0.5 mm to po 500mtg wynosi około 1.5mm i wiecej <_< , no i wtedy żre olej i to nie malo bo na dzień około 5-7l ale to objawia sie jak mówie po około 500mtg.Na szczeście koszt remontu silnika (tłoki, tuleje, pierścienie,panewki) to wydatek około 1200zł nowe turbo 1000zł a pompa po regeneracji około 600zł. Odkąd go użytkuje nakrecił około 8000 mtg i w skrzyni wyszczerbiły sie tylko dwa tryby i nic wiecej nie było robione w skrzyni, raz wymieniony został docisk sprzęgła, ze trzy pompy hydrauliczne i raz rozdzielacz. Najwiecej jak wspomniałem awarie dotyczą silnika ale właściwie jest to spowodowane niską jakością cześci zamiennych bo orginał chodził o wiele wiecej niż po remontach.Problem mam też z zaworami bo je trzeba regulować co około 50-100 mtg bo się poluzywują. Pracuje on też bronami ciezkimi 10 szt i w tej pracy spisuje sie najlepiej.Nie rzuca nie skacze jak to w innych cignikach i srednio 2 ha na godzine zabronuje po orce w poprzek kierunku orki. W mokrych warunkach ten ciagnik się nie nadaje dociązałem nawet tył poprzez załozeniu na tył trzech trelinek betonowych i ma nowe opony i gdy wiecej popada deszcz to on praktycznie stoi w miejscu, rozważam założenie blizniaków na jedną strone bo widziałem ciągnik, który takie miał założone i szedł w mokrych warunkach bez problemu

#209 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2008 - 11:18

Ciągniki T-150K Ustawienie odkładni na 25 cm? Nie mam styczności z grudziądzkimi pługami i nie bardzo mi sie chce szukać danych ale chyba sie nie da tak wąsko ustawić, bo z tego co pamiętam zakres szerokości korpusu w grudziądzkich pługach jest od 30 paru do 40 paru cm. No i przy ustawieniu na 25 cm zabierałbyś 1m czyli trochę ponad połowę szerokości ciągnika. Myślę, że to mały lapsus i domniemam, iż rozstaw masz na 45 cm <_< Jeśli chodzi o części do silnika, to mnie trochę zaskoczyłeś, że tak szybko siada po remoncie. Ja co prawda mam kirka z jelczem (wstawiłem jak oryginał był do remontu), ale sąsiad z za płota robił remont i chodzi mu już ładnych parę sezonów. Oleju nie bierze można powiedzieć w ogóle, a i zaworki nic sie nie luzują!

#210 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 22 marzec 2008 - 11:29

Ciągniki T-150K

Ustawienie odkładni na 25 cm? Nie mam styczności z grudziądzkimi pługami i nie bardzo mi sie chce szukać danych ale chyba sie nie da tak wąsko ustawić, bo z tego co pamiętam zakres szerokości korpusu w grudziądzkich pługach jest od 30 paru do 40 paru cm. No i przy ustawieniu na 25 cm zabierałbyś 1m czyli trochę ponad połowę szerokości ciągnika. Myślę, że to mały lapsus i domniemam, iż rozstaw masz na 45 cm <_< Jeśli chodzi o części do silnika, to mnie trochę zaskoczyłeś, że tak szybko siada po remoncie. Ja co prawda mam kirka z jelczem (wstawiłem jak oryginał był do remontu), ale sąsiad z za płota robił remont i chodzi mu już ładnych parę sezonów. Oleju nie bierze można powiedzieć w ogóle, a i zaworki nic sie nie luzują!

Jemu chyba chodziło o głębokość na 25 cm.
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki T-150K Dzisiaj, 03:31
  •  

#211 Share malek2312

malek2312

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Grubno

Napisany 22 marzec 2008 - 18:09

Ciągniki T-150K ja mam 2 kirowce i jeden był kupiony z pgr obok jak go kupiliśmy to miał 12tyś mtg od nowego 82rok sprzedali go bo nie chciało im sie robić remontu dostał tylko nowe pierścienie panewki tuleje i tłoki zostały wał nie był szlifowany to było jakieś 10 lat temu przez ten czas zarobił nie wyobrażalne pieniadze jako fadroma remąt miał 2 lata temu i to tylko tuleje tłoki pierścienie wał nadal beż szlifu ćiśnienie trzyma 3,5 a. w prawdzie troche turbin i pomp to on już załatwił. ale od kiedy przeszłem na ON to o pompach zapomniałem. tak dobrych jakościowo cząści nie ma żadna inna firma tylko trzeba wiedzieć jak to złożyć.

terza wyglada tak
http://www.agrofoto....image52154.html

#212 Share wodzu

wodzu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze / Powiat Człuchów

Napisany 22 marzec 2008 - 18:40

Ciągniki T-150K

W mokrych warunkach ten ciagnik się nie nadaje dociązałem nawet tył poprzez załozeniu na tył trzech trelinek betonowych i ma nowe opony i gdy wiecej popada deszcz to on praktycznie stoi w miejscu, rozważam założenie blizniaków na jedną strone bo widziałem ciągnik, który takie miał założone i szedł w mokrych warunkach bez problemu

Jesienią orałem w topniejącym śniegu i dzięki bliźniakom z jednej strony szedł jak burza.. Bez porównania, bo z tego co pamiętam to kiedyś lekka mżawka i już stał w miejscu.

Na szczeście koszt remontu silnika (tłoki, tuleje, pierścienie,panewki) to wydatek około 1200zł nowe turbo 1000zł a pompa po regeneracji około 600zł.

Gdzie zaopatrujesz się w części?? bo latem planuje generalkę silnika.

#213 Share arbuz89

arbuz89

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:elblag

Napisany 22 marzec 2008 - 18:44

Ciągniki T-150K Oczywiście ,że chodziło mi o głebokośc błąd w tym , że zjadłem słowo głebokość sorry za zamieszanie. A jeżeli mówisz, że twój sąsiad ma takiego i oleju mu nie bierze po kilku sezonach to ja ci na to szczerze odpowiem, że w to nie wierze. Chyba, że ten ciągnik praktycznie stoi albo pracuje na kilku, kilkudziesieciu ha i na piaskach to się zgodze.Mam znajomego który ma takiego też i podobny areał i ma to samo z silnikiem i zaworami.Ja jak go używam do gniecenia pryzmy czyli praktycznie chodzi na pusto to też nic nie weznie,no ale on mało w tym pracuje. A jeżeli u mnie co rok orze około 200ha i tyle samo zabronuje to chyba na ten temat mam większe doświadczenie i z tymi zaworami nie ściemniam. Fakt faktem we dwóch tym kirowcem jezdzimy i nikt znas go nie oszczedza w dupe dostaje na tych ziemiach konkretnie.Rozważałem też wstawić silnik jelcza ale stwierdziłem,że nie bede już się z tym bawił bo kupuje nowy ciagnik

#214 Share szczostek

szczostek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2008 - 15:25

Ciągniki T-150K No właśnie kolego arbuz gdzie zaopatrujesz się w cześci? Słyszałem że jest coś w Kętrzynie. Kolego "wodzu" film jak orzesz bardzo dobry. Prawdziwa ruska maszyna.

#215 Share arbuz89

arbuz89

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:elblag

Napisany 27 marzec 2008 - 11:07

Ciągniki T-150K W agromie w pasłeku i morągu. Mam też typa co prosto kalingradu przywozi

#216 Share szczostek

szczostek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 marzec 2008 - 16:00

Ciągniki T-150K Kolego jakiś tam numer telefonu albo maila do tego gościa można by było. jeśli tak to prosze go mi wysłać na gg. Mój numer to 10246534. Będe wdzięczny.

#217 Share pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 27 marzec 2008 - 17:22

Ciągniki T-150K piszecie, że T150K ma słaby podnośnik, a ja widziałem jak jechał droga z pługiem KHUN ok 4x45 w obrocie na zabezpieczeniu hydraulicznym :)

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


#218 Share darolee

darolee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 725 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 marzec 2008 - 18:37

Ciągniki T-150K

A jeżeli mówisz, że twój sąsiad ma takiego i oleju mu nie bierze po kilku sezonach to ja ci na to szczerze odpowiem, że w to nie wierze. Chyba, że ten ciągnik praktycznie stoi albo pracuje na kilku, kilkudziesieciu ha i na piaskach to się zgodze.Mam znajomego który ma takiego też i podobny areał i ma to samo z silnikiem i zaworami.Ja jak go używam do gniecenia pryzmy czyli praktycznie chodzi na pusto to też nic nie weznie,no ale on mało w tym pracuje. A jeżeli u mnie co rok orze około 200ha i tyle samo zabronuje to chyba na ten temat mam większe doświadczenie i z tymi zaworami nie ściemniam. Fakt faktem we dwóch tym kirowcem jezdzimy i nikt znas go nie oszczedza w dupe dostaje na tych ziemiach konkretnie.Rozważałem też wstawić silnik jelcza ale stwierdziłem,że nie bede już się z tym bawił bo kupuje nowy ciagnik


Ten kirek mojego kolegi pracuje na 100 ha ciężkiej żuławskiej ziemi. W zasadzie tylko w orce bo bronuje 2 ciągnikiem. Co prawda nie należy ślepo wierzyć wszystkim i we wszystko co piszą, ale ja za stary jestem, żeby jakieś głupoty wypisywać, bo już trochę prowadzę własne gospodarstwo. Staram się pisać rzetelnie i konkretnie ( i mam nadzieję, że inni podchodzą do tematu podobnie). A może czas zmienić mechanika?! U mnie we wsi chodzą 3 t-150 i nie słyszałem, żeby się luzowały zawory (u mnie też jak jeszcze miałem oryginalny silnik). Co prawda nasza okolica ma te szczęście, że kirowce robią mechanicy z Malborka z byłego (jedynego w Polsce) serwisu fabrycznego kirowców. Serwis upadł wraz z PRL-em, a w zasadzie się sprywatyzował i ekipa została :)

Jeśli chodzi o części, to ja podobnie jak kolega Arbuz zaopatruję się w Morągu i Pasłęku. A jeśli chodzi o telefony, to poszurajcie w moich wcześniejszych postach, bo już pisałem dokładnie co i jak. Jest u nich możliwość wysyłki. Tylko nie radziłbym kupować ruskich uszczelek (oringi, zimeringi i jak jest możliwość - ja mam, uszczelki pod głowice) bo są dużo gorszej jakości i szybciej siadają. W zasadzie wszystkie uszczelniacze powinny byś w Agromie czy czymś takim.

piszecie, że T150K ma słaby podnośnik, a ja widziałem jak jechał droga z pługiem KHUN ok 4x45 w obrocie na zabezpieczeniu hydraulicznym :)


Wszystko sie da Piotrze! Ja jeżdżę z zawieszaną obrotową 5 kvernelanda. Ale trzeba było wzmocnić drugim siłownikiem. No i rozsadek operatora, bo pługiem zwłaszcza przy wykańczaniu w pionie rzuca okrutnie.

#219 Share malek2312

malek2312

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Grubno

Napisany 27 marzec 2008 - 22:10

Ciągniki T-150K w wagrowcu tez mają wszystkie częsci ale do nich mam 170 km byłem tam raz po główna tylej do ramy reszte części mozna dostać w toruniu!!! tak wogule to stwierdzilem że remąt nie wyjdzie drożej niż ursusa 1614!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki T-150K Dzisiaj, 03:31
  •  

#220 Share DUKI888

DUKI888

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat Szamotuły
  • Zainteresowania:Od rana uczeń a po godzinach rzeźnik:P

Napisany 16 kwiecień 2008 - 15:45

Ciągniki T-150K http://www.allegro.p...?item=348206145
ładny sprzęt za małą kase :D

Podobne tematy zgasl czasie pracy t150k kirowiec